středa 19. března 2014

"Už" jsem tu :)

Neplánovaná pauza se nakonec ještě neplánovaněji protáhla o dalších pár dnů :( , ale snad už je problém s počítačem konečně vyřešen a pojede jako na drátkách :) Dneska tu pro vás mám svůj poslední letošní zimní článek, protože od zítřka už je astronomické jaro, jupí ♥ A proto myslím, že by se mohla hodit nějaká JARNÍ (a potažmo i velikonoční) inspirace :) >>



Ombré vajíčka - strašně jednoduché a strašně pěkné :)

Já vím, trochu infantilní, ale moc se mi líbí :D ♥ - oči by se daly i nakreslit. Tyhle musím na okně letos mít! :)

Neonové vajíčka - proč ne? :)

Svíčky - super stylová recyklace ♥

Vtipný velikonoční zajíček lezoucí do misky s vejci - určitě by se dal vytvořit i z papíru ;)

Mramorové vajíčka - stačí vejce uvařit, přejet s ním po tvrdém povrchu, aby ve skořápce vznikly trhlinky a pak na chvilku ponořit do vody s barvivem :)

Vtipné a bleskurychlé zdobení :)

Krásná černobílá vajíčka

Opět svícen - bombovní nápad s nulovými náklady a stoprocentním efektem ♥

Taky nemáte formu na velikonočního beránka? Zajíček bude lepší! ;)

Black and white - krásně stylové ♥


Milý detail :)

Černobílá v celé své kráse ♥

Jarní věneček z kočiček na dveře :)


V jednoduchosti je krása :)

Tip na snídani? :)

Tyhle jsem tu nemohla nedat :) Opět trochu infantilní, ale skvělé :))

:)

Jedna designovka - moc pěkné

Barvená vajíčka jako od Moneta :D Moc pěkné :)

A ještě poslední ombré color block :)
Máte taky tak rádi jaro? Líbily se vám dnešní inspirace? Jak trávíte Velikonoce? Budu se moc těšit na napsanou ♥ Už jste mi chyběli!


20 komentářů:

  1. Kami, jsem ráda že jsi zpět :o).
    PS: inspirace parádní, asi letos konečně nějaká ta vajíčka pro koledníky přichystám ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky ráda, blogování a moji milí čtenáři už mi fakt chyběli :) Děkuju za milý koment, paa K*

      Vymazat
  2. Moje favoritky jsou všechna černobílá vajíčka...těším se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí Evi, jsou krásné že? Letos je určitě vyzkouším! :)) papa K*

      Vymazat
  3. Já se tak těším na Velikonoce:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Budou brzy, letos to vypadá na krásné jaro ♥ papa K*

      Vymazat
  4. Krásné, my loni velikonoce "vynechali" jeli jsme totiž hned ráno na výstavu pejsků, ale vajíčka krásná! :) Letos uvidíme, jak je strávíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My je nijak extra moc neslavíme, ale dobré jídlo, vajíčka a trocha jarní výzdoby u nás nesmí chybět :) Děkuju Leni :) K*

      Vymazat
  5. Konečně jaro! :3 Velikonoce tedy moc v oblině nemám, ale ty svíčkový vajíčka, to je něco! :D
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, konečně jaro - moje nejoblíbenější roční období ♥ Svíčky se mi taky hrozně moc líbí! Děkuju Elmo za milý koment :)) K*

      Vymazat
  6. Kami, jsem moc ráda, že už jsi zpátky a navíc s tak úžasnou inspirací !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marki ♥ pěkný páteční den přeju :) K*

      Vymazat
  7. Hezké, nejvíc se mi líbí infantilní vajíčka, ale obvykle Velikonoce neslavím, nějak jsem jim nepřišla na chuť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Jani, jsou boží že? Takové neodolatelné i pro ty, co Velikonoce moc nemusí řekla bych :) paa K*

      Vymazat
  8. Vajíčka - potapěči jsou naprosto boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) ano ano, jak jsem je viděla, musela jsem se smát :D Letos určitě pár potápěčů stvořím ;) K*

      Vymazat
  9. Týjo, úplně jsi mě naladila, škoda, že se musím teď o víkendu učit, ale potom rozhodně dám volnost mé fantazii a uvidíme, co vyrobím. Ten zajíček lezoucí do misky je rozkošný a infantilní vajíčka s očima? Proč ne! :-D bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) děkuju Barčo ♥ Přesně tak, mám ráda tyhle srandovní blbůstky, které vykouzlí úsměv :) Děkuju za milý komentář! :) papa K*

      Vymazat
  10. Já jsem furt zmatená z toho či je březen nebo duben jak všude vidim velikonocehaaa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na měsíci nesejde, hlavně že už je JAROO :))

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...