středa 23. října 2013

Co mi padlo do oka 2 - podzimní DIY

Dneska pro vás mám zase něco z mojí bezedné DIY složky :) Tentokrát to bude něco podzimního.  U nás se žádný podzim neobejde bez spousty svíček, takže se určitě i vám bude hodit některá z inspirací, které mě zaujaly :) Podzim je venku plný barev a mě baví si kousky přírody domů nosit - třeba barevné listy, oříšky, jablka ze zahrady a různé další drobnosti. Všechno se dá využít! :) ♥




Dřevěná inspirace na svícny - mám v plánu poprosit
přítele o takový domeček :)

Svícen ze staré skleničky oblepený dřívky - vlevo moje
DIY do obýváku :) Vypadá krásně rozsvícený ♥

Nabarvené dýně ♥ Svícen ze staré skleničky obalený jutou -
inspirace z Bella Rose, ale DIY bude myslím o HODNĚ levnější ;)
A  svícny ze skleniček s oříšky - moc pěkné ♥

Tohle mě hodně láká vyzkoušet, ale bojim bojim.. :D První písková
miska je vytvořena na nafouknutém balonku na který se lije směs
písku a lepidla. Listová miska je také vytvořena na balonku
a listy se na sebe lepí lepidlem. Po ztuhnutí se má balonek
opatrně pomalu vypouštět.

Jablíčko - pro přítele na svačinu? ♥ Taška s potiskem
rozkrojených jablíček se mi líbí moc :) A nakonec stojánek
na náušnice.

Knoflíkové srdce ♥ Střih na plyšového šneka mě moc zaujal,
asi ušiju pro moji malou :) Domeček je z dřívek obroušených
vodou - přesně takové se dají najít u řeky nebo jezera.
Přírodní rohožka s kamínky je luxusní nápad :) A vlevo
dole nápad na parťáka pro můj pavoučkový obraz? :)

Trocha inspirace do interiéru ♥ Konferenční stolek bych měla
moc ráda :) Obrázek s větvičkami mi hned padl do oka, určitě
se k němu brzy dostanu! :) Vpravo dole DIY svícen od mého přítele
 - s láskou dělaný ♥ Zlaté ručičky :)

Další inspirace na svícínky :)

Přírodní svícny, ptačí krmítka a lapač snů :) ♥

Snad se vám moje tipy dneska líbily ♥ Už teď se můžete těšit na další můj DIY obraz, který jsem dokončila včera a už visí v obýváku. Náplň dostaly i prázdné rámečky v chodbě :) Budu se moc těšit na vaše milé komentáře, vaše K*


18 komentářů:

  1. Krásný! :) Já jsme si vždycky říkala, jestli mám radši zimu nebo léto. A až před ár dny jsem přišla na to, že nejradši mám podzim. Právě kvůli těm barvám a všemu okolo :)
    A určitě vyzkouším něco na způsob toho stromečku na náušnice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč Carmenko :) Já myslím, že každé roční období je v něčem jiném hezké a podzim mám taky moc ráda - po jaru je moje nejoblíbenější. Jsem ráda, že se ti inspirace líbila ♥ K*

      Vymazat
  2. Nádherný výběr :-). Mně se moc moc líbí ten poslední lapač, je dokonalý :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kači, moc děkuji :) Jj ten lapač mě úplně uchvátil, když jsem na něj někde na netu narazila ♥ Musím udělat podobný! K*

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář Peti, miska je boží že? Jen se trochu bojím do toho pustit, ale pokud by se povedlo, výsledek fakt stojí za to :) K*

      Vymazat
  4. Pěkný výběr. Mě už dlouho fascinují různé misky, svícny apod. tvořené pomocí balónku a třeba tekutého skla, nebo právě těch listů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni :) děkuju moc za koment, jsem na tom úplně stejně :) Poslední dobou se snažím svoji DIY složku občas provětrat a něco realizovat. Většinou docela úspěšně :) Teda až na svícny z plechovek, které se měly proděravět hřebíkem - nepodařilo se mi je probít, nechápu jak to dělají :D :/ Výsledek vypadá na fotkách krásně, ale realita je o dost složitější.. papa K*

      Vymazat
  5. takové barevné krmítka ptáčci v bílé peřině určo najdou :-D, krásná inspirace

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marťo :) Jj taky si myslím, líbí se mi když je jich více vedle sebe v různých barvách - taková trochu "jídelna" pro ptáčky :D :) K*

      Vymazat
  6. Super inspirace! Díky! Už jsme s potomstvem dlouho nic netvořili, tak využijeme...A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Adri :) Jsem ráda, že jsem mohla přispět svojí troškou do mlýna :) K*

      Vymazat
  7. ten svícínek oblepený dřívky jsem vyráběla o prázdninách!:D vypadá to opravdu moc pěkně
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. krásný nápady :) přdávám do oblíbených, protože mě tvůj blog zaujal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, moc děkuji za milý koment ♥ :) K*

      Vymazat
  9. skvela inspirace:)

    PS: Zapoj se do souteze o Prinitc na mem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý koment :) Díky za pozvánku, mrknu, K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...