pondělí 3. března 2014

Naše kočičí historie

Na konci prosince to byly už tři roky, co si nás našla :) Řeč je o naší kočičce Jenny (ale každý správný majitel koček ví, že kočky na jména neslyší, tudíž na ni voláme různě - čiči, číča, čičinec a Klárka jí říká čičiňa :D) Sama si nás našla, když jeden večer mezi vánočními svátky roku 2010 mňoukala u dveří - takový povánoční živý dáreček :) Od té doby se od nás nehne na krok - teda když nepočítám klasické kočičí toulky.


Kočka je tvor soběstačný, hrdý, vděčný a chytrý (někdy až moc :)) To ale nic nemění na tom, že se ráda mazlí, tiskne a když krájíte v kuchyni maso, tak by vás nejradši samou láskou snědla (nebo vám odřela nohy od samého otírání kolem nich ;) ). Ale není jenom vypočítavá, má svou rodinu ráda i nezištně ♥

Válení u televize, to by nám šlo :)) Tady ještě malinká Jenny, pár měsíců u nás

Fotku z koupelny už znáte :) Umyvadlo i dřez zbožňuje dodnes

Tuhost :) Není nad to si pořádně bucnout :D
Dneska je to neopomenutelný člen naší malé rodinky :) Přítel, který žádné zvíře doma nikdy neměl, říkal, že už si to bez ní nedokáže představit ♥ Zažila toho s námi za ty tři roky spoustu - naše první společné bydlení s přítelem, dělala mi společnost v těhotenství, když jsem byla doma a zažila Klárku od prvních dnů po narození, takže měla dostatek času si na ni zvyknout. Což se i stalo ♥ Takže dneska s ní má svatou trpělivost :) A troufnu si říct, že ji má ráda. Chodí s náma dobrovolně i na procházky!

S Klárkou :)
Život s ní je pestrý :)
Nejvíce mě ale dojalo, když si jednou lehla na jeden časopis zatímco jsem uklízela. Vůbec jsem si nevšimla, že je otevřený a už vůbec ne, co je zrovna na stránce, na kterou si lehla. V každém případě fotka není nijak narafičená, ale prostě a jednoduše ze života ♥ >>

Třeba nám tím chtěla něco říct? :))
Náš život hrozně moc obohatila ♥ Neměnila bych, jsem moc ráda, že ji máme :) A myslím, že nejen já.

Máte taky nějaké zvířátko? Nebo si plánujete nějaké pořídit? Máte rádi kočky? Těším se na napsanou a děkuji za Vaše milé komentáře, které mi dělají obr radost ♥



26 komentářů:

  1. Krásná ňuňánka♥. Jsem šťastná za každou spokojenou čičanku! Tak ať vám to klape i nadále;-). P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) ♥ Tvoje Matylda taky nemá chybu :)) papa K*

      Vymazat
  2. Ahoj Kami já mám psa. Je natolik rozmazlený, že kam se hnu tam jde i on:)) Ale jak říkáš neměnila bych! Je to moje psí dítě:) Máte doma veselo a kočička našla ten pravý domov:)) Hezký den, Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, to je pěkné s tím tvojím psím miláčkem :)) Taky bych časem chtěla psa, plánujeme s přítelem nějakého většího. Ale koček se nevzdám asi nikdy :) papa K*

      Vymazat
  3. To je krásná čičinka! :) Takový mourek malý :3 Odjakživa bych taky chtěla takovou, tak se mi snad jednou poštěstí :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Elmo :) Třeba si tě taky nějaká podobná sama najde ;) ♥ K*

      Vymazat
  4. Jéééé, je vidět, že je jí u vás blaze:-))))...poslední fotka je fakt dokonalá.....kočičky doma mít nemůžu,protože jsem alergická:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Díky moc Evi, myslím že se u nás rozhodně špatně nemá, v příštím životě bych klidně nějakou takovou domácí kočkou (=kůží línou :) ) byla :) S tou alergií to je škoda, ale myslím, že některé druhy koček jsou i pro alergiky - sphynx a jim podobné. paa K*

      Vymazat
  5. To je nádherná číča! Tyhle žíhaný jsou nejhezčí...
    Jednou jsem někde slyšela, že pohladit kočku je skvělý dobíječ energie a pohlazení psychiky.
    Jde vidět, že se má u vás dobře. A to je dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani :) jj je to nejen skvělý dobíječ energie, ale taky "uklidňovák" třeba po těžkém dni :) Děkuju moc za milý koment a návštěvu ♥ K*

