úterý 28. ledna 2014

Neměl to být kosmetický blog, ale.. :D

.. ale nemůžu si pomoct :)) Klárka ví, co právě frčí! A umí to názorně předvést :D

Čačí mama kásné :)

Stuff: 1 růžová rtěnka, zrcadlo (pozor, bez něj to nejde!) a bezbřehá fantazie
Time: 10 minut (stihla jsem zatím uklidit půlku bytu)

Jsem na ni moc pyšná ♥

Eště Kárka :D
Příště vás zvu k nakouknutí do naší koupelny :) Krásné úterý přeju ♥ papa Vaše K*


21 komentářů:

  1. Myslím, že táto mladá dáma bude udávať trendy v líčení....:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) hihi. Děkuji za milý komentář Jani :) K*

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ano ano - jak Klárka říká - "čičiňa" :D ;) K*

      Vymazat
  3. Klárce to sekne...Znám, mám doma dvě holky. Třeba si stihnou nalakovat nehty i se stolem za pouhých pět vteřin...Hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Adri, tak musí být u vás veselo! :)) "nehty i se stolem" :D Já jsem právě byla ráda, že se zabavila, vydržela by i dýl :) paa K*

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Luci, to je královna! :D ;)) papa K*

      Vymazat
  5. Hihi:-)))....to bude parádnice:-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) taťka už nabíjí vzduchovku :) Děkuju Evi, hezký večer, K*

      Vymazat
  6. Tak ta je úžasná ! :D Moc roztomilá holčička ;))

    OdpovědětVymazat
  7. Jee, z ní roste princezna :)!

    OdpovědětVymazat
  8. :-) No tak tohle je přímo rozkošné! Klárka roste do pěkné parádnice, koukám! :) Já mám zatim jen synovce (ročního), takže s tím jen tak sranda nebude, ale už se moc těšim, až budeme stavit alespoň kostičky :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že se tu všechny máme od koho učit! Je rozkošná. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Je úžasné, že taková malá holčička a už ví, k čemu tato "věcička" slouží, že? ;)

    Rodičovská a já


    OdpovědětVymazat
  11. Moc děkuji za krásné komenty holky! :)) ♥ Klárce vyřídím ;)) papa K*

    OdpovědětVymazat
  12. Chi, chi .... krásné fotky ..... koukám, že nám tady roste nová módní bloggerka ....Marki

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...