pondělí 24. února 2014

Proměna obýváku - zimní roomtour

V jednom z minulých článků jsem psala o proměnách bydlení a taky o tom, proč mám ráda přírodní a neutrální barvičky v interiéru. Dají se totiž krásně doplňovat a měnit pomocí různých barevných akcentů. Bydlení tak může být s minimálními náklady pokaždé jiné - a to mě moc baví :) Změna je život! ♥ Dneska můžete nakouknout na zimní podobu našeho obýváku >>

Od Vánoc uplynula už celkem dlouhá doba, takže červené a stříbrné doplňky teď mají dovolenou. Naopak všechny přírodní, modrozelené, zelené, tyrkysové a mint odstíny mají u nás pré :)

Ušila jsem nové modrozelené polštářky z pravého hedvábí ♥ - ze starých šatů po prababičce :)
Luxusní materiál, i po těch letech!
A další novinkou je bílá pletená deka z Ikey ♥

Na dveřích je závěs z borovicových šišek. Jehličí se tady svojí barvou krásně hodí :)

Na stěně visí opět můj "Gotye" obraz - o tom jak vznikl jsem psala tady :)

Policovou skříň zbožňuju, vejde se do ní naprosto všechno :) Spodní poličky teď patří Klárce ♥

Stropní osvětlení Massive - skla mají taky modrozelenou světlou barvu

No joo, detail polštářků nemohl chybět ;)

Nová lucerna ♥ Na meteostanici vpravo nahoře aktuální teplota mínus 10,8°C - foceno někdy v lednu (důkaz, že zima tady opravdu byla, i když jen na chvilku :)

Námraza na okně :) Ještě, že jsem ji stihla vyfotit, trvalo to jen chvíli..

Obří borovicové šišky v košíku, který jsem našla na půdě - vypadal nic moc, tak jsem ho přestříkala bílou barvou ve spreji ♥

My ♥ Barevně se sem teď docela hodíme, že? :))
Máme tu fotku moc rádi, byl to piknik na našem místě, když jsme v létě měli výročí
Snad se vám dnešní "průlet" naším obývákem líbil :) ♥ Za měsíc a něco tady budou Velikonoce, takže určitě zase nějaké jarní změny budou, zatím jsem ale takto spokojená.

Děláte taky podobné sezónní úpravy? Jaké barvičky máte rádi na jaře? 
Budu moc ráda za Vaše milé reakce ♥




30 komentářů:

  1. Máme stejnou meteostanici :-) Obývák jsi hezky sladila, já můžu tradičně jen obdivovat, nemám pro to cit. Koupila jsem nový koberec, ale vůbec mi nedošlo, že se ke zbytku obýváku moc nehodí :-( Jinak náš obývák je trochu víc zastavěný knihovnou a klavírem, tak těžko srovnávat :-) at se hezky bydlí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, děkuju moc ♥ To je škoda s tím kobercem! Třeba se ti podaří to ještě nějak doladit - někdy pomůže přidat třeba pár obrázků s podobným motivem nebo barvami jako má koberec ;) K*

      Vymazat
  2. Krásně sladěno, že by ses u mě inspirovala tyrkysovou ;-). Já to mám podobně, mám vždycky sety polštářů a ty vyměním a záclonu ;-) Jinak plánuju nové polštářky ale vůbec na to nemám časa :-D trošku na pracovním stole b...l

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Martinko :) Tu tyrkysovou střídám tak průběžně :) Mám ji moc ráda i na oblečení, porcelánu a.. vlastně na všem :D ;) papa K*

      Vymazat
  3. Krásné :-) Ikeácká policová skříň je nejlepší věc co může být! A polštářky se ti tak moc povedly:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kuju :)) ♥ Ano ano, s policovou skříní jsem spokojená moc, máme ji přes tři roky a pořád mě neomrzela, byla to dobrá koupě :) K*

      Vymazat
  4. Jé, pravé hedvábí ze šatů po babičce, to musí být úžasné! A tyrkysová s hnědou je opravdu krásná. V ložnici mám nový přehoz - je tyrkysový, krémový a hnědý, tak vymýšlím, jak proměnit celou ložnici, aby ladila s přehozem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani :) jj ten materiál je skvělý a navíc k němu mám osobní vztah kvůli babičce, kterou jsem měla moc ráda. Aspoň takhle tady může být dál :-) Děkuji za milý koment a návštěvu, K*

      Vymazat
  5. Nádherné.....polštářky z šatů super nápad....moc povedená přeměna. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. úžasný, mám moc ráda tyhle barvy a přírodu, je to super:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Kači, taky mám hrozně ráda přírodní odstíny a materiály v interiéru :) Děkuju za návštěvu, hezký večer K*

      Vymazat
  7. Máte doma krásné a útulné prostředí. Také se chystám na polštářky do obýváku, je to doplněk ale změní to hezky ohraný vzhled. A ten obraz je vážně nádherný, jsi velká šikula!

    Rodičovská a já

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Peti ♡ :) Polštářky jsou na tohle skvělé, stačí změnit povlaky jen na pár polštářcích a hned je změna :) paa K*

      Vymazat
  8. Jééé, to je krásný interiér, hned bych se zabydlela... bára.kára

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné barvy Kamčo, už se také těším až budu bydlet "ve svém", takhle mám podle svého vkusu zařízený jen pokoj :)

    OdpovědětVymazat
  10. Máte to krásné, moc útulné :). Polštářky jsou skvělé :):).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kači, od takové zkušené švadlenky mě to obzvlášť těší :)) K*

      Vymazat
  11. Máte to náderně zařízené! :) Krásné, stylové, útulné! Přesně ideální domov. :)
    Ráda bych tě pozvala na giveaway, která zrovna běží u mě na blogu. :) O co se hraje zjistíš až tam, ale výhra určitě stojí za to! Tak šup ke mě na blog a vyhraj! http://noordinary-girl.blogspot.cz/2014/02/giveaway-no1.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Niki :)) I za pozvání, určitě mrknu ;) K*

      Vymazat
  12. Miluju jak doplňky dovedou změnit celkový vzhled, moc krásné to doma máte :) themonica.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně Moni, taky mám snadné proměny moc ráda :) Děkuju ♡ K*

      Vymazat
  13. Máte to tam moc pěkně zařízené! Takové útulné, všechno poklizeno, sladěno... Vážně moc krásné! :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za milý koment Elmo ♡ Jen ten pořádek není úplně trvalý stav :D paa K* :)

      Vymazat
  14. Doma to máte krasně zařízené, moc se mi líbí jak všechno ladí a přitom to nevypadá tak prvoplánově a uhlazeně.
    Stejnou knihovnu mám i já, ale pro změnu mám pocit, že už nesmím kupovat další knihy, jinak se tam nevlezou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Niki za pochvalu :)♡ Hihi tak to musíš mít doma dobrou knižní sbírku! paa K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...