pondělí 18. listopadu 2013

Můj blog je chameleon!

Možná jste si všimli, že se to tady trochu změnilo :) Starý vzhled se mi už trochu okoukal a to mě nutilo přemýšlet nad jeho úpravou. Jiná je hlavně barevnost, teď laděná více do černobílé. Změnila se i moje ikonka a podpis.


A jak to tady vlastně vypadalo předtím? >>

Old TWF :)

A takový byl můj podpis
Napište mi prosím, jestli se vám proměna líbí nebo ne, co by jste třeba změnili, co vás tady při čtení ruší apod. Ráda bych, aby to tu na vás působilo příjemně a dobře se vám tady četlo :) Z vlastní zkušenosti vím, že blogy které na mě působí něčím špatně, moc číst nedokážu.. Budu moc ráda za vaše reakce :)

Snad se vám bude můj staro-nový bloček líbit a budete sem chodit rádi ♥ Vaše K*



9 komentářů:

  1. Líbí! :-) Je to tu přehlednější.

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné :-) už jsem myslela že nové logo je chameleon :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný design, koukám, že jsme se trochu prohodily, já přidala barvy, ty ubrala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se moc líbí, je to tu přehlednější, ale možná o malinko smutnější, jsem hold na ty barvy nó :D :))) Ale krásná práce.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám děkuju za vaše názory a milé komentáře holky ♥ :)) K*

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná změna, kéž bych to také uměla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti, moc děkuju! :) ♥ Není na tom nic složitého, jen to zabere trochu času.. :) K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...