pátek 11. dubna 2014

DIY dětská kuchyňka

Už jsem tady několikrát vychvalovala zlaté ručičky mého přítele ♥ a dneska to mám v plánu zase :)) :P Sice jeho obor je úplně jiný, není to truhlář ani nic podobného, ale je (i) v práci se dřevem moc šikovný. Klárce vyrobil tuhle krásnou kuchyňku. Že se mu fakt povedla mu dokazuje Klárka denně, když se mnou "vaří". Její kuchyňku jsme totiž přestěhovali z pokojíčku přímo do kuchyně vedle velké kuchyňské linky, tam to hraní teprve má grády :D :))




Inspirace byla jasná :) >>

Cute idea!
zdroj - v mojí složce na Pinterestu
Bohužel se nám nedařilo najít tu správnou starou skřínku ve vhodné velikosti, tak se přítel rozhodl vyrobit ji z několika starých kusů nábytku z půdy :)

100% recy :)
Korpus skřínky zhotovený ze starých skřínek, plotýnky z kovových koleček natřených načerno, jeden starý nepoužívaný vodovodní kohoutek, knoflíky na ovládání plotýnek jsou ze starého spotřebiče a dřez z nepoužívané malé nerezové misky :)
Nové jsou jen spoje, úchytky (Hornbach) a závěs, který jsem ušila :) A vlastně ještě samolepky trouby a mikrovlnky, které jsem si vygooglila, upravila a nechala vytisknout :)
Kuchyňkou jsou nadšeni všichni "pidi lidi" z našeho okolí od našich kamarádů i rodiny, a to včetně kluků :D :X Asi je to v její reálnosti, to se myslím u hraček cení nejvíce - čím více je podobná normální věci, tím lépe :)


Už můžeme jen doufat, že jí to nadšení pro umývání nádobí a vaření vydrží co nejdýl ;D :)

Líbí se vám Klárčina kuchyňka? S čím jste si v dětství rádi hráli?
Budu se moc těšit na vaše milé komentáře ♥ Mějte pěkný a hravý pátek :)


17 komentářů:

  1. Kami, parádní kuchyňka !!!! Přítele pochval, moc se mu povedla ..... Klárka musí být nadšená !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je úžasná :), malá se má!

    OdpovědětVymazat
  3. Kami, moc pěkná dětská kuchyňka. Ať žije recyklace a šikovné ruce domácích kutilů :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No, Kami, jako pidičlověk bych byla taky úplně nadšená. U nás se z kuchyňkou dost hrálo, i když máme jen umělohmotnou a ne takovouto parádní. Teď je na zahradě a ještě občas poslouží...Adriana

    OdpovědětVymazat
  5. Kami ,opět jsem časovém presu, nestíhám....
    takže:
    1. kuchyňka je nádherná...hned se mi vybavilo moje dětství...bohužel mám syna,takže jsem si ji v dospělosti neužila:-)))
    2. Blahopřeji k narozeninám.....60 je ještě skvělé....my už budeme mít brzo 100 a to už je mnohem horší:-)))
    3. Jarní "oblékací" inspirace a kombinace jsou úžasné...kdysi jsem taky maxi nosila-je to pohodlné a ještě to dobře vypadá.
    Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta je nádherná, máš moc šikovného přítele!
    Pamatuju, že když jsem byla malá, prodávala se nějaká kuchyňka z plastu (miniaturní), kam se i dala dát voda, ale nikdy jsem ji neměla...

    OdpovědětVymazat
  7. No krásná kuchyňka, věřím, že vám ji závidí celé okolí. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuju za vaše skvělé komentáře holky ♥ Moc mě zahřály :) Příteli takovou chválu určitě vyřídím ;) K*

    OdpovědětVymazat
  9. Kami, Tvůj přítel je moc šikovný, líbí se mi víc než ta z tvé inspirace.
    Jako malá jsem měla taky takovou, vyrobenou ani už nevím kým, to jsou časy ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Niki, mě se ta přítelova taky líbí více :)) papa K*

      Vymazat
  10. To je krása!!! ♥ Když jsem byla malá, tak jsem si vždycky nějakou podobnou přála, ale nikdo tak šikovný v okolí nebyl :D Ale tohle je přímo úžasné! Kam se hrabou ty plastové, kupované - tahle má duši! :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Elmo :)) ♥ Taky jsem v dětství takovou "frajeřinku" neměla, ale jsem ráda za Klárku dvojnásob ;)) K*

      Vymazat
  11. Nádherná práca :) priateľovi daj za to ešte aspoň jednu ďalšiu pusu ;)
    musí byť úžasné sa tam hrať :) tiež sa chystám na niečo podobné, ďakujem za krásnu inšpiráciu!
    verím, že ste si užili krásne sviatky ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné, nádherné, nádherné! :) Přesně takovou kuchyň jsem si jako malá přála!!

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...