pondělí 30. září 2013

Moje DIY - srdíčkový obraz

V minulých dnech jsem měla hóódně kreativní náladu a v mojí bezedné složce s DIY inspiracemi (ze které vám budu často přinášet inspiraci) jsem našla tip na tento srdcový "pavoučkův" obrázek >>


Pustila jsem se do toho a voilà, obrázek je na světě :) Zatím je v kuchyni, ale plánuju dát ho do chodby - tu zatím trochu rekonstruuju a až bude hotová, zase vás pozvu na návštěvu :) Před návratem z dovolené mě totiž napadlo využít toho nezvyku po příjezdu a zjistit znovu svůj první dojem na naše bydlení - takže jak jsme přijeli, prošla jsem celý byt (takový ten pocit jako bych byla v cizím) a moc se mi nelíbila právě chodba, s ostatními místnostmi jsem byla spokojená. Je pravda že chodbě a celkově vstupnímu prostoru jsem nevěnovala zatím moc pozornosti.. To se teď ale snažím změnit :)

A teď už k DIY obrázku :) >>


Na půdě jsem našla dřevěnou desku, nejspíš čelo nějaké staré skřínky. Tužkou jsem předkreslila srdíčko a natloukla malé hřebíky v přibližně stejných vzdálenostech několika cm.  

Potom jsem desku přetřela rozředěnou bílou barvou - chtěla jsem totiž, aby šla vidět krásná kresba dřeva. Nátěr vytvořil na desce takovou lehkou lazuru. Hřebíky jsem připevnila před natíráním, protože jsem je chtěla taky mít bílé.

Pak stačilo jedno malé klubíčko příze, použila jsem sytou červenorůžovou barvu. Za cca 10minut  mravenčí (nebo pavoučí ? :D ) práce jsem měla hotovo :) 

A tady už je výsledek :) Myslím, že k tomuhle krásnému babímu létu se pavoučkův obrázek docela dobře hodí, co myslíte? :) Zítra se na vás budu těšit s dalším článkem, tentokrát něco o podzimních outfitech ♥ papa K*

18 komentářů:

  1. Boží! :) Asi si nějak podobně udělám něco na náušnice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Carmenko :) ♥ No joo, to je supr nápad, na náušničky by to šlo určitě taky použít! :) K*

      Vymazat
  2. Krásný nápad:-).....povedená dekorace.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Evi :) Mám z něj radost :) K*

      Vymazat
  3. Btw obrázek už visí na svém novém místě v chodbě, takže brzy vás zvu na návštěvu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Moc moc děkuju ♥ Už mi tu dělá radost na stěně :) K*

      Vymazat
  5. Jsi šikulka :) Těším se na další nápady!

    OdpovědětVymazat
  6. No tak to je bomba! Líbí, moc. Jsi šikovná. Mělas přesný návod jak to motat? Protože se mi líbí ta pravidelnost sítě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuju! :) Přesný návod jsem neměla, motala jsem od oka a snažila jsem se rovnoměrně mezi všechny hřebíčky - nakonec z toho vylezlo tohle :) K*

      Vymazat
  7. Moc se ti to povedlo, opravdu krásné...už se těším, až nám dáš možnost nakouknout do chodby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti obrázek líbí Moni :) Snad se ti bude líbit potom i v chodbě (sice to zní trochu divně někoho zvát a pak ho nechat v chodbě :D), ale tuhle část našeho bytu jste ještě neviděli, tak snad nikoho neurazím! :D :P K*

      Vymazat
  8. Opravdu se moc povedlo :) strašně se mi líbí, jak prosvítá struktura toho dřeva.

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...