středa 15. ledna 2014

Sto lidí, sto chutí

Dneska jenom letem světem - mám pro vás pár obrázků, které mě zaujaly a moc se mi líbil ten nápad. Zkusili sedmi lidem dát stejný úkol - zařídit doplňky kousek obývacího pokoje (křesílko a stolek v neutrálních barvách) jen podle sebe a svého vkusu. Jak to dopadlo? Na výsledek se můžete podívat sami :)









Myslím, že pravidlo "Sto lidí - sto chutí" tady platí stoprocentně :)) A taky se vsadím, že každý další člověk by vytvořil (i třeba malinko) odlišnou svoji verzi, která by jemu ♥ byla nejbližší. Možností je prostě spousta (možná nekonečno?) a ta pestrost a volnost ve výběru se mi moc líbí :) Která/é varianta se vám líbí nejvíce? :) papa Vaše K*


12 komentářů:

  1. Mně osobně se moc nelíbí první a poslední kombinace. Naprosto nejlepší mi přijde předposlední a druhá.
    Je to moc pěkný nápad, člověk se může pořádně vyřádit. :)
    http://lenkaungrova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předposlední verze se mi taky moc líbí :)) Děkuju za milý koment, K*

      Vymazat
  2. V jednoduchosti krása...mě zaujala čtvrtá varianta. Hezký večer.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj ta je taky pěkná Evi :) Vlastně asi na každé bych našla něco co se mi líbí, K*

      Vymazat
  3. to je boží :-) kdepak si to našla? Pro mě asi 3 varianta :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marťo, děkuju, bohužel už nevím kde jsem to splašila.. :/ Zalíbilo se mi to, tak jsem uložila do kompu, ale už je to delší dobu. Ty pastelové barvičky jsou krásně svěží :) K*

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Dobrá volba Peti, rozuměly by jste si s Evou o pár řádků výš :)) K*

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Díky Kači, taky se mi to moc líbilo :) Ještě by jich mohlo být více, že? :)) K*

      Vymazat
  6. Mě se líbí Jessika, ale po pravdě bych to zkombinovala ještě trochu jinak :). Nápad je to skvělý! Nika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Niki :) tahle verze se mi taky líbí, hlavně ty geometrické vzory :) Díky za milý koment a návštěvu! K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...