pátek 20. prosince 2013

Zázračné účinky medu se skořicí nejen na močový měchýř

Před nějakou dobou jsem byla nachlazená a měla i podrážděný močový měchýř - možná to znáte.. Byl zrovna víkend a naše lékárna byla bohužel zavřená, takže brusinky v tabletách ani urologický čaj nebyly v dosahu. Začala jsem pátrat na netu a narazila jsem na recept, který mě z toho dostal :) Ingredience má každý doma - potřebujete jen vodu, med a skořici ve správném poměru. Nejdříve se mi tomu moc nechtělo věřit, ale musela jsem to vyzkoušet - co mi taky zbývalo.. :D A ono to opravdu zabralo! Navíc protože se jedná o 100% přírodní produkty, nehrozí žádné vedlejší účinky apod. Že je to recept hodně účinný, jsem otestovala sama na sobě ;) >>


Proti infekcím močového měchýře se doporučuje rozpustit ve sklenici teplé vody 2 lžíce medu a lžičku mleté skořice. Zlepšení jsem viděla hned za pár minut! Když jsem to několikrát zopakovala, potíže zmizely úplně. Navíc chutná to dobře :))


Směs medu se skořicí má ale spoustu dalších možností využití. Je doporučována jako velmi účinný lék na spoustu druhů obtíží bez jakýchkoli vedlejších účinků. Mimo jiné:


  • zrychlení metabolismu a hubnutí - ráno 30 minut před jídlem a večer před spaním vypít sklenici vody s lžičkou medu a trochou skořice, pravidelné užívání sníží váhu i u obézních osob. Směs zabraňuje usazování tuku i při požívání velmi tučných jídel.
  • chronická únava - několikrát denně sklenici teplé vody s medem a skořicí v poměru 1:1 zvýší aktivitu
  • zápach z úst - kloktat teplou vodu se lžicí medu a lžičkou skořice
  • kožní infekce a akné - smíchat med se skořicí a potřít postižené místo, zabírá na pupínky, ekzémy i pásový opar
  • dlouhověkost - pravidelné pití teplé vody se lžicí medu a lžičkou skořice udržuje v dobré kondici kardiovaskulární systém, pleť stárne pomaleji
  • posílení imunity - pravidelné užívání hlavně v chladnějším období posiluje imunitu, urychluje léčení, posiluje bílé krvinky. Užívá se 3x denně lžíce medu s 1/4 lžičky skořice.
  • podpora trávení, proti plynatosti - vhodné proti žaludečním vředům, pocitům těžkého žaludku, při přejedení, snížení pálení žáhy, omezuje chuť na sladké
  • srdeční nemoci, cholesterol - skvělá ochrana kardiovaskulárního systému, vrací cévám pružnost, snižuje cholesterol o 10% do 2 hodin. Při pravidelném podávání se zlepšují i chronické obtíže. Skvělé jako prevence po infarktech. Směs medu se skořicí lze třeba mazat na chléb, při vysokém cholesterolu 2dcl horké vody smíchat s 2 lžícemi medu a 3 lžičkami skořice.
  • artritida - dvakrát denně šálek teplé vody s 2 lžičkami medu a 1 lžičkou skořice, důležitá je pravidelnost užívání
  • bolavý zub - smíchat lžičku medu se skořicí a natřít na bolavé místo několikrát během dne
  • rakovina - výzkumy prokázaly účinnost při podávání lžíce medu se lžící skořice 3x denně po dobu jednoho měsíce - úspěšná léčba i v pokročilejších stádiích rakoviny

A to určitě není všechno :) Protože mi tento životabudič vyřešil můj problém s močovým měchýřem, šířím tyhle informace dál svým přátelům, rodině a taky Vám :) Protože když něco funguje a je to navíc skoro zdarma, mělo by o tom vědět co nejvíce lidí ;) Třeba taky máte některou z potíží nebo někdo z Vašich blízkých. A pokud to pomůže jedinému člověku, budu šťastná že článek splnil svůj účel :) ♥
Budu moc ráda za Vaše milé komentáře, mějte pěkný pátek, Vaše K*


13 komentářů:

  1. Tento rok jsem měla močák několikrát :-(. Tak to jsem ještě nezkusila :-). díky za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Močák je potvora.. :( Určitě vyzkoušej, snad ti taky pomůže :)) K*

      Vymazat
  2. Ty jo, zrovna dneska jsem měla pocit, že mě to zas chytá! To fakt musím vyzkoušet! Díky moc, to je fakt užitečná ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej Carmenko, je to opravdu hodně účinné! :)) papa K*

      Vymazat
  3. Skvělý článek, rad na močák není nikdy dost :o) Děkuji ;) Kdo zná, pochopí!
    Rodičovská a já

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a kdyby mi tento "lék" zrychlil metabolismus...tak to by byl učiněný ZÁZRAK! :O)

      Vymazat
    2. Ano přesně tak - kdo zná, tak chápe.. :) Já už med se skořicí piju teď druhý týden preventivně a pozoruju, že metabolismus se mi opravdu zrychlil a taky nemám moc chuť na sladké! :) To nikdy není na škoda :D papa K*

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Já taky moc, máme med od mého táty - pravý domácí, jsme jeho "velkokonzumenti" :)) K*

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Thank you very much for a nice comment and visit :)) K*

      Vymazat
  6. Taky na něj nedáme dopustit:-) hezkou poslední adventní neděli Kami. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář Evi, taky přeju pěknou neděli :)) K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...