úterý 18. února 2014

Taky tak milujete proměny?



Já moc :) Ať už se týkají vzhledu, bydlení, reorganizace šatníku, zahrady nebo čehokoli jiného! :) Hrozně dobře se mi na to dívá, líbí se mi tyhle fotky "před a po" prohlížet i v případech, že bych to udělala jinak a nebo se mi líbí stav "před" - vždy je to pro mě inspirativní :)

Room Makeover - Kitchen. For more great before and after room makeovers, check out http://decoratingfiles.com/2012/08/room-makeovers/#

Proměny můžou být velmi jednoduché a levné, výsledek ale může být k nezaplacení :) Často stačí dřevěné skřínky opatřit novým světlým nátěrem, ubrat tmavé odstíny a naopak přidat světlé. Pryč taky patří lapače prachu, které už dávno žádnou jinou funkci nemají. Prostor hned začne dýchat ♥

How to redecorate your kitchen on a budget.

Natírat se dá kromě skřínek třeba i obložení zdi za linkou :) Velkou službu udělají taky nové úchytky.

Kitchen Before After Photos: 8 Amazing Makeovers | Decorating Files | #kitchenbeforeafter #kitchenmakeovers
Moc pěkná proměna, ze začátku to vypadalo ne moc nadějně a výsledek je luxusní :)

Kitchen Before After Photos: 8 Amazing Makeovers | Decorating Files | #kitchenbeforeafter #kitchenmakeovers
Maximální výsledek s minimálními náklady :) Skřínky zůstaly stejné, jen s novým bílým kabátkem, nová je pracovní deska a spotřebiče.

Kitchen Before After Photos: 8 Amazing Makeovers | Decorating Files | #kitchenbeforeafter #kitchenmakeovers
Taky moc hezké a svěží kuchyňské místo. Moc se mi tady líbí kombinace starého a nového ♥
Diy home decor ideas
Krásné dřevěné prvky :) Z nemoderního se stala stylová kuchyňka
Room Makeover - Kitchen. For more great before and after room makeovers, check out http://decoratingfiles.com/2012/08/room-makeovers/#
Taky moc hezká změna, tentokrát ne v bílé barvě, ale v různých světlých tónech zelené barvy
Proměnit se dá téměř cokoli, jídelna, ložnice, chodba...

Before & After: A Dining Room Designed on a Dime
Before & After: A Dining Room Designed on a Dime
Opět zesvětlení a projasnění interiéru, barevné detaily jsou jen v jedné barvě

Before & After: A Rustic Nautical Bedroom Makeover
Before & After: A Rustic Nautical Bedroom Makeover
"Námořnická" ložnice - vypadala pěkně i před proměnou ale PO je to určitě lepší :) Nejvíce se mi zamlouvá to čelo postele ♥

Bedroom before and after makeover!
I v maličkostech může být zakopaný pes - změněna byla jen výmalba a povlečení :)

Room Makeover - Bedroom. For more great before and after room makeovers, check out http://decoratingfiles.com/2012/08/room-makeovers/#
Krásná jemná pastelová barevnost ♥

Before & After hallway makeover. Beautiful!
Posun o 180° - nahoře nic moc, dole krásná chodba :)
Ani vedlejší prostory nemusí přijít zkrátka :) Koupelny, WC, prádelny..
bathroom makeover before and after
Elegantní čistá proměna malé koupelny :) 

Room Makeover - Bathroom. For more great before and after room makeovers, check out http://decoratingfiles.com/2012/08/room-makeovers/#
Moc pěkné, dřevěný obklad přetřený na šedou barvu. Já bych možná zkusila přetřít méně a dala mu patinu :)
Before and After Laundry Room Love the Change
I obyčejná prádelna nemusí být jen prachobyčejný užitný prostor :) Tady bude radost prát
Proměňovat a kouzlit se dá prostě skoro se vším :) Obýváky a proměny nábytku a menších doplňků si nechám zase na někdy příště, už tak je to dneska dlouhé až až a já vás nechci nudit! ♥

U mě doma jste třeba mohli nakouknout na proměnu naší chodby. Ráda si taky pohrávám se změnami barevnosti v obýváku, brzy vám dám zase nakouknout, jak to tam zrovna teď vypadá. I proto mám nejraději přírodní a neutrální barvy, bílou, šedou, černou a k tomu volím různě barevné doplňky. Líbí se mi ta variabilita, prostor může pokaždé působit jinak a to za cenu malých nákladů ♥ 

Máte taky tak rádi proměny, aspoň na obrázku? Nebo nejlíp naživo? :) Chystáte se na nějakou proměnu? Budu moc ráda za vaše milé reakce ♥


Inspiraci jsem čerpala z Pinterestu a Apartmenttherapy.com.

