čtvrtek 29. srpna 2013

Cestovní horečka

Balím, balíš, balíme.. tak to u nás začíná vypadat, zítra se chystáme pěkně za teplem. Bude to naše první společná dovolená za hranice ve třech ♥ Balení věcí je vždycky oříšek, ale mega velký ořech to je s batoletem v zádech :D Všechny moje komínky boří jedním dotekem a vytahuje sbalené věci sotva se otočím.. Ani naštvat se na ni nemůžu, protože je kruci tak roztomilá :D ♥


Ještě vám tady přidám pár fotek z naší minulé dovolené v Bulharsku, o které jsem se už zmínila tady :) 


? byla naše holčička ještě v bříšku ♥, teď už má 1,5 roku :)


Nejsem tlustá, jsem těhotná :D :)


♥♥
Držte mi palce ať vůbec někdy vyjedeme :X :) Pro vás mám přednastavené články jako by se nic nedělo, snad se vám budou líbit a nenecháte je bez povšimnutí :) Budu se moc těšit na vaše komentáře, budu se jim za pár dní věnovat stejně jako vašim článkům, které mezitím napíšete :) Adios, pac a pusu posílá K*


PS: Myslíte, že mi budou stačit jen troje plavky? :D Jinak o naší letošní dovči pak tady samozřejmě taky něco napíšu :) Mějte se zatím fanfárově, papa ♥

6 komentářů:

  1. Užij si to! A pak poreferuj až se vrátíte, budu se těšit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc :) ♥ Určitě něco napíšu i vyfotím :) K*

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přeji vám všem šťastnou cestu, ať si tu dovču krásně užijete a nic nenecháte doma :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kami, krásně si to užijte !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Krásnou dovolenou....těším se na nějakou super fotoreportáž.Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k miminku, to je to nejkrásnější, co vás mohlo potkat. Už jsem téměř rok hrdou maminkou holčičky a začala jsem taktéž blogovat, budu ráda, když Vám můj blog odpoví třeba i na nějaké otázky. Teprve začínám, tak promiňte nedokonalost :) Hezký den.

    Petra (narodicovske.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...