pátek 28. března 2014

Jarní outfity - maxi inspirace

Před dvěma a půl lety jsem se zaregistrovala na votočvohoz a to mi obrátilo můj módní svět vzhůru nohama :) Nejen, že jsem tam prodala nebo vyměnila (skoro) všechny věci, které mi neseděly nebo dlouho ležely ve skříni, ale tahle kouzelná stránka mě inspirovala i k nákupům ze zahraničí (ebay, aliexpress) a taky k mé první návštěvě sekáče. Dneska už si bez této trojice (vv, ebay, sh) neumím nakupování představit (a hlavně moje peněženka ne, protože takto pořídím vše několikanásobně levněji). Nic mi nikde neleží nevyužité a přesně tak to mám ráda :)

Letos se mi moc zalíbily dlouhé maxi sukně (jedna mi právě dneska přišla z vv za 100Kč včetně poštovného - no neberte to, navíc když je TAK dokonalá ♥ ehm :) ) 

Všechny inspirace pocházejí z mé složky na Pinterestu tady ;)


Přírodní s riflovou košilí

Maxi a ještě k tomu mint barva? Ách ♥

Krásně prodlouží siluetu


Geometrické vzory můžu v jakékoli podobě :)




Krásná barvička!
   
Motiv chevron
 

Opět chevron, v čb taky nádherný :)


A tahle je ta moje ♥ Možná ne poslední :)

Tenhle prvek je v mém šatníku nový, neměla jsem dlouhou sukni
 ani nepamatuju.. :) Ani nevím proč vlastně. A jak jste na tom vy - máte mezi oblečením nějakou maxi? Chystáte se nějakou třeba pořídit? Líbí/nelíbí? :)
Mějte krásný pátek


15 komentářů:

  1. Hezkýýýý, no já jsem prcek, takže dlouhý sukně nee...ale ta druhá vypadá moc dobře :-) možná si nějakou na léto spíchnu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marťo :)♡ Já myslím, že nějaká ne moc objemná pružnější sukně by nevadila ani na menší postavě;) Btw taky měřím jen 169cm..papa a hezký víkend přeju

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Kami můj šatník je převážně černý, ale nyní ujíždím na motivech květů. Možná jsem si na sebe tak trochu upletla bič a objednala jsem si květované džíny- uvidím jak mi padnou:)) Motiv květů se mi líbil nejvíce. A myslím si, že dva kousky tohoto typu se v šatníku krásně ztratí a zároveň zpestří tu černou šeď. A taky se poohlížím po nestárnoucí denimové klasice v podobě bundy. Dlouhé sukně jsem moc ráda neměla, ale nyní se mi líbí. Viděla jsem dlouhé šaty s dlouhou sukní v černé a líbilo se mi to moc. Hezký víkend a posílám pozdravy. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, děkuju za milý koment :) Květované vzory mám na oblečení taky moc ráda, mám několik triček, košili a jedny béžové kalhoty s květy z loňska, dobře se to kombinuje. Riflovou bundičku jsem si pořídila taky vloni po sto letech a úplně ji miluju, takže tenhle kousek vřele doporučuji, určitě ho hodně využiješ :) paa a pěkný víkend♡K*

      Vymazat
  4. Moc hezký kousek sis pořídila! :) Sukně vypadají moc pěkně, jen škoda, že já se v nich necítím. Šaty ještě zvládnu, ale sukně, to už je jiná liga :D
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  5. Votoč vohoz jsem měla, prodala jedny šaty a nějak na to celé zapomněla, ale časem zjišťuji, že všechno co se mi líbí není nikde sehnatelné, ale na VV to většinou je. Musím obnovit registraci a šatník :)
    Dlouhé sukně mám ráda (ideální na dny kdy si z nějakého důvodu neoholím nohy), dají se dobře kombinovat a navíc vypadáš jako víla. Ta Tvoje se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj přesně tak, taky na vv nacházím parádní kousky :)) Děkuju moc za milý komentář ♥ K*

      Vymazat
  6. Ja žiadnu maxi sukňu zatiaľ nemám, ale mám v pláne si nejakú kúpiť. Najlepšie šifónovú :) Len sa bojím, ako to na mne bude vyzerať, pretože mám 160cm aj s topánkami :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šifonové se mi taky moc líbí, jen si to na sobě moc neumím představit - přijde mi, že jsou takové společenštější nebo jak to říct ;) Ale krásné jsou, o tom žádná :) papa K*

      Vymazat
  7. Pekná inšpirácia :) tiež som už pokukovala po maxi sukni a myslím, že si na leto minimálne jednu zadovážim ;)
    Vyzerá skvele a okrem toho je to aj veľmi pohodlný kúsok oblečenia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky :) mě se zalíbily až letos, nějak jsem je opomíjela.. Taky myslím, že bude hodně pohodlná :) papa K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...