čtvrtek 23. ledna 2014

DIY Valentine

Konec ledna se rychle blíží,za chvilku bude únor a s ním i Valentýn :) Vím, že dost lidí tento svátek neslaví a mají raději starý dobrý první máj - lásky čas, ale my máme rádi oba tyto svátky ♥ Prvomájová pusa pod rozkvetlou třešní je asi nenahraditelná, ale proč si trochu i tu zimu nezpestřit Valentýnem? A nemusí to být komerční! ;) Mám pro vás pár tipů, které určitě komerčností ani amerikanismem nezavánějí a určitě potěší ;) >>


01 - odpočítávání
Proč si první půlku února nezpříjemnit nějakým vtipným odpočítávacím kalendářem? Na každý den můžete připsat nějaký milý vzkaz nebo třeba citát, nebo by se hodily i nějaké hezké společné fotky :)


Countdown nejen pro děti :)

02 - ráno
Není nic hezčího než po probuzení najít něco podobného na zrcadle ♥ Ideální pokud vstáváte dříve, pokud ne tak napsat vzkaz ještě před usnutím :)


03 - svačinka
Do práce nebo do školy mu můžete připravit něco speciálního a nebo třeba jen přihodit nějaký milý vzkaz :)





04 - doma
Není podle mě třeba dělat nějakou "výzdobu", za úvahu stojí spíš maličkosti - ty ale dokáží být často nejpůsobivější :)








05 - večer
Láska prochází žaludkem a myslím, že nějaké dobré jídlo udělá radost vždy a každému :)







Tento nápad jsem použila vloni - mohli jste vidět tady :) Velmi jednoduché a efektní  ♥


Postup skládání "srdcového" ubrousku :)



Jak vytvořit srdcové muffiny :)

06 - dáreček
Nějaká malá pozornost potěší každého ♥

Printable

Krásný dárek pro ty co už mají děti :)

A nebo tyhle kupóny se splněnými přáními - originální dáreček :)
Snad jste si taky našli něco, co se Vám líbí a třeba se bude hodit :) ♥ Ať už je květen nebo únor, věcí které nás zahřejí u ♥ není nikdy dost! :)
Příště se můžete těšit na interiérové inspirace, které mi tady v kompu už přetékají :) Krásné odpoledne přeju, papa Vaše K*



9 komentářů:

  1. Jee, to jsou suprovní nápady!!!! Nejvíc mě dostala srdcová rajčátka a lízátkoví motýlci (už vím, co budu rozdávat na konci roku dětem:-). P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je supr využití, děti budou mít určitě radost :) Moc děkuju za milý komentář a návštěvu ♥ K*

      Vymazat
  2. Krásné nápady. Letos poprvé chystám lístečky (kupóny), kterými si může drahý nárokovat masáž, teplou večeři apod. :) Jsem zvědavá jaká bude reakce. Jinak držíme taky Valentýna i první máj, člověk si musí umět dělat radosti i v manželství :)

    Rodičovská a já

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj jsem stejného názoru Peti :) Kupónky na splněná přání už jsem využila vloni na výročí, takže letos bude jiné překvápko, ale doporučuji, myslím, že udělaly opravdu radost :) papa K*

      Vymazat
  3. Wow...takových valentýnských lákadel:-)))...s manželem taky držíme. Dáreček už mám připravený:-))))) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář Evičko :) ♥ Ty jsi rychlík! :) Já mám zatím připravený jen v hlavě :D papa a hezkou sobotu, K*

      Vymazat
  4. Kami, super inspirace ....děkuju .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za návštěvu Markétko, hezkou sobotu :)) K*

      Vymazat
  5. moc pěkné nápady, ale letos je asi nevyužiju, možná až v tom květnu
    bára.kára

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...