pátek 22. listopadu 2013

Moje DIY - adventní kalendář + další DIY inspirace pro vás

Příští neděli začíná advent, takže ještě pořád máte dost času si (nebo někomu z vašich milých) vyrobit vlastní "homemade" adventní kalendář. Kdo by náhodou neměl rád sladkosti, může jako náplň zvolit třeba čaje nebo sušené ovoce. Určitě vás ale napadne i spousta dalších možností. Btw určitě to nemusí být jen jídlo :)

Mám tohle adventní období moc ráda, počasí sice většinou nestojí za moc a je hodně tma, ale to se dá vynahradit jinými způsoby :) Čajíčkování, svíčky, dobroty, DIY, časté návštěvy, pečení cukroví, dobré filmy - tohle všechno mi zvedá náladu ♥
Letos moje malinká už není zase tak malinká a proto jsem se rozhodla pro ni udělat adventní kalendář se sladkostmi >>


Potřebovala jsem jen tu správnou dřevěnou větev, trochu bílé barvy, stužky, provázky a barevné papíry. A ještě vytisknuté vlaječky s číslicemi 1-24, o kterých jsem se vám už zmínila tady. Větev jsem natřela rozředěnou bílou barvou a nechala uschnout. Z barevných papírů jsem začala vyrábět krabičky podle tohoto postupu >>


Jednu krabičku jsem udělala asi o polovinu větší - pro poslední číslo 24 :) Do krabiček a papírových vlaječek s čísly jsem děrovačkou udělala díry a provlékla jimi červené stužky nebo přírodní jutové provázky různých délek. Nabarvenou větev jsem zavěsila pomocí provázků a na ni uvazovala jednotlivé krabičky podle čísel. Na výsledek se můžete podívat sami :)





Adventní kalendář visí na dveřích v chodbě, do které jste mohli nakouknout tady. Příští týden ho ještě naplním sladkostmi :) ♥

Ready :)

A tady vám ještě přidám pár dalších inspirací na kalendáře z mojí bezedné DIY složky, které mě něčím zaujaly - třeba i vás :) >>










PS: Šablonu na vlaječky s číslicemi v angličtině vám můžu poslat do mailu - stačí napsat do komentářů ;)

paa Vaše K*




8 komentářů:

  1. Milá Kami, to muselo dát práce! Krásné a originální jako vždy od tebe :) PS: Také jsem měla původně v plánu dát obrázky adventních kalendářů, které na síti objevila :o) Nakonec jsem advent pojala trochu jinak. Krásný adventní čas!
    Rodičovská a já

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejpracnější byly ty krabičky, ale dalo se to :)) Moc děkuji za milý komentář! ♥♥ K*

      Vymazat
  2. moc pěknéééé :-) to muselo dát práce :-) šikulka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Marti :)) ♥ Práce s tím trochu byla, ale bavilo mě to, pouštěla jsem si u toho filmy a z výsledku mám docela radost :) K*

      Vymazat
  3. Kami, to je kráááása ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Markétko ♥♥ :) Hezkou sobotu, K*

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Moc děkuju za krásný komentář Moni ♥ :) K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...