pátek 1. listopadu 2013

Moje DIY - obraz "Gotye"

Pěkný pátek všem :) Dneska bych vám chtěla ukázat nový přírůstek do našeho obýváku, který jste už mohli trošku prošmejdit zde. Jde o obrázek, který jsem vytvořila podle jednoho návodu z mojí bezedné DIY složky. Pracovní název jsem mu dala Gotye - hádejte proč :D ;) Že už mu zůstal a co mi při tom hrálo je asi každému jasné :) Pusťte si moji oblíbenou písničku a nakoukněte >>



Postup je docela jednoduchý. Přítel mi udělal z trámků dřevěný rámeček cca 80x80cm. Na něj jsem si napnula bílé plátno a zezadu nacvakala připínáčky (sešívačku se mi nechtělo jít hledat).. :) Pak jsem nalepila tenkou izolepou pásky napříč a pořádně je přilepila, aby nikde nebyly mezery. Vznikly tak trojúhelníky a další -úhelníky, které jsem vyplnila různými odstíny. Použila jsem tempery, dá se z nich namíchat libovolný odstín, který zrovna bude lahodit vašemu oku. Po zaschnutí (cca půl hoďky) se izolepa opatrně slepí a voilà, obrázek je na světě :) ♥


A tady je výsledek :) Myslíte, že by se to Wouterovi líbilo? :D


Hezký víkend, Vaše K*



15 komentářů:

  1. Jé, to je parádní, do pokoje by se mi náramně hodil! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je naprosto úžasné :))) Kéž bych měla taky takový cit pro estetično :)
    Jinak ta písnička je fakt super, jeden čas jsem na ní dost ujížděla.
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten se ti moc povedl :) Asi se nechám inspirovat...navíc ty barvy, to je prostě můj šálek "barvy" :D ;) Šikulka jsi...

    OdpovědětVymazat
  4. Kami, super nápad....moc se ti povedl:-) pa Eva

    OdpovědětVymazat
  5. určitě by se mu to líbilo!))

    OdpovědětVymazat
  6. Geniální obraz, geniální tvůrce ;-)! Tvůj obývák musí být nadšený (stejně jako já) ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. Holky jsem z vašich skvělých komentářů úplně naměkko! :´X ♥♥♥ Moc děkuju! :) K*

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda že nemám na zdi místo.....ale zkusím to aspoň na něčem menším, třeba na deskách na dokumenty, protože to vypadá moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nápad! Určitě to bude vypadat supr :) Děkuji za milý koment, papa K*

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...