neděle 18. srpna 2013

U mě na návštěvě - kuchyně

Říká se, že kuchyně je srdcem každého bydlení. Je to teplo domova, kde se lidi schází a vídají nejčastěji. Vznikají tady výborné lahodné dobrůtky i největší binec v celém bytě :) A protože už se trochu známe, rozhodla jsem se pozvat vás na návštěvu ke mě, třeba na kafíčko nebo na čaj. Posaďte se ke stolu, voda už se vaří :)

Žádnou hypermoderní kuchyni u nás nečekejte - protože jsme zatím v podnájmu, máme zařízení částečně nové a částečně staré, ovšem upravené tak, aby vyhovovalo našim potřebám a vkusu a dobře se nám bydlelo..


Dřevěný masivní stůl má na sobě lněný šedý ubrus z Jysku - mám moc ráda přírodní materiály v domácnosti, dýchá tím na mě příroda :) ♥ Staré dřevěné židle jsme "oblékli" do bílých krémových potahů z Möbelixu.
Červené prostírání je z Ikey, hodí se k červené kuchyňské lince. Uprostřed stolu trůní svíčky na šedém dřevěném tácku - tenhle kousek jsem kdysi objevila v Jysku, když jsem hledala adventní svícen. Tak moc se mi zalíbil (a navíc měl 4 svícny - 2 mouchy jednou ranou :D ), že jsem ho tam nemohla nechat.
Kovové podtácky a solnička s pepřenkou jsou parťáci z Ikey.


Snídaně u Eiffelovky pod Big Benem

Nad stolem visí hodiny Twins, které jsem dostala na jedny narozeniny ♥ Obrázky na zdi jsou z Textil Halle (!) - "omylem" jsem tam nakoukla a co tam na mě nečekalo :) Bohužel měly dřevěné rámečky, které se moc nikam nehodily, tak jsem jim dodala trochu patiny - přetřela jsem je bílou barvou a vydrhla smirkovým papírem - "vu à la" a je to :) Takže teď snídáme ne u Tiffaniho, ale pod Eiffelovkou a Big Benem :D Podoba Bigbenovských hodin a našich kuchyňských není čistě náhodná ;)


Ta bílá krabice je moje výborná kamarádka - domácí pekárna :) Dají se v ní dělat nejrůznější těsta (třeba i na cukroví, pizzu, velikonoční mazance, rohlíky nebo chleba) nebo upéct třeba výborný perník. Kovové dózy s černobílými kytičkami jsem dostala od kamarádky (ne domácí pekárny :D ), a mám v nich sušené bylinky - kopřivy, lipové květy, černý bez a diviznu :)


Jablíčko je výborná vychytávka - je to malý bloček s trhacími papírky :) Je z nějakého dárkového eshopu, už nevím přesně z kterého. Rámečky jsou zatím prázdné, čekají na podzim až budu mít více času a něčím hezkým je vyplním :) Na stropě máme kovový lustr, jehož svítidla vypadají trochu jako plechovky - ten nápad se mi do kuchyně moc líbil a navíc to byl poslední kus, takže nebylo co řešit :)
A nakonec moje azalka na okně v černém květináči - její květy zbožňuju, vypadají jako šlehačka ♥
PS: A je to dárek od mojí budoucí tchýně :)




10 komentářů:

  1. Taková krásná stylová kuchyň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Terezko, jsem ráda, že se ti líbí :) K*

      Vymazat
  2. Milá Kamčo,
    krásná kuchyňka .... to kafíčko vypadá nádherně .... už se moc těším na další fotky ... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki :) děkuji moc za milý koment! Další fotečky určitě časem přibudou, mám v plánu provést svoje čtenáře po celém bytě ;) K*

      Vymazat
  3. Krásné, kouzelné, barevné a veselé! Tvoje kuchyňka má styl a zároveň své kouzlo:-).
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Vendy! :) Jsem ráda, že se ti u mě na kafíčku líbilo. K*

      Vymazat
  4. Taky přemýšlím nad domácí pekárnou, ale zatím to odkládám :-)

    Máš hezký blog, tak jsme tvým novým milý čtenář. :-)
    Budu ráda když se stavíš omrknout mě a ještě radši, když budeš také mou pravidelnou čtenářkou.

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, domácí "kámošku" ti můžu jen doporučit, udělá za mě vždycky tu nejšpinavější práci :) Zkus napsat třeba Ježíškovi :P :)

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Giờ tôi mới biết điều này, cảm ơn bạn đã chia sẽ.

    Tôi xin giới thiệu tôi làm bên cac cong ty van tai chuyên cung cấp các dv vận chuyển hàng hoá Quốc tế như vận chuyển hàng qua Campuchia, van chuyen hang qua Lao, van chuyen hang di Trung Quoc.

    Ngoài ra bên tui cũng cung cấp dv vận chuyển nội địa như vận chuyển hàng ra Sài Gòn, vận chuyển hàng vào Hà Nội, van chuyen hang vao Bac Ninh, chuyển đồ vào Nha Trang.

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...