sobota 17. srpna 2013

Pohádková místa na naší planetě

Na webu jsem narazila na jeden článek s opravdu neskutečnými fotkami různých míst na planetě a musím říct, že obzvlášť některé fotky mě doslova okouzlily. Ty místa vypadají tak neuvěřitelně a doslova pohádkově, že se až nechce věřit, že doopravdy někde existují. Kéž by se člověk mohl všude podívat..
Posuďte sami >>
Tunnel of Love, Ukrajina
Tohle místo mě naprosto dostalo! Dlouho jsem neviděla něco tak krásného. ♥


Red Beach, Panjin, Čína

Bambusový les, Japonsko

Ulice v Bonnu, Německo
  Něco je i v dosahu :)


Květinový tunel Wisteria, Japonsko
 Něco už tolik ne..

Tulipánové pole, Holandsko
Jako z katalogů Starkl, které kdysi chodily domů :D Krásné :)

Levandulové pole, Francie
 No joo, Francie je moje srdcovka ♥

Salar de Uyuni – největší solná pláň na světě, Bolívie
 Tady nejde vidět, kde končí země a začíná nebe, nádhera :)

Antelope Canyon, USA

Hora Roraima, Jižní Amerika

Rozkvetlé řepkové pole, Čína
 Rozkvetlá žlutá políčka se mi moc líbí i u nás :) Ovšem tady je to trošku jiné měřítko..

A kam by jste se třeba někdy rádi podívali vy? Myslím, že není podstatné řešit, jestli se to někdy opravdu uskuteční, ale důležité je nezapomínat o tom snít :) Protože těšení se na něco a snění je půlka radosti..!


6 komentářů:

  1. Nádhera :)

    http://kralikvkrabici.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Teri :) děkuji, jsem ráda že se ti taky líbí - takové fota jsem si prostě nemohla nechat pro sebe ;) K*

      Vymazat
  2. Ta nevěsta s ženichem jsou naprosto super:-)

    http://havlikovakarolina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kájo, přesně tak - romantika jako blázen že? :) Hrozně krásné fotky z toho musely být..ách :)

      Vymazat
  3. Na solnou pláň do Bolívie se moc těším :-)

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, chystáš se tam? Tak to ti moc přeju (a trochu závidím :D) :)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...