úterý 27. srpna 2013

Můj podzimní wishlist

Léto už sice pomalu končí, ale dobrá zpráva je, že s každým koncem něco nového začíná :) Podzim mám moc ráda, je to po jaru moje druhé nejoblíbenější období v roce ♥ Zbožňuji barevné listy na stromech, babí léto, dozrávání voňavého ovoce a jeho zavařování.. Taky pouštění draka a odpolední procházky, které mají právě na podzim jedinečnou atmosféru :) A návrat po takové procházce domů k teplému čaji, jablečnému závinu a zapálené svíčce nebo aromalampičce (nebo obojímu) - ách :)


To ale trochu předbíhám, ten pravý podzim přijde až za pár týdnů - navíc mě ještě v nejbližších dnech čeká dovolená pěkně v teplíčku ♥ (Letos poprvé jedeme až v září, je to takový zvláštní pocit, protože už jsem trochu podzimně naladěná..) To ale nic nemění na tom, že už se na podzim docela těším. A s ním mám i pár vyhlédnutých věcí, které by se mi líbily a samozřejmě které velmi nutně potřebuji (haha). (To jen kdybych měla nějaké nadbytečné finance na kontě :P)

Pojďte se se mnou na ně podívat >>

Nádherné osmidírkové boty v klasickém vzhledu. Ty prostřední už jsou někde za sedmero horami na cestě ke mě ♥

Světlý kabátek / parka s kožíškem, ách :) ♥ Bude se hodit ke všemu! Taky už ho vyhlížím :)

Potřebné podzimní "zateplení" :) Tyhle kousky už jsou jen platonické.. :)



Něco se vzorem burberry ♥ ideálně víc věcí :D
"Zlaté" hodinky Moustache bonjour - miluju Francii :)
Černá taška s třásněmi ♥
A náramek "love"!

A něco do domácnosti :) -
Polyfunkční držák na dveře do šatny
Kapsa na věci do kabelky, ve které mám neustále hrozný binec..
Nádherný pletený polštářek z Global Interio ♥
A washi pásky, ideálně v mint barvě a kohoutí stopě.
Ještě jedna maličkost - nádherný svícen s motýlkem z Bella Rose ♥

Ták, snad je to vše :) A co by jste si přáli vy? Co budete nosit na podzim?
Budu se moc moc těšit na vaše komentáře a inspirace ♥ pac a pusu, K*


8 komentářů:

  1. Já ještě vůbec nevím, doufám, že se ještě do konce září ozve léto :D

    OdpovědětVymazat
  2. Běž do háje s pozimním wishlistem! :D Nenávidim podzim! :D

    Nominovala jsem tě na Liebest Award :) Více na mém blogu :-)

    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D holky vy mě bavíte :DD
      Hedi moc děkuji za nominaci :) ♥
      K*

      Vymazat
  3. very cute collection :D

    New post:
    Too Cute For Party ~ Cichic.com LOVE
    Back to School with Chicnova

    Visit my blog :)
    www.luchluchcraft.blogspot.com
    www.tokoluchluchcraft.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank U very much Inge ♥ :) And thank you for the invitation, be sure to look ;) K*

      Vymazat
  4. Taky moc podzim nemusím:-).....ale krásný outfit:) Kde nakupuješ Kami?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Evi :)♥ Hodně poslední dobou nakupuju na ebay.com. Jinak dost úlovků mám i z votočvohoz a mých oblíbených sekáčů :)

      Btw. pokud by někdo měl zájem kočky, můžu vám klidně něco z ebay objednat, kdo nemá paypal - stačí mi napsat zprávu na votočvohoz ;) (odkaz je napravo v liště)
      K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...