úterý 8. října 2013

Moje DIY - novinky do kuchyně

Úměrně s klesajícími teplotami venku roste moje kreativní nálada a já pořád něco vymýšlím, kutím a vylepšuju. Tentokrát jsem se pustila do kuchyně a vy se teď můžete mrknout, co je u nás nového :) >>




Doma jsem si schovala jednu "plechovku" (nebo jak to nazvat) od chipsů. Líbil se mi tvar a velikost, jen jsem zatím nevěděla co s ní. Na to jsem přišla, když jsem prohrabala svoji bezednou DIY složku a našla v ní inspiraci. Plechovku jsem dvakrát přetřela červenou barvou a omotala ve dvou částech přírodním provázkem, jednoduché :) A nová váza třeba na sušené květy nebo větvičky je na světě :) ♥

Tady už ji vidíte v reálu na poličce v kuchyni. Nalevo je další DIY (tentokrát kovová) plechovka, kterou jsem oblepila washi páskou s krásnou kohoutí stopou (už jste ji mohli vidět v mém podzimním wishlistu :)

Prázdný červený rámeček čekal na výplň a konečně se dočkal :) Zarámovala jsem do něho svůj obrázek  toho (pro mě) nejmilejšího obličejíku na světě ♥

Vlevo jsou dva nové vřesy, které jsem si letos zamilovala. Vpravo je "homemade" (čti doma naškubaná :D) nádherná kytička od přítele, kterou mi udělal velkou radost, protože byla nečekaná a "jen tak" ♥ Takové dárky mám nejradši :) 

 Do svícnu na stole jsem dala nové kamínky, které jsme nasbírali v Chorvatsku. Krásně voní mořem a jehličnany, které byly všude.

Jeden podzimní věneček s dýněmi :)



A nakonec - facelift dostala i naše lednička :D
Přibyly nějaké fotky, obrázek našeho bobíka ♥ a magnet - červená rybička ze Splitu :)

Zítra se můžete těšit na jeden skvělý recept, který se hodí třeba i jako dárek :) A potom už vás pozvu ke mě na návštěvu chodby, která už se rýsuje :) papa K*




10 komentářů:

  1. Krásné :) My budem asi začátkem novýho roku zařizovat takovou malou garsonku, tak budu taky muset něco vymyslet :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Carmenko :) ♥ Tak to je paráda! Budu se pak těšit na nějaké fotky :) K*

      Vymazat
  2. Je to krásné :), moc povedené.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné nápady...ty obrázky jsi malovala ty? Jestli ano, tak smekám hluboce, krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moni :) jj to já, moc děkuji! ♥ K*

      Vymazat
  4. Tak to je krásné :-) Nevěděla jsem, že jsi tak umělecky nadaná, obrázky se mi opravdu moc líbí :-)))

    Zúčastni se giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu Hedi ♥ :) Jsem moc ráda, že se ti obrázky líbí :) K*

      Vymazat
  5. Kami, ty malované obrázky portrétů dětí jsou nádherné ....jsi moc šikovná.... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Markétko ♥ :) Modelkou je moje malinká ;) K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...