24 komentářů:

  1. Ahoj Kamčo tak tyto proměny se mi líbí moc. Sama jsem podobné taky takhle zařídila od komod, po schody i na kuchyň došlo.)) Pěkná inspirace. Hezký zbytek dne, Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju proměny, i malá stačí a hned to je znát. :-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, někdy stačí fakt málo a výsledek je k nezaplacení! :) K*

      Vymazat
  3. když se to vezme od podlahy a změní se i celá barevnost to mám nejraději, my z tmavého koutu zesvětlejeme zesvetlujeme :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílá rulezz hihi :)) Já ji mám taky moc ráda, je nadčasová a hodí se ke všemu. A myslím, že se nikdy neokouká :) papa K*

      Vymazat
  4. Chi, chi, chi .... zrovna teď jsem jednu dala na blog ...... Kami, vybrala jsi moc krásné proměny ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj krásná proměna chodby Markétko! Hezky jsme dneska sladili témata že? :D :)) K*

      Vymazat
  5. Moc pěkné fotky. Taky ráda sleduju proměny, kupuju kvůli tomu Marianne bydlení (mají je i na webu). Domů bych potřebovala designera, protože nemám cit, zařizujeme si vlastní bydlení už pěkně dlouho, ale už jsem oslovila 3 a byla to katastrofa :-) Tak radši pomalu a po svém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani, Marianne bydlení taky zbožňuju :)
      U těch designérů je důležité vybrat nějakého s podobným vkusem a taky předem podrobně popsat, co by jste si přáli a co se vám líbí. Já vždycky klienta hodně poslouchám a snažím se "nasát" všechny informace a zatím nebyl nikdy problém :) K*

      Vymazat
  6. Moc krásný výběr přeměn interiéru. Příjemná inspirace :) Těším se až budu ve svém a nějak podobně si zařídím kuchyň a ložnici♥
    http://lilisdesign.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Lili za milý koment i návštěvu :) ♥ Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo se rád dívá na tyhle proměny :) K*

      Vymazat
  7. Krása, nejkrásnější je ta pastelová proměna :) (ložnice)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj taky mi hned padla do oka, to ladění barviček je skvělé :) K*

      Vymazat
  8. Premeny - milujem zdedila som to po maminke , ktorá tiež vždy niečo u seba doma mení:)
    Je to super pocit , či už to vzrušenie na začiatku, alebo kochanie sa výsledkom .Neviem si predstaviť bývanie bez zmien a nechápem ľudí ktorí sú spokojní so svojim nevkusným bývaním žiť roky.

    Pekné dni,

    pa pááá

    e.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, přesně tak - to mi taky něco říká :)) Bydlení je proces, ne stav :) Děkuju za milý komentář ♥ K*

      Vymazat
  9. Krásne premeny...naj sú tie, čo sa menia na bielu...tá vždy prinesie do priestoru krásne svetlo, miesto a život :)
    Krásny blog ;) Ďakujem za inšpirácie a teším sa na ďalšie posty.
    Krásny deň!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za tak milý komentář ♥ :) Taky mám ráda hodně bílé v interiéru, působí to pak svěže a čistě :) papa K*

      Vymazat
  10. Když vidím ty tvoje fotky, tak si říkám, že už by u nás taky mohlo proběhnout nějaké to PŘED -PO:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi :) jj je to nakažlivé, taky mě to občas chytne :) papa a pěkný víkend, K*

      Vymazat
  11. Já teda dřív byla zastánce tmavých barev, ale to se teď úplně otočilo, to světlé prostě vypadá mnohem lépe, daleko prostorněji a čistěji. Přesně můj styl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám světlé interiéry raději :) Vypadají svěže, čerstvě a jakoby více uklizeně se mi zdá :) K*

      Vymazat
  12. Tak tady se mi teda opravdu líbila každá proměna :-) ani mě nenapadlo že u té první kuchyně stačilo jen přetřít dvířka! Já proměny taky miluju, letos jsem naprosto předělala pokoj, škoda jen že mě nenapadlo udělat fotky před a potom :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, hrozně ráda se na proměny dívám, protože často stačí tak málo a výsledek je luxusní :)) S tou proměnou pokoje to je škoda, tak třeba příště! :)) Děkuju za milý koment a návštěvu, paa K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...