středa 5. února 2014

Úskalí mojí práce

Minulý týden se mi naskytla možnost přivýdělku - tentokrát šlo o návrh interiéru koupelny. Samozřejmě jsem hned souhlasila, protože přeci jen na rodičovské dovolené moc takových příležitostí není a taky je to příjemná změna od všech mateřských povinností ;) Navíc jsem moc ráda, že se občas nějaký menší projekt objeví a já tak nevypadnu z formy :) Je třeba se udržovat v kondici a být stále "mladá, nadějná a perspektivní" :D ;) Dneska vám ukážu kousek ze zákulisí mojí práce >>


Úskalím mojí práce architektky je občas to, když někdo má představy, které se moc neslučují s mým vkusem nebo stylem (což se mi trochu stalo zrovna v tomto případě.. :X :) ). Ale pokaždé se snažím tento rozdíl vybalancovat tak, aby byl klient spokojený a já neměla černé svědomí, že jsem navrhla něco proti mému přesvědčení :)) Nějaký kompromis. Celkově v mém oboru je toto asi nejtěžší.. Ale zatím se mi vždy podařilo najít řešení :) Uf! :D

Začátek - začínám modelovat v ArchiCADu :)
 Někdy je totiž dost těžké klientovi taktně a přesvědčivě vysvětlit, že vyřezávaný masivní balkon s orientací přímo na cestu kreslit nechci, protože je to v rozporu se vším možným :)) Nebo proč nedám do oken ty zlaté mřížky. Nebo oblouk do obýváku. Atd atd :) Naštěstí v tomto případě nebyly rozpory až tak velké :)

Už se to začíná rýsovat - stále ArchiCAD

Tady už příprava modelu na rendrování vizualizací :) A můj milovaný program Artlantis, ve kterém jde kouzlit. Nejoblíbenější část mé práce ♥

Vizualizace už leze :) Vždy se moc těším na výsledek

Hotovo :) Snad se bude návrh líbit
Dneska posílám první věci ke konzultaci, vy se na ně můžete podívat jako první :)  S výsledkem jsem docela spokojená, i když mám raději trochu jiné barevné spektrum a styl. Černá dlažba, červené prvky a barokní černý lustr byly přání klienta :) Takže tentokrát trochu extravagantní koupelna, která bude mít ale určitě svoje kouzlo. Snad se mi podaří obhájit dostatek bílé na obkladech, aby byla dostatečně světlá.. :)

Finální vizualizace

A poslední vizualizace :)
Výkresová část návrhu interieru :)
Dneska to sice bylo trochu "off-topic", ale snad se vám dnešní článek aspoň trošku líbil.. :) ♥ Další moje práce si můžete prohlídnout tady. Budu moc ráda za Vaše milé komentáře, mějte pěknou středu ♥ papa Vaše K*



16 komentářů:

  1. Ty jo :) Mě se práce architektů a designerů vždycky líbila, úplně obdivuju tu práci v těch programech a podobně :) Jsi neuvěřitelně šikovná! :) Tak ať ti to klapne! :)
    A víc ukázek tvojí práce! :)

    Králík v krabici

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Carmenko, více ukázek snad časem přibude ;) papa K*

      Vymazat
  2. Krásné, krásné! :-) Já bych tohle nezvládla, obdivuju tě, že jsi tak kreativní:)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš super práci! (sice o tom moc nevím, ale aspoň mi to tak připadá, kvůli tomu, že je to hodně o tvoření :-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Jj má to sice i svoje slabší místa jak jsem psala, ale kreativita jede na plné obrátky :)) K*

      Vymazat
  4. Moc pěkné, taky bych pro to chtěla mít cit a umět si navrhnout interiér. Manžel to umí jako ty, ale nemá na to čas, je ajťák...
    Ať se ti hrnou objednávky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na můj vkus moc sterilní, ale pěkné. Jednoduché ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj na můj taky.. :D Mám raději světlejší barvy, dřevo a kov, ale tak proti gustu.. Náš zákazník náš pán ;)) Děkuju za milý koment, K*

      Vymazat
  6. Zajímavý pohled pod pokličku, jak vlastně takové návrhy vznikají :) Na koupelnu se hezky kouká, ale osobně jsem pro útulnější design.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Jari :) ♡ I já, ale znáš to- sto lidí sto chutí ;) paa K*

      Vymazat
  7. Taky jsem vždycky chtěla být architektkou, bohužel jsem se nikdy moc nekamarádila ani s fyzikou ani s matikou nebo geometrií a vším kolem toho (což je asi dost potřeba, že?). Návrh vypadá krásně, jen bych tam asi nechtěla uklízet (hlavně v těch rozích kolem sprcháče a vany) :D Ale já vůbec nerada uklízím koupelnu :D Ať se daří Kami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi :) Jj ty technické předměty byly hodně důležité a pak taky kreslení a tvořivost. Moc děkuju za milý koment ♡ Přesně to s tím uklízením jsem zkusila taky nenápadně zmínit, ale marně :D Je to boj někdy :P :)) K*

      Vymazat
  8. Moc pěkné...jsi šikula:-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Evi, snažím se :) papa K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...