neděle 25. srpna 2013

U mě na návštěvě 2 - obývací pokoj

Dneska vás zvu ke mě na čaj - že by nedělní čaj o páté? :) Samozřejmě s domácím medíkem od mého táty ♥ A protože by vás mohlo přijít více, tak se posadíme do obývacího pokoje. Hrnků máme dost! :) V kuchyni sice máme stůl pro čtyři, který se dá ještě rozložit, ale upřímně - je něco pohodlnějšího než si sednou na polštářky přímo na zem? ♥ :) Tak pojďte dál a někam se posaďte..


Prostor obýváku je středně velký, když se sejde více lidí tak obyčejně praská ve švech, ale atmosféra je tady vždy příjemná :) Máme moc rádi přírodní materiály i barvy, je to takový trochu balzám na nervy :)


Černý rohový gauč je náš rozkládací miláček z Ikey, tady vegetíme, sledujeme filmy, klábosíme, čteme časopisy, jíme atd atd :) Okno kryjí japonské stěny - výborná věc, kterou můžu doporučit všem kdo mají rádi hravý interiér - lze různě měnit vzhled i propustnost světla pomocí posuvných látkových panelů ♥ Bílý konferenční stolek s kovovou podnoží je z Jysku. Ty květy za gaučem na stěně jsou 3D dekorace Umbra Wallflower - dárek na přání :) ♥ Zebrovaná umělá travina v rohu je jeden můj úlovek za cca 60Kč z obchodu s textiliemi. Na gauči je kupa polštářků, mimo jiné i tento.


Hned vedle gauče stojí lampa se stínítkem Icarus, které jsem dostala před dvěma lety k narozeninám od mámy ♥ Toužila jsem po něm hodně dlouho. Dá se použít na stropní i stojací světlo. My jsme ho použili na stojací lampu, protože máme nízké stropy, tak abychom přes něj viděli na televizi :P Icarus je moje srdcová záležitost ;)
Na zdi za lampou je pak ještě vidět bílá tapeta s plastickým vzorem čtverečků, kterou jsem úplnou náhodou objevila v Hornbachu - láska na první pohled :)


Velká knihovna zabírá v pokoji asi nejvíce místa a má spoustu úložného prostoru. Vejdou se do ní knížky, časopisy, košíky a boxy, a taky spousta fotek, svíček a milých věcí z dovolených :)


Dřevěná vyřezávaná soška je náš "domácí bůžek" - ochránce domácího krbu jak se říká :) Měří něco přes metr a dostali jsme jej od mého bráchy ♥ Plachetnice je z Bulharska, kde jsme byli s přítelem ještě ve dvou, ale zato s břichem ;) Můžete si prohlédnout i pár našich fotek ↑ - vpravo z vítání občánků v cca 3 měsících a ta vlevo je z naší první společné dovolené (ve třech) v Jeseníkách. Za zmínku ještě stojí moje oblíbená aromalampa, její sezóna už se zase blíží - na podzim a v zimě u nás něco hoří skoro nonstop :D
O mojí sbírce aromaolejíčků se taky někdy chystám napsat :)

Všude samé časopisy, hudba, knížky.. - to jsme prostě my :) A v posledním roce přibyla i dětská houpačka do dveří :)

DIY taburet z papírových kartonů, který jsem dělala předloni :) A pak moje milované rostlinky ♥
Tak snad se vám u mě líbilo, budu se těšit na vaše komentáře, posílám pusu K*



18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Moc děkuju ♥ Jsem moc ráda, že se ti na čajíčku líbilo :) K*

      Vymazat
  2. Máš moc krásný obývák, takový uklidňující a úplně vyzývá k posezení:-)

    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuju moc Hedi, jsem ráda že na okolí působí tak, jak jsme chtěli :)

      Vymazat
  3. Moc pěkný obývák! Takový přírodně útulný :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné a útulné!

    Chci tebe a tvé čtenáře pozvat na můj blog, kde právě probíhá giveaway o dárečky na téma Back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte.

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Teri :) děkuji, jsem moc ráda, že se ti na návštěvě líbilo :) ♥
      Díky i za pozvání. Hezký den :) K*

      Vymazat
  5. Kamilko-KRÁSA!!!!!...Přesně moje parketa, líbí se mi u vás moc:-)...mám ráda jednoduché nadčasové věci, krásné čisté linie.....a u vás je vidět, že tam fakt bydlíte:-))))...úplně si dokážu představit relax u čaje a s příjemným Cd:-)))....měj se hezky. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi :) moc děkuju! ♥ Tvůj milý komentář mě moc potěšil! K*

      Vymazat
  6. jé, to je nádhera!! :) hned bych se zabydlela :D je to tam velmi útulný a už od pohledu elegantní :)

    Zúčastni se u mě na blogu giveaway :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Niki :) :D jsem ráda, že se ti obýváček líbil :) Díky i za pozvánku, určitě se podívám :) K*

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Moc děkuji Yoko za milý koment :) ♥ K*

      Vymazat
  8. Krásně sladěné a je to opravdu osobitý styl ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Peťulko :) Jsem ráda, že se ti obývák líbí! Brzy vás zase pozvu na další návštěvu ke mě. K*

      Vymazat
  9. Máš krásný obývák! Mohla bych se zeptat odkud je ta knihovna? A jestli bys mi sem mohla hodit i odkaz :). Děkuji a ještě jednou - krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :-) Knihovna je z Ikey (Expedit) K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...