neděle 19. ledna 2014

A v jakém znamení jste vy?

Dneska mám pro vás trochu netypické téma, ale doufám, že vás zaujme aspoň z poloviny tak jako mě :) Objevila jsem totiž na netu dokonalou astrologickou stránku o všech slunečních znameních, takže jsem se nemohla nepodělit :) Je rozdělená do šesti částí pro každé znamení - stačí kliknout na to co zrovna hledáte (obecná charakteristika / muž / žena / dítě / nadřízený / podřízený). Najít si tu můžete sami sebe, svou rodinu, partnera, svoje děti (třeba i budoucí), přátele nebo třeba šéfa :) Nic výstižnějšího jsem zatím nečetla :) >>

I think..

 Každý člověk je ještě ovlivněn ascendentem, takže to nikdy nesedí stoprocentně, ale věřím, že se tam taky najdete jako já :)

Tabulku otevřete zde

A protože jsem zvědavý blíženec tak mě zajímá, jestli to na vás nebo vaše okolí taky sedělo a v jakém znamení jste se narodili vy :) Budu se moc těšit na napsanou, papa Vaše K*




PS : Tento víkend byl ve znamení oslav druhých narozenin naší malé Klárky, takže příště vám ukážu můj "homemade" dortík a těšit se můžete taky na další DIY inspirace :) Pěknou neděli ♥

12 komentářů:

  1. Jsem střelec :D A myslím, že to na mě docela sedí :))

    Králík v krabici

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi tak to jsem ráda, že se v tom taky poznáváš :)) papa K*

      Vymazat
  2. Skvělé :) :), já panna a taky to docela hezky sedí :)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za koment Kači, jsem ráda, že to u tebe taky sedí :)) Btw já mám pro změnu ascendent v panně :) K*

      Vymazat
  3. Jsem také zvědavý blíženec:)))) Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé tak to je supr náhoda Evi :)) K*

    OdpovědětVymazat
  5. ja som strelec, ale moc sa mi to nezda :)

    Inak posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) možná máš narozeniny na začátku nebo na konci znamení a nebo nějaký silný ascendent.. Díky za pozvání :) K*

      Vymazat
  6. Kami, Klárince všechno nej, nej nej a já se jdu ponořit do tajů astrologie ... Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem také blíženice.... :)))

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...