pondělí 14. října 2013

U mě na návštěvě no.3 - chodba

Dneska vás zvu na návštěvu do naší chodby :) Zní to trochu divně, že? :D Kuchyň i obývák už znáte, tak snad nikoho tímhle zvláštním pozváním neurazím :P ;) A protože chodba v posledních pár dnech prodělala menší "facelift", snad se vám bude aspoň trošku líbit >>


To je totiž tak - bydlíme ve starším rodinném domě a zatím v pronájmu, takže žádné velké investice tady neprovádíme, raději šetříme na naše vysněné bydlení. Na druhou stranu to tu máme moc rádi a chceme bydlet tak, aby se nám tady líbilo. Ale i za málo peněz se dá pořídit docela dost muziky :) ♥

Váhala jsem jestli tu vůbec dávat fotky před proměnou ehm.. :D
Chodba byla ale do současné doby bohužel dost opomíjená. Přišla jsem na to po návratu z dovolené, kdy jsem na sebe nechala zapůsobit znovu první dojem - psala jsem vám o tom zde. A tak jsem se do toho pustila - chodba byla do té doby hluchý prostor, využitý převážně jen pro ukládání bot a velkých hraček naší holčičky, které se jinde nevešly.. Tomu už je ale konec :)




Začala jsem natřením dveří ven na terasu na červeno. Když změna, tak pořádná :)


Nový kabátek dostalo i zábradlí - místo hnědé černobílý potisk ♥ Látka Britten Nummer je z Ikey. Ušila jsem z ní na míru pás, který je připevněn a napnut pomocí kovových oček do dřevěného rámu. Síť je na vodorovném zábradlí z bezpečnostních důvodů kvůli našemu prckovi, stejně tak dřevěné vrátka.


Na zeď k Brooklynskému mostu od mého bráchy (♥) přibyl srdíčkový pavoučkův obraz a taky spousta červených rámečků, které zatím čekají na náplň. Zatím je okukuju a přemýšlím čím je vyplnit. Až něco vymyslím, určitě vás nechám zase nahlédnout :) Na zemi je pak k sednutí připravený pohodlný bílý sedací vak.


Na zemi vedle sedacího pytle trůní moje nová obří Tlustice (latinské jméno má teda podstatně hezčí - Crassula ovata). Dostala jsem ji před pár dny od mámy ♥ A je to teda fakt "krasula" - je přímo obří a náádherná :)


Pak už tu jsou jen drobnosti, které zbytek dolaďují - rohožka s mými oblíbenými geometrickými tvary ♥ - úlovek z Ikey před pár lety (a na nich moje náádherné podzimní botky z ebay - ano, jsou tak nádherné, že je musím všude cpát ehm :D :P). Potom vypínače s kovovými detaily a bambusová zvonkohra, kterou jsme si dovezli z Bulharska :) Dveře na půdu jsem opatřila červenobílou pruhovanou roletkou. Uprostřed dole je černobílé nástěnné světlo Massive. A nakonec proužkované závěsy do oken na bambusových tyčkách - opět moje DIY :P :) Mějte pěkné pondělí! :) ♥





12 komentářů:

  1. Nejvíce mě zaujal nápad natřít dveře na červeno! Skvělá volba :) Jsi moc šikovná Kami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Peti, jsem ráda že se ti proměna líbila :) ♥ K*

      Vymazat
    2. Btw ta červená mě samotnou taky překvapila, moc ji nepoužívám, ale do chodby jsem ji podvědomě nějak potřebovala dodat. A nelituju, hezky se to rozsvítilo :)

      Vymazat
  2. Kami, nádhera...úplně všechno...má to nápad a originalitu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko moc děkuju ♥ :) Chtělo to změnu! K*

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuju Belli :) Jj chodba je docela velká a tím "nezařízením" působila neútulně, teď už je to lepší :) K*

      Vymazat
  4. Kami, ty jsi tak estetický člověk! :-) kéž já bych pro to měla takový cit jako ty. Neskutečně tě obdivuju, jsi opravdu šikovná :))

    Hedwica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju Hedi za tak milý komentář, moc mě potěšil ♥ :)) Přeju krásný dnešní svátek! ;) K*

      Vymazat
  5. Super! Moc pěkné a nejvíc se mi líbí ten vlastnoruční vklad:-). P.

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...