pondělí 25. listopadu 2013

Co mi padlo do oka 3

Dneska ráno mě probudilo po dlouhé době světlo - venku byl totiž první letošní sníh :) Kdyby to venku takhle vypadalo na Vánoce, vůbec by mi to nevadilo, spíš naopak! Od určité doby mám sníh docela ráda - připomíná mi totiž moji holčičku ♥ Do porodnice jsme jeli autem po suché cestě a druhý den ráno, když už byla na světě, byla všude spousta sněhu - taková ta ladovská zima :))


Chtěla bych vám tady dneska dát pár inspirací na DIY ptačí krmítka, protože ptáčci to v zimě tak idylické bohužel nemají. Tak proč jim to trochu neusnadnit? :) ♥ Pusťte si k prohlížení Ladovskou zimu a nakoukněte, nápady se to tu jenom hemží, většina z nich je velmi jednoduchá a úplně zdarma :) >>


Skvělý funkční nápad s pomerančovou
slupkou :)

Půlka vydlabané dýně, normálně by skončila v
koši nebo na kompostu..

..ale takhle může být ještě hodně užitečná :)

Tenhle nápad se starším hrnkem a podšálkem vypadá
luxusně :) Pro nóbl ptáčky :))

Starší talířek a k němu připevněná stříška


Náklady nula, nápad k nezaplacení :)

Z nanukových dřívek

Krásný způsob recyklace :)



Moc  hezký nápad s pletivem, bude i
hodně funkční :) Ptáčci se mohou
kdekoli v pohodě chytit


Krásné provedení a jednoduchý nápad

Pet láhev a staré vařečky :)

Nebo nabarvené plechovky a stuhy


Super využití starých nepotřebných
hrníčků :)


Tvořit můžou i dětské ručky :)




Jdu jim nasypat slunečnici do našeho dřevěného krmítka :) A protože mám zrovna doma poslední pomeranč, zkusím udělat i "pomerančové krmítko". Myslím, že by mohlo být dost praktické :)

Mějte pěkné pondělí, Vaše K*


PS: Málem bych zapomněla - ve čtvrtek mě čeká vernisáž výstavy mojí babičky, kde budu vystavovat i svoje obrázky - psala jsem vám o ní už zde. Brzy se můžete těšit na nějakou fotoreportáž :) paa ♥

13 komentářů:

  1. Kami,
    i u nás bylo dneska bílo ..... děkuju za parádní inspiraci s těmi ptačími krmítky ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marki ♥ :) Tady se sníh víceméně drží, dneska navíc přibyla ledovka.. papa K*

      Vymazat
  2. Tady v Brně spadlo 6 vloček a byl zase podzim :)...
    Krmítka jsou úžasné :), díky za inspiraci :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ono to přijde! :) Děkuju za milý koment Kači ♥ K*

      Vymazat
  3. tak v Liberci zatím nic, snad to brzo vypukne :-). Pomerančová šlupka forever :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj :D Nápad se šlupkou je jednoduchý i na provedení jak jsem včera otestovala :)) A funkční! :) papa K*

      Vymazat
  4. júúú tie kŕmitka sú skvele ,určite urobím z pomaranča a tekvice aj tie šáločkové sú pôvabné len tie šaločky mi je ľúto použiť :DD pekné príspevky Kami inšpirovala si ma !!E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Eri :) ♥ S hrnečky mám podobný problém :D K*

      Vymazat
  5. Ta pomerančová krmítka jsou výborný nápad! O to spiš, že nevyžadují skoro žádnou manuální zručnost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj souhlasím :)) Není na tom nic složitého a hlavně splní účel a vypadají hezky. Děkuji za komentář :) K*

      Vymazat
  6. Pěkný večer Kami,až dnes jsem objevila Váš blog po okomentování na mém a v úžasu se od něho nemohu odtrhnout a prohlížím a prohlížím.Je mi moc sympatický těmi všemi nápady i majitelkou :)
    Určitě budu chodit často pro inspiraci.Pěkný večer.Reny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Reni, moc děkuju za tak skvělý komentář, moc mě potěšil :) ♥ Ráda k tobě chodím nakouknout, vždy tam najdu spoustu inspirace :) K*

      Vymazat
  7. Tak to jsem Kami moc ráda :) a těší mě to.Přeju nádherný víkend.R

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...