sobota 25. ledna 2014

Co mi padlo do oka 04 - interiéry ve skandinávském stylu

Jsou pro mě jako pastva pro oči :) Líbí se mi na nich především stylová čistota a možnost je kdykoli libovolně barevně doladit dle aktuální potřeby nebo roční doby ♥ Černobílá kombinace s dřevem, šedou, kovem a sklem si myslím nikdy nevyjdou z módy, navíc je tak svěží :) Pojďte se taky pokochat, tentokrát obýváky ve skandinávském stylu >>









Ten lustr! :)

Demižon ♥





Fotopotisky polštářků nemají chybu ♥




Luxusní zašívárna pro milovníky knih :) Nebo zahrady ;)


Ty sedáky ♥



Březové špalky vypadají nádherně







Kožešinové polštářky ♥

Tohle je přesně můj šálek kávy :) A zároveň velká inspirace do našeho vysněného bydlení, které už se možná pomalu blíží! (Nechci nic zakřiknout, takže ťuk ťuk ťuk :) )

 

Venku mrzne a taky nádherně sněží, takže to vidím na nějakou menší procházku. Budu moc ráda za Vaše milé komentáře :) Užívejte víkendu ♥ papa Vaše K*


zdroje obrázků - Pinterest

16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jj já vím :) Inspirace a potěšení pro oko není nikdy dost :) papa K*

      Vymazat
  2. Juuuuuj, ja tiez milujem cistotu severskych interierov... A najviac milujej ich biele drevene podlahy. U nich asi nie je tolko spiny. U nas je to nemyslitelne...snazim sa doma vytvorit nieco v tom style...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj s tou bílou podlahou mám podobný problém, ale moc se mi líbí :) Viděla jsem ale i jednu plovoucí podlahu šedobílou s jakoby patinou - vypadala nádherně a špína na ní moc nešla vidět :) K*

      Vymazat
  3. Nádhera! Nebýt studenti, tak si taky zařídíme byt nějak stylově a vysoce designérsky :D Ale to asi bude muset počkat, zatím jsem jen zvědavá, co z toho našeho hnízdečka vyleze a jak to bude ve finále vypadat.... :)
    Králík v krabici

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jsem zvědavá potom na nějakou fotoreportáž :) Útulné hnízdo se dá zařídit i s nízkým rozpočtem! paa K*

      Vymazat
  4. Kami, nádhený, přesně podle mého gusta:-).....krásný mrazivý víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky pro ně mám velkou slabost :)) Pěkný zbytek neděle :) K*

      Vymazat
  5. Tak tohle je přesně můj styl. Takhle nějak si to jednou plánuju zařídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem se ti taky trefila do noty :)) papa K*

      Vymazat
  6. Kami, vybrala jsi moc krásně ....hezkou neděli .... Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Jj jsou to krásné věci :)) A inspirace není nikdy dost! Děkuji Peti :) K*

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...