čtvrtek 5. prosince 2013

DIY inspirace - balení dárků

Moje bezedná DIY složka už natolik překypovala nepřeberným množstvím různých inspirací a návodů, že jsem jí musela vytvořit podsložky, abych se v tom aspoň trochu vyznala.. :) Jednou z "podsložek" je i složka, do které teď ukládám vše co mě zaujme ohledně balení dárků, jmenovek apod. A protože Vánoce a balení prezentů se kvapem blíží, nakoukněte, třeba se Vám bude něco z toho hodit ♥ >>


Lepenka :)

Noviny :)

Papírová vločka vypadá nádherně!

Jak rychle zabalit rostlinku :)

Návod na obálku

Papírová krabička - já jsem nápad
použila na adventní kalendář

Jednoduchá krabička

Mašle z lepenky :)


Bannery z washi pásek - jednoduché a
efektní

Hvězdičky jsou krásně stylové :)

Black and white je nesmrtelná kombinace

Přírodní :)

Obtisky

Snowman z knoflíků :)

Vánoční visačky z papíru

Nebo ze starých fotek! :)

Nebo jako baňky ♥

Písmena z barevných papírů

Vyšívané :)

Rukavičky vypadají kouzelně

Dárek ála bonbon

♥ a kolíčky

Vícekrát omotané

Stylové zabalení láhve, moc pěkné :)


Pro popelku :)

Mašle ze stuhy

Dárky nejen pro děti :)

Dortík :))

Mašličky z papíru ♥

!! ♥

S krajkou :)

Jak málo stačí ;)

Black and white :)

Krásné vlaječky

Šišky :)
Když dojde barevný balící papír :))

 A to jsem ještě půlku vymazala.. :D Nechtějte vidět kolik toho tady mám :) :X Každopádně dárečky lze zabalit na tisíc způsobů, záleží jen na každém, jak moc bude chtít být originální a pohrát si s tím :)  Mě osobně vědomí, že si s tím ten člověk dal trochu práce, vždycky hrozně moc potěší :))

Hezký večer Vám všem ♥ paa Vaše K*







26 komentářů:

  1. Úžasný nápady, určitě se inspiruji ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Adélko, jsem ráda, že se ti třeba něco bude hodit :) K*

      Vymazat
  2. Kami, super si nám to sem naservírovala! Zložku balenie darčekov ešte nemám :) , ale tiež ti môžem asi konkurovať v tých nespočetných inšpirácií v PC:))))
    Pa pááá, len tak ď a l e j....
    e.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri :) díky moc za milý koment, ráda jsem se podělila ;) K*

      Vymazat
  3. Všechny jsou krásné, ale u mě vyhrávají na celé čáře - papírové vločky :)
    Rodičovská a já

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti :) děkuji za komentář, jj vločky se mi taky hrozně líbí - určitě letos tenhle nápad využiju. Mám v plánu sem dát i nějaké inspirace na papírové vločky, už se mi jich v kompu nasbíralo docela dost tak proč si je nechávat jen pro sebe že? :) papa K*

      Vymazat
  4. super nápady, určite sa inšpirujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář i návštěvu :) Ráda jsem přispěla svojí troškou do mlýna :) paa K*

      Vymazat
  5. Já budu balit ted o víkendu :D Ale tentokrát budu balit do toho klasického hnědého papíru, a ne do barevných vánočních. A nakreslím na ně fixkou dycky nějakej vtipnej obrázek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to bude originální :))) Díky za koment Carmenko :) K*

      Vymazat
  6. wow:-)...taková inspirace. Díky Kami a hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Taky přeju krásný víkend Evi, K*

      Vymazat
  7. To je úplná hromada inspirace, děkuju moc :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kači :) snad se bude něco z té kupy hodit, papa K*

      Vymazat
  8. To je parádní! Taky plánuju něco originálního, ale nemám na to tu trpělivost :) Ale snad se k něčemu dokopu:)
    Krásná inspirace Kamčo :)
    http://lenkaungrova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, děkuju za milý komentář ♥ :) Někdy stačí jen maličkost a výsledek je originální ;) K*

      Vymazat
  9. Pěkný večer Kami,je to ale nepřeberné množství a možná i přesto jak jsem na balení dárků nešikovná bych mohla něco vyzkoušet :) Některé jako vločka nebo rostlinka se mi líbí moc,ale nejen ty.Moc děkuju za nápady a přeju Ti hezký večer.Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo děkuju za komentář, jsem moc ráda, že se ti třeba bude něco hodit :)) ♥ K*

      Vymazat
  10. To je ale náááápadůůůůůůůůů, já letos asi využiju washi pásky. Tak nějak nestíhám :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S washi páskami tam jsou ty krásné bannery - to mám v plánu taky využít :)) Hezké odpoledne přeju :) K*

      Vymazat
  11. Kami, super inspirace, moc za ni děkuju ... přeju ti krásnou a pohodovou druhou adventní neděli .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Markétko za milý komentář a návštěvu, ráda jsem se podělila :)) K*

      Vymazat
  12. Úžasné nápady, nikdy bych nevěřila, že dárky zabalené do novin můžou vypadat tak stylově!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, vypadá to luxusně že? Myslím, že by to ani nemuselo být tak složité :)) Děkuju za milý koment Jarko :) K*

      Vymazat
  13. Pane jo, skvělá inspirace!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Aji :) ♥ Snad se ti bude něco hodit :) K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...