sobota 15. února 2014

Skvělá spisovatelka podle mě? Cecelie Ahern

Když jsem ještě byla v práci a ne na mateřské, chodila jsem často do knihovny :) Měla jsem to moc ráda, knížky z knihovny krásně voní ♥ Nejraději jsem si četla v tramvaji - protivné dojíždění se tak změnilo na něco, na co jsem se těšila :) Jednou jsem se zase přehrabovala v regálech v knihovně a úplnou náhodou narazila na jednu knížku. Jmenovala se Kdybys mě teď viděla a autorkou byla Cecelie Ahern. Nikdy jsem o ní neslyšela, ale něco mě na knížce upoutalo. Půjčila jsem si ji a hned na zpáteční cestě v tramvaji se do ní začetla. Byla skvělá! Něco podobného jsem nikdy nečetla, tak moc mě zaujala, že při další příležitosti jsem si k knihovně půjčila všechny její knížky co měli :D 


Kdybys mě teď viděla - příběh Elizabeth, pedantické, pořádkumilovné a velmi zaměstnané ženy, která má v péči svého adoptovaného synovce Luka. Všechno stíhá, vždy jede podle plánu, ale na osobní život, city, vztahy a radost jí moc času nezbývá. Vše se začne měnit, když se objeví postava Ivana, který se začne kamarádit s jejím malým synovcem Lukem. Ona si nejdříve myslí, že jde o otce jednoho z Lukových kamarádů. Je bezstarostný, spontánní, plný energie a nápadů - to přesně jí chybí. Začnou spolu trávit spoustu času jako rodina a její život se začne měnit o 180°. Postupně ale zjišťuje, že Ivan je vlastně "neviditelný přítel", kterého vidí jen Luke a ona, nikdo další.. O to horší je zjištění, že "neviditelní přátelé" nejsou vymyšlení, jsou to skutečné bytosti a navíc jsou zde jen na určitou dobu, kdy mají svému živému příteli pomoct něco vyřešit.. A co když se do takového " neviditelného přítele" člověk zamiluje? Velmi poutavý a hluboký příběh :)


Cesta ze ztracena - Sandy je policistkou, v dětství ji poznamenalo zmizení její spolužačky a od té doby se nedokáže smířit se ztrátou čehokoli, ať už jde o obyčejné předměty nebo pohřešování osob, zvířat apod. Cestou na pracovní schůzku se ale záhadně ztrácí ona sama a objeví se v tajuplném světě všech ztracených osob a věcí, které se někdy ztratily z tohoto světa. A tady začne její největší hledání - snaží se objevit způsob jak se vrátit domů.. Moc poutavé čtení! Fantazie běží na plné obrátky :)


PS. I love you - možná jste viděli filmové zpracování. Knížka stejně jako film taky nemá chybu, ikdyž (jako skoro vždy) je knižní podoba o něco lepší :) Gerry a Holly mají krásný vztah do té doby, než Gerry umírá ve třiceti na rakovinu. Všechny společné cíle a přání zůstanou nenaplněny. Po pohřbu ale začnou Holly chodit od Gerryho dopisy s různými pokyny, kterými jí vytáhne z nejhoršího a ona objeví nový život, i když už Gerry nemůže být s ní ♥



Cecelie Ahern se narodila v roce 1981 a už stihla vydat 11 knížek :) Zatím nejnovější se jmenuje Až se tě život zeptá a vyšla v roce 2011, u nás v roce 2012. 

To je ona :)
Já jsem zatím četla tyto tři knížky, o kterých jsem psala (více jich v knihovně neměli :D), ale určitě tím nekončím, plánuju postupně přečíst všechny :) Jméno téhle spisovatelky se mi tak zarylo do paměti, že na ni určitě nezapomenu. Pokud se chcete zasmát, rozesmutnit, dojmout /a mnohem více/ v jednom, tak vám její knížky vřele doporučuji, určitě vás taky tak pohltí a chytnou za srdce jako mě ♥

Už jste o ní někdy slyšeli, četli některou z knížek nebo viděli film? Budu moc ráda za vaše komentáře, těším se na napsanou :)


20 komentářů:

  1. Kami, děkuju za inspiraci ....čtu moc ráda ..... hned v pondělí běžím do knihovny ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Markétko, děkuju za milou reakci, fakt můžu jen a jen doporučit, čte se to samo :)) papa K*

      Vymazat
  2. Díky za tip, autorku neznám, vypadá to jako dobrá oddechovka..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, jj oddechovka to je, ale zároveň žádný brak :) Je to hodně čtivé a témata jsou hodně originální :) papa K*

      Vymazat
  3. Hmmmm,zase jsem o něco víc chytřejší. Díky Kami za zajímavý tip. Autorku neznám. E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) fakt doporučuju Evi, stojí za to :) Hezkou neděli, K*

      Vymazat
  4. P.S. I love you ... brečela jsem už na straně 5 - bomba !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jj je skvělá, že? :) Mě v tramvaji přepadaly nejen slzy, ale často jsem musela i dusit smích ;)) Hezkou neděli Peti, děkuju za milý koment a návštěvu :) papa K*

      Vymazat
  5. Ahoj, já četla pouze P.S. I love you a musím říct, že se mi kniha vážně moc líbila.
    Dokonce pak putovala po mých kamarádkách a všechny byly stejně nadšené jako já.
    Každopádně díky za další tipy, určitě se k téhle autorce brzy vrátím :-).

    Super článek!

    Little Live Lady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je ta nejlepší vizitka, když stejný názor má více lidí :)) Moc děkuji za milý komentář a návštěvu Denčo :) paa K*

      Vymazat
  6. PS: Miluju tě je můj oblíbený film :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj taky, i když teda knížka byla ještě lepší! :) Četla jsem, že se chystají zfilmovat i nějakou další její knihu - snad brzy :) Hezkou neděli Marťo :) K*

      Vymazat
  7. Vypadá to velmi čtivě, škoda, že škola mi kromě skript a poznámek nic moc jiného číst nedovolí, ale naštěstí existuje místnost, kam musí každý sám a tam vždy nějaké to písmenko urvu. Zkusím knížky sehnat a uvidíme ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D určitě aspoň na oné místnosti nějakou chvilku najdeš :)) Rozhodně za sebe můžu jen a jen doporučit, už se těším až budu mít v rukou další její kousek :) papa K*

      Vymazat
  8. Děkuju za inspiraci. Asi příště po jedné z jejích knížek sáhnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sáhni sáhni, čte se to skoro samo :) Je opravdu výborná :) papa a děkuju za milý koment, K*

      Vymazat
  9. Ahojky Kamčo, stydím se, ale neznám ani jednu knížku, tedy P.S. I love you znám, ale nečetla jsem to a ani film jsem neviděla, poslední dobou nemám totiž na romantické filmy náladu. :) Ale pokusím se to změnit. :)
    http://lenkaungrova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni :) jj aspoň na film určitě mrkni, on to sice je romantický film, ale ne nějaký obyčejný slaďák :)) paa K*

      Vymazat
  10. Kami, krásný příspěvek, netušila jsem, že autorkou je tak mladá kočka! Viděla jsem pouze film PS: Miluji tě, pustily jsme si ho na kolejích se single holkama na Valentýna :) Příběh je opravdu silný, pamatuji si ho do dnes a to se přiznám, většinu filmových dějů si nepamatuji.

    Rodičovská a já

    OdpovědětVymazat
  11. Moc děkuju Peti ♥ Přesně, taky jsem to nevěděla, ale o to je mi její práce sympatičtější a bližší :) Je opravdu dobrá.. :) papa K*

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...