čtvrtek 5. září 2013

Co mi padlo do oka - 15xDIY

Taky tak zbožňujete ty fotky, na kterých je plno krásných nápadů na DIY? Pro mě jsou vysoce nakažlivé, přímo cítím potřebu jít a něco předělat :D A často to i zrealizuji jako například zde a nebo zde ♥ Ovšem v naší domácnosti je takových hotových DIY věcí více, časem vám jich určitě ukážu mnohem víc :) Přítel už si ze mě dělá srandu, že pořád něco vymýšlím a kutím, ale už se mi podařilo na něco navnadit i jeho (ale pst :D) :)


Podívejte se se mnou na mé inspirativní úlovky, které mi v poslední době padly do oka, a třeba se taky nechejte navnadit >>

Starožitná skřínka po nátěru lososovou barvou a opatřená novými úchytkami ♥
Krmítko pro ptáčky z plastové lahve - sezóna krmítek se blíží :)
Taburety ze starých dřevěných krabic s novým sedákem

Starý dřevěný stolek po částečném nátěru - luxus ♥
Židle s novým nátěrem, na polstrování nastříkány zlaté puntíky sprejem - must have :)

Staré okno zbavené prosklení a krásný věnec z větviček nebo obilí :)
Papírové dekorace na domácí oslavu ♥ - krásně stylové

Designový porcelán ze starého ♥
Když dochází barva, moc krásný nápad
Renovace kruhových náušnic :)


Motýlci - 3D dekorace ze starých vinylových desek :)
Repase starých úchytek ♥
Zrcadlo opatřené zezadu špejlemi různých délek - nalepeno na papírový střed

Krajkové rukávy ♥
Plechovka polepená starými mincemi a přestříkána bílou barvou :)
Snad se vám fotečky líbily a najdete si v nich to pravé ořechové pro vás :) A protože mám v počítači uloženou fůru dalších tipů (a další neustále přibývají ;) ), tak článek tohoto druhu tady určitě není poslední! Budu hrozně ráda za vaše reakce ♥ A nebo taky odkazy na vaše DIY inspirace, protože těch není nikdy dost :) Za pár dní už se budu na vás těšit naživo :) Pac a pusu, K*


8 komentářů:

  1. WoW:-)))...skvělé inspirativní úlovky:-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Evi :) Tím rozhodně nekončím, časem budou přibývat další ;) K*

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí starý nábytek předělaný do nové podoby.. Také jsem na internetu viděla rám zrcadla, který byl udělaný z vršků plastových lžiček a poté nastříkaný barvou - vypadalo to úžasně !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moni :) jj vím co myslíš, taky jsem to už někde viděla, je to moc krásné!! K*

      Vymazat
  3. DIY projekty sú ťažko návykové, mám ich už plný Pinterest a ani neviem čo by som mala začať skor, mať tak ešte dva páry rúk :) Veľmi sa mi páčia vháčkované aplikácie do rukáva, krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky by se mi další pár ruk šiknul :D Kdyby se ti chtělo, hoď sem odkaz na tvůj Pinterest, moc ráda se k tobě podívám :) K*

      Vymazat
  4. DIY fotkami se kochám denně, většinou se k půlce věcí neodhodlám, ale mám na ploše přetékající složku s takovýhlemi fotkami. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) taky se tím ráda přehrabuju - a čím je venku chladněji, tak tím víc mě to láká něco tvořit :P :) K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...