čtvrtek 30. ledna 2014

U mě na návštěvě no.5 - koupelna

Naši koupelnu mám moc ráda :) Líbí se mi její barevnost, světlost a přírodní materiály, takže mě to láká trávit v ní spooustu času :) Je to nejmladší místnost v bytě a tím pádem i nejzachovalejší. Téměř všechno v ní dělal můj přítel (golden czech hande ♥) a já navrhovala dispozici a vybírala materiály. Je docela prostorná, takže se nás tady občas sejde i více než by jsme někdy chtěli :D >>


Na stěnách je velkoformátový podélný obklad v mandlové barvě, na zemi bambusová dlažba - obojí je v přírodních barvách a mě se to ani po třech letech neokoukalo :)

Barevnost je přírodní s modrozelenými prvky :)
Nemáme bohužel vanu, ale zase na druhou stranu, sprchový kout je hodně veliký - sprchová vanička je pro dva :) 

Náš maxi sprcháč
 Umyvadlo je umístěné na desce, pod kterou se schovává všechno potřebné včetně pračky..


Máme rádi minimalismus, takže místo poliček máme věci pěkně schované v košících. Uklízení koupelny je tak opravdu jednoduché a rychlé. Jinak šminky, parfémy a podobné mám v toaletním stolku v ložnici, mohli jste vidět tady :)


Osvětlení je z Ikey a já ho moc zbožňuju :) ♥ Je výkonné, dá se různě nastavit, není studené a vytváří moc hezký prvek. Protože nemáme vanu ale sprcháč, pro Klárku je tady na koupání zelená vanička na podnoži. Na okně nesmí chybět moje oblíbené aloe vera, kterému se tady daří :)


 Někdy je tu fronta :))

Kdo dřív přijde.. :))
Už ji našla! :D
Snad se Vám u mě v koupelně aspoň trošku líbilo :) Budu se moc těšit na vaše milé komentáře ♥ papa Vaše K*




18 komentářů:

  1. Nádherná!!!!!.....šikovné ručičky:-)))....Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Evi :) ♥ Jsem na něho pyšná :)) K*

      Vymazat
  2. Mám stejnou umyvadlovou baterii a nenávidím ji, jak se tam drží voda, jak jsi na tom ty? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj :-D Taky se nám tam drží trochu voda a hlavně mi vadí ty kapky po zaschnutí :/ :) Ale zase docela ráda ji leštím, mám už vychytanou techniku :D :))
      Díky za návštěvu Jani :) papa K*

      Vymazat
  3. Ta číča je naprosto úžasná !' :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Adélko, jsem ráda, že se ti moje kočičí průvodkyně a "vtěrka" v jedné osobě líbila :)) ♥ K*

      Vymazat
  4. Kočká je naprosto parádní Kamčo! :) Moc se mi koupelna líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Leni ♥ :) Kočka je náš domácí miláček, už ji máme tři roky, takže se někdy chystám napsat o naší "kočičí historii" :) paa K*

      Vymazat
  5. Krásná koupelka, moc se mi líbí barvy :). Micka je vtipná :):).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Kači, jsem ráda, že se ti u nás na návštěvě líbilo :)) K*

      Vymazat
  6. Krásná koupelna :) Už se těším, až jednou budu zařizovat vlastní domácnost a budu si s tím moct vyhrát :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji Moni :)) Pěkný víkend přeju, K*

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásnou koupelnu! Taky bych svou v budoucnu chtěla mít v takovýchto barvách. Kočky jsou boží, kde jinde by si odpůrkyně vody mohly ustlat než v umyvadle, když nemáte vanu, že. :-D Vanička mě pobavila, zprvu se totiž zdálo, že jsi využila starý sušák, kterému jsi zastřihla šňůry a místo nich vložila vaničku. bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Ano to je přesné, naše číča zbožňuje kromě umyvadla taky dřez ehm :D Stojan na vaničku je origoš už takto koupený ;)) K*

      Vymazat
  9. Ty košíčky jsou praktické :-). Líbí se mi ty světýlka, vypadá to zajímavě. Taky bych brala sprcháč, my máme vanu a wc dohromady po bývalém majiteli, hrůza. Kočička je nádherná :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jj košíčky jsou velká vychytávka, je to moc praktické :) Moc děkuju Marti :) K*

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...