čtvrtek 27. února 2014

DIY inspirace pro lepší bydlení

Tento týden pro mě bohužel není zrovna dvakrát nejlepší.. Nejen že jsem musela k mojí zubařce kvůli vypadlé plombě, ale narazila jsem i na nepoctivého člověka u projektu interiéru této koupelny (z předem dohodnuté ceny mi zaplatil necelé dvě třetiny práce a už neodpovídá a típá mi telefon, grr :/) To je život! Z některých lidí je mi fakt smutno, neváží si cizí práce a nemají zábrany dělat takové hnusárny. Nechápu jak se dospělý chlap takto může chovat k holce na mateřské :( Věřím ale na boží mlýny, jednou se mu to vrátí i s úroky.. :) 

Doufám, že vy máte týden o poznání lepší ♥ Pro zlepšení nálady (nejen svojí :) ) tady pro vás mám několik DIY inspirací, které by vám mohly pomoct vylepšit vaše bydlení >>

Z proutěné rolety krásná předložka. Hvězdy jsou nasprejovány bílou barvou přes šablonu :)

Jedna levná a krásná designovka - boxy na všechno možné opatřeny "nápisy" z nalepené vlny - tento nápad se mi moc líbí :)

Girlanda ze světelného řetězu a plastových kelímků ♥ Dalo by se využít i na různé oslavy :) 

Moc povedené stínidlo na lampičku z nastříhané papírové roličky, výsledek je fakt pěkný - asi budu muset vyzkoušet! :)

Kamínková podložka pod horké věci - mám moc ráda přírodu v interiéru ♥

Skvělý nápad jak vytvořit vícežárovkové osvětlení :) Shodou okolností mám doma několik funkčních základů pro světlo z různých rozbitých lampiček, které čekají až jim udělám nějaké nové stínítko :)

Luxusní a jednoduchý nápad jak vytvořit nápis na textil - lepící pistolí napíšeme libovolný text nebo klidně i obrázek a přestříkáme barvou na textil. Po zaschnutí lepidlo jednoduše odloupneme :)

Ovšem pozor - ombré výmalba stěny ♥♥ Nikdy jsem naživo nic podobného neviděla, výsledek stojí za to! Šlo by použít i na menší část zdi. Moc pěkný nápad :)

Krásná trojice obrázků s břízou ♥

Pořadač z krabice na müsli polepený balícím papírem - krásné, jednoduché a praktické :)

Velmi snadný postup, jak si vytvořit písmena jako dekoraci :)

Stoleček na opěradlo gauče - recy kousek z nějakého staršího dřevěného prvku :)

Soukromá fotogalerie ♥ Zde vyrobená ze starého kovového roštu do postele, ale určitě by se dal použít jakýkoli jiný menší rámeček :) 

Designový stojan na nože za 20Kč? Jde to :))

Skvělá recyklace balícího papíru ♥

A nakonec něco na pracovní stůl :) Držák na tužky a otočný kalendář v jednom - toto určitě (mimo jiné) plánuji udělat :)

Líbily se vám moje dnešní tipy? Využijete některý z nápadů? Budu moc ráda za vaši zpětnou vazbu a budu se moc těšit na napsanou ♥ Mějte pěkný čtvrtek! :) papa


Inspirace Pinterest ;)

29 komentářů:

  1. Nepoctivost je naše národní vlastnost-bohužel:-(.....super nápady na tvoření:-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to bohužel tak Evi, někdo prostě páteř nemá.. :/ Děkuji, jsem ráda, že se ti tipy líbily :) papa K*

      Vymazat
  2. Skvělé tipy :), mi se moc líbí ta kamínková podložka. Budu držet pěsti ať příjdou hezčí dny ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kači za milý komentář ♡ :) K*

      Vymazat
  3. Tak ty kelímky jsou naprosto úžasné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo :) taky se mi moc líbí-nápad je jednoduchý a výsledek stojí za to :)) K*

      Vymazat
  4. Líbí se mi ombré stěna a bříza v rámečku. Já si včera konečně koupila v Ikea rám a vytisknu si obrázek do předsíně, kus stěny je tam holý.
    Kdybys chtěla pomoc s vymáháním, dej mi vědět na mail ,-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta ombré stěna mě taky okouzlila na první pohled :)) Je to fakt originální nápad :)
      Takže u tebe bude taky taková malá proměna, fajné :)
      Díky za nabídku pomoci :) Jen myslím, že na takové lidi je všechno krátké..:/ Btw ty máš s vymáháním nějaké zkušenosti Jani? :)

      Vymazat
    2. Jsem právník, ale nedělám už v advokacii.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Přesně Marťo, taky se mi hned zalíbila! ;) K*

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuju Baruš :) Inspirace není nikdy dost ;) K*

      Vymazat
  7. Juj!!To je hrozně hezounký!! Všechno! V létě se budu stěhovat do jiného pokojíčku a takovéhle přírodní a nápadité návody se mi hodí! Děkuju - Sam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Tak to je supr, že se ti něco třeba bude hodit, jsem moc ráda :) Díky za milý koment Sam :) K*

      Vymazat
  8. Miluju jednoduche a levne DIY, diky za inspiraci, Kami! Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo Ivetko :) Děkuju za milý komentář a návštěvu! K*

      Vymazat
  9. Kami, je mi moc líto, že jsi narazila na nepoctivce, a díky nečinnosti našich soudů tady mají žně !!!

    Děkuji ti za spoustu krásných nápadů .... mě se moc líbí ta trojice obrázků s větvičkou .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marki ♥ Ta větvička se mi taky moc líbí, hned jak narazím na březové větve, tak budu vědět co s nimi podniknout :) papa K*

      Vymazat
  10. Super nápady :o)!
    Nejvíc mě dostaly ty kelímky, ombre malba a držák na tužky :o).
    Celkově je vše super, určitě něco vyzkouším, díky za inspiraci :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za odezvu Denčo :)) Jsem ráda, že se ti inspirace líbí a třeba něco využiješ. paa K*

      Vymazat
  11. Někdy se až divím jací lidi můžou být zlý a nepoctivý. Třeba to nakonec dopadne dobře...
    DIY nápady si prohlížím často,mám teď v plánu si udělat z větve stojan na oblečení. A kvůli tobě udělám podšálky z oblázků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně Niki, taky tomu nerozumím :/ Dobře už to asi bohužel nedopadne, na přítelovu smsku odpověděl jen smajlíkem - ubohost největší.. Tak hlavně, že si o těch pár stovek polepšil, když mu tohle za to stojí.. Nevadí :)
      Tak ten stojan potom vyfoť, jsem zvědavá :) A navíc inspirace není nikdy dost ;) Mám radost, že se ti inspirace líbily i za ty podšálky, papa K*

      Vymazat
  12. Moc pěkné tipy, díky za ně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo Evey :) Děkuju za milý koment i návštěvu, papa K*

      Vymazat
  13. Ty písmenka z krabice jsou úžasná, určitě vyzkouším.

    Rodičovská a já

    OdpovědětVymazat
  14. šikovné věcičky, někdy se fakt z mála dá udělat úplný skvost :)
    Máš moc pěkný blok, krása! už tě sleduju ;)
    http://something-times.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Adri, přesně tak - někdy stačí tak málo a výsledek je k nezaplacení :) papa K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...