      Vymazat
  6. Doma jsme vždycky měli psa, tedy venku na dvoře a zahradě. Slepice a králíky nepočítám, ale před deseti lety jsem si domů směla poprvé přinést koťátko a od té doby je z nás kočičí rodina. O to víc mi to chybí, když posledních pět let nežiju doma, takže mi schází vrnění, teplý kožíšek, tření o nohu a spoustu dalšího. O vlastnostech koček se nedá pochybovat, ne nadarmo se říká, že pes přiběhne na zavolání, ale kočka uloží vás vzkaz a někdy se vám ozve... ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj ty vlastnosti kočiček jsou jasně dané :)) Ale docela se mi to zamlouvá - kočka je jediné zvíře, které se domestikovalo dobrovolně a zachovalo si svobodu :) K*

      Vymazat
  7. My tedy máme doma bohužel už jen jednoho pejska. Jeho maminka umřela loni v zasloužilém věku a když jsem si loni k narozkám(v říjnu 2012) pořídila koťáko byla to paráda. Dokonce se sám naučil otvírat dveře, takže když jsem chtěla být dlouho vzhůru, ale nechtěla furt běhat ke dvěřím a zkoumat, jestli už se nevrátil, nechala jsem odemčené dveře, vždycky si sám otevřel. :) Bohužel se mi chvilku před mými 18tými narozeninami zaběhl a už se nevrátil. Oplakala jsem to, ale bez kočky to u nás prostě nejde. Takže mamce, která kocourka přímo milovala, stejně jako celá rodinka, pořídíme k svátku 5.4. koťátko. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásné, tak se pak budu těšit na nějaké fotky čičinky :)) Jinak u nás je to podobně - kdo zkusil mít kočku, už nemohl jinak :)) papa K*

      Vymazat
  8. to mazlení s kočičkou mi chybí :-(. U nás doma jsme vždycky měli kočky nejvíc 4 :-D, a začalo to jednou Mindou kterou si jednoho dne máma domů přinesla, vypiplala, vychovala měla spoustu koťat a dožila se hodně let. Už víc jak 5 let ten náš rod kočiček vymřel a máma nechce další, tak si budu muset počkat až budeme mít funkční byt :-). I když kočičky patří do domu aby mohly chodit na zálety, takže to spíš vidím na pejska. Tak ji za mě podrbej za ouškem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to u našich jsme to měli hodně podobně :D To je škoda, že už další nechce - co jí zkusit překvapit a koťátko jí darovat? Já myslím, že by to zlomilo skoro každého, a zkušené kočičí chovatele obzvlášť ;) Děkuju za milý koment, paa K*

      Vymazat
  9. Ta fotka s časopisem nemá chybu. Opravdu skvělá momentka!
    Taky bych si kočku přála, ale jsem na ně bohužel alergická. Mám pomalu rýmu jen z toho, že na ně myslím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj taky jsem na to koukala a brala bleskurychle do ruky foťák :))
      Rýma z pomyšlení na kočku :D hihi :) Ale tak jsou i jiné zvířátka, parťák se hodí vždycky :) papa K*

      Vymazat
  10. Kami, já jsem taky "kočkomil" .... doma máme dvě ....kocourka Maxe a kočku Rozárku ...... život bez kočky bych si už ani neuměla představit .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, jj vaše kočičky znám z fotek :) Vybrali jste jim krásné jména! Kočičkám zdar a pěkný pátek :) K*

      Vymazat
  11. Joziiis, to je krásný! <3 Hrozně roztomilá! :) Nejvíc mě pobavily ty spací pózy a dojalo mě "O domově už nemusíte snít" :D vážně super kočička <3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi moc děkuju Kay :)♡ Je to další člen rodiny a i když je to němá tvář, tak je s ní občas sranda :) K*

      Vymazat
  12. Jeee, to máte krásnou pohodu doma :o).
    Já si kocoura užívám u maminky, dostala ho ode mě k narozeninám a jsou nerozlučná dvojka :o).
    Doma bohužel kočku mít nemůžeme, bydlíme v nájmu a paní majitelka zvěřinec nechce. Jediné co prošlo je náš mazíček v kleci - potkan - a nevím, jestli ten by se s nějakým kočičákem kamarádil :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Denčo, tak to je fajn že aspoň takového malého mazlíčka můžete mít :)) A podnájem nebude navždy že :) papa K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...