středa 8. ledna 2014

DIY - využití světelného řetězu ze stromečku

Na Tři krále (což bylo v pondělí) se začíná prodlužovat den (jupí :)) ) a má se podle tradice odstrojit vánoční stromeček. Musím říct, že tuhle tradici většinou nedodržujeme, pouze když hodně opadává.. Přijde mi škoda se ho zbavovat, když pořád tak krásně voní :) Letos to u nás není jinak - stromeček zatím svítí každý den ♥ :D Osvědčilo se mi pravidelné zalévání a taky zavlažování rozprašovačem s vodou. Myslím, že letos ho budeme mít fakt dlouho :D ;) Protože zbožňuju nejen jeho vůni, ale i světýlka, už mám v záloze plán jak využít světelný řetěz. Pojďte se na to mrknout, možností je spousta >>



Velmi jednoduché a moc pěkné - interiérová i exteriérová dekorace :)

V jednoduchosti je krása :)

Celoroční světelný strom do ložnice :)

Na zábradlí jsou světýlka luxusní :)

♥♥!!

Za čelem postele napůl skryté v nebesích, moc pěkný efekt :)

Tip na využití světýlek i v létě :)

Krásný detail - světýlka a'la lampička

Místo záclon :))

Nebo jen tak položené na misce třeba s rolničkami :)

Krásná chodba!

Na dveřích..

..na dřevěné hvězdičce..

..nad stolem v kuchyni..

..i nad gaučem vypadají nádherně :)

Pokojíček snů :)

Jednoduchá a působivá dekorace ♥

Další ložnicový nápad :)


Krásná dekorace za dvě minuty :)

♥ a ty sedáky!

Tohle se mi líbí MOC :)

Olemované okno, večer bude vypadat krásně




Tohle je ráááj :D ♥




:)
A určitě by se daly vymyslet i další způsoby využití :) Světýlka jsou prostě kouzelné, takže nevidím důvod proč je hned 6.ledna balit do krabice - to by byla věčná škoda ♥ :)

V nejbližších dnech pro vás chystám.. - vlastně toho je opravdu hodně, tak nebudu prozrazovat dopředu, nechejte se překvapit :P ;) Mám teď docela příliv nových nápadů na články, v současnosti mám v příspěvcích uložených 7 témat.. :D A napadají mě další a další.. Těším se na napsanou ♥ papa Vaše K*



16 komentářů:

  1. Světýlka miluji, my mám ale na stromčeku barevné a ty se mi jako doplněk do interiéru moc nehodí. Scháněla jsem bílá, ale všude byly až moc předražený :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to je škoda.. My máme právě bílé s nádechem do žluté barvy, takže nepůsobí studeně :) Ale myslím, že teď po Vánocích budou všude hodně zlevněné ;) K*

      Vymazat
  2. To je krásné opravdu! Hned bych to chtěla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Denčo, taky se mi moc líbí :) K*

      Vymazat
  3. Přijde mi, že je hrozná škoda 6.ledna všechno sbalit a dát do krabice. Mám vánoční výzdobu ráda, často si u stromku čtu a líbí se mi jak voní. Asi se budu inspirovat a udělám si ze světýlek lampičku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Niki, plně souhlasíím :)) A už spřádám plány co se světýlky provedu :) K*

      Vymazat
  4. tyhle bílé jsou nejkrásnější, ach :)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, taky je mám nejradši - i u venkovních osvětlení :)) K*

      Vymazat
  5. Kami, super nápady a inspirace ..... děkuju ..... já ty svoje zkusím dát do domečku od Ježíška ..... svíček a otevřeného ohně se doma bojím .... nerada bych vyhořela .... ještě jednou díky za nápad !!!! Pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marki :) Tak v tom případě jsou pro tebe tyhle světýlka ideálním řešením! :)) K*

      Vymazat
  6. mm všechny ty světílka a svíčičky jsou jak pastva pro oči :D jsou decentí a moc hezký :D nelíbí se mi když to doma má někdo přeplácané a ještě to bliká a svítí všemi barvami, já bych z toho asi měla brzo epilepsii a při nejhorším když to ještě šoupnou do oken nebo na barák :DDDDDDD zlaté decentní žárovičky jsou prostě tak akorád ! no a už aby bylo zase ráno vidět až budu vstávat, ta tma znavuje...ráno jedu za tmy a večer přijedu za tmy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj souhlasím :) Taky mám radši jednoduchost, z barevných blikajících bolí oči.. Bílé nebo světle žluté světýlka dělají krásnou atmosféru. Děkuju za milý koment! :) K*

      Vymazat
  7. Ahoj, mám na tebe dotaz ;)
    Viděla jsem že na svém blogu (http://today-was-fairytale.blogspot.cz/) děláš recenze na ebay
    Tak se tě chci zeptat jestli nechceš přispět svýma recenzema na naší stránku :)
    Moc by si pomohla ostatním
    Na naší stránce jsou další recenze, reálné fotky, odkazy, hodnocení a podobně :)

    Samozřejmě u recenze by byl TVŮJ ZDROJ (tvůj blog) uvedený !! to je jasné :)

    https://www.facebook.com/pages/eBay-Aliexpress/633748503310074


    Už takhle s náma spolupracuje několik blogerek :)
    Děláme jim tím vlastně reklamu (pokud chtějí) a na oplátku nic nechceme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za nabídku :) Odpověď jsem ti napsala do zpráv na votočvohoz ;) K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...