čtvrtek 14. listopadu 2013

Svatební inspirace

Néé že by to bylo u nás zrovna aktuální téma.. :D :X Ale občas na netu narazím na něco, co mě opravdu zaujme a něčím osloví :) A protože takových inspirací se mi nasbíralo už docela dost, rozhodla jsem se s vámi podělit o tu nádheru. Protože já si myslím, že každá holka o tom svém dni (tajně nebo veřejně) trochu přemýšlí a taky sní..



Originální pozvánky, moc se mi líbí ta prostřední čb :) Nápad s
jablíčky / jmenovkami je vtipný a funkční - za mě plný počet 
bodů :)

Další svatební pozvánky, jedna DIY a druhá foto - moc pěkné
a osobité nápady

Jmenovky na svatební stůl - lístečky nemají chybu ♥

Svatební tabule :) Nápad s fotkami je moc hezký

Krásné svatební dortíky  - citrusový ženich s nevěstou
jsou boží :D

Tunnel of Love v Ukrajině - jedno z nej míst, co jsem viděla :)
Psala jsem vám o něm už zde. Dekorace s "nevěstiným závojem"
na stůl jsou dokonalé ♥ 

Je libo levandulovou svatbu? Nebo třeba slunečnicovou? :)
Večerní osvětlení je moc krásné, myslím že se hodí i na různé
oslavy apod

A jako bonus ještě pár originálních nápadů na "posvatební"
fotky (nebo i předsvatební jako v našem případě) :D ♥


Snad se vám něco z mých inspirací taky zalíbilo :) Mám ráda vtipné detaily, které pobaví a zaujmou, a preferuji osobitost za všech okolností. Protože svatba by měla být hlavně o tom, co mají rádi ti dva ♥

Budu se moc těšit na vaše komentáře, které mi dělají velkou radost ♥ papa Vaše K*


10 komentářů:

  1. Jé, já bych se hned vdávala!! Ten nápad s prostupováním do fotografie je geniální! :) Krásné inspo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)) Že jo, taky se mi moc líbí - a hlavně u nikoho jsem nic podobného neviděla, taková pozvánka upoutá každého ;) K*

      Vymazat
  2. Tak to je bomba Kami! :) Ráda se nechám někdy do budoucna inspirovat :) Mel

    OdpovědětVymazat
  3. Apropo - hrozně se mi mimo jiné líbí ten stůl s fotkami, všimla jsem si tam super detailu - místo jmenovek mají v talířích vysunuté filmy se jmény - luxusní nápad..! :)) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé já si toho detailu nevšimla - tak o to více se mi nápad líbí! :))) K*

      Vymazat
  4. I já na svatební inspirace často na internetu koukám, člověk je překvapený kolik nápadů se dá najít :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ..jj, přesně tak Peti. Díky za milý koment :) K*

      Vymazat
  5. pre mna to bola aktuálna téma pred niekoľkými mesiacmi :) Ale už je po svadbe, tak už to neriešim :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...