sobota 16. listopadu 2013

Moje DIY - vánoční hvězdičky 3x jinak

I když jsou teprve 2 hodiny odpoledne, venku se pomalu začíná stmívat..! Jsem zásadně proti časovým posunům!! :X :P Dokud to někdo nezakáže, budeme se s brzkou tmou muset smířit a tenhle čas co nejlépe využít. Výhodou krátkých dnů je spousta času tráveného doma. Snažím se ho co nejlépe využít a pořád teď něco tvořím. V posledních pár dnech jsem se pustila do těchto tří druhů vánočních hvězdiček. Všechny jsou snadné a zvládne je každý. Já jsem navíc využila zbytky látek a papírů, takže náklady nulové :) Pojďte se na to se mnou mrknout >>


Začneme od nejjednodušších papírových origami hvězdiček - potřebujeme cca 1cm silné proužky papíru, já jsem si nastříhala několik papírů podélně na pruhy. Postup je výborně ukázán třeba zde - 



A tady už jsou moje lucky stars :) Určitě zkusím
udělat i nějaké barevné. Platí pravidlo čím víc,
tím líp :)

Dalším druhem budou hvězdičky ze stuhy. Pokud máte doma nějaké nevyužité cca 1cm široké stužky, nebojte se je použít :) Přesně tak jsem to udělala i já a ze zapomenuté nevyužité šňůrky vznikly moc pěkné věci :)


Jednoduché a efektní :) Ukončení je snadné,
přečnívající konce zastrčit a zalepit vteřinovým
lepidlem

Poslední látkové hvězdičky s mašlí jsou nejpracnější a největší, ale určitě stojí zato. Podobné jsem viděla někde v nějakém designovém obchůdku s dekoracemi a moc se mi líbily ♥ Cena ale byla uff (myslím, že nějak 100Kč/ks). A aby splnily účel potřebujete jich více než jen dva kusy :D Rozhodla jsem si je tedy vyrobit sama. Z papíru jsem si udělala šablonu pěticípé hvězdy a obkreslila na bílé plátno, které jsem měla nevyužité doma. Vystřihla jsem je s přesahem a sešila dvě dohromady. Šila jsem ručně, protože na tak malý rozměr ani nemá moc cenu vytahovat šicí stroj. Kousek jsem nechala nesešitý a dovnitř nacpala vatu. Zbytek jsem došila a připevnila i malé ouško, aby se daly zavěsit. Nahoru jsem pak připevnila stříbrné mašličky. Btw tyto stříbrné mašličky jsou dneska jediná koupená věc z obchodu (25Kč/balení 20ks mašliček), jinak vše zdarma.



A tady už jsou všechny tři druhy pohromadě :) Líbí se vám?


PS: Začínám vymýšlet i adventní kalendář pro moji holčičku, brzy se můžete těšit na nějaké DIY inspirace :)

Zatím mám vytisknuté vlaječky, ale to je jen
začátek! :)


Mějte pěknou sobotu ♥ Vaše K*






6 komentářů:

  1. s tou stuhou jsou moc krásné :-) děkuji za tip. Taky dělám na hvězdě :-D mrkni v pondělí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marti :)) Určitě mrknu, třeba se nechám inspirovat ;) K*

      Vymazat
  2. Tak lucky stars jsem zkoušela a vůbec se mi nepovedly :D jsem na takovéhle věci antitalent. Tedy spíš nemám trpělivost. Ale občas se najde některá věc, která mě nadchne. Každopádně ty tvé jsou moc krásné, s tou stužkou jsou takové nevšední a krásné :)
    lenkaungrova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Leni :) ♥ Nejtěžší na nich je to konečné "zmáčknutí", taky jsem měla pár zmetků :D ;) K*

      Vymazat
  3. Kami, jsou super všechny a těším se na tvůj advenťák:-)...papa a hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi :) moc děkuju za milý koment ♥ Tobě taky, papa K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...