středa 30. dubna 2014

DIY inspirace - narozeninové (nebo jakékoli jiné) oslavy 02


Nedávno jsem psala o DIY "oslavových" inspiracích (mohli jste číst TADY) a slibovala jsem vám pokračování, takže chci trochu navázat. Dneska to bude o jídle a pití - protože bez nich by to na žádné oslavě nešlo! :) Receptů je všude spousta, ale nápadů jak je nějak ozvláštnit nebo udělat vtipné zase tolik ne.. Originálních nápadů není podle mě nikdy dost ♥ >>

Jell-O Strawberry Parfait Recipe - Easy as 1-2-3.
Tenhle nápad se mi moc líbí, z obyčejného dezertu vznikl originální a vtipný kousek :)
Lemon Lover's Dessert Roundup
Všechno spolu ladí - citrónové dobrůtky :)

Love this idea for a boys baby shower or birthday party!
Nedostatek misek? Není problém :))

For outside parties, bury glow sticks in the ice.
Fluorescenční tyčinky mezi kostkami ledu :)
Have made the Smores at home for dessert. Is perfect portion control! Who needs extra pie or cake sitting around to eat over the next several days?   But cute ideas for parties and receptions as well.
Shooters - dezerty ve skleničce. Mňamkózní :)

grape kabobs - cute party idea
♥ Ovocné špízy :)

Cucumber Feta Rolls!
Nebo zeleninové jednohubky :)

Salted Caramel Cheesecake Cupcakes
"Cheescakeové" muffiny s karamelem :) 

Strawberry White Chocolate Cupcakes via Your Cup of Cake
Mmm :) Jedna z MNOHA inspirací na muffiny z mojí složky. Mám jich tam TUNY :D

fruit servings....
Ovocné misky s vidličkami

Keep the bugs out of cups during outdoor entertaining.
Dobrý nápad u venkovních akcí - skleničky přikryté shora papírovou formičkou na muffiny s brčkem :)

DIY Burger Bar
DIY hamburgery - každý si ho naplní dle ctěné libosti :)
Balsamic Glazed Steak Rolls - Perfect w/ a side of mashed cauliflower
Dobrý nápad na grilování :)

Prosciutto and Melon is a popular appetizer, but these Melon, Mozarella & Prosciutto Skewers are a much pretty way to do it
Luxusní kombinace žlutého melounu, mozzarelly a prosciuttu :)

Cutest idea EVER!!!    NO-BAKE, TEACUP TREATS  Remember that scene in Willy Wonka and the Chocolate Factory where he drinks the tea and then eats the cup? Well, here's a step-by-step guide to making your own deliciously edible cup-and-saucers.  The best part of making these sweet teacup cookies? No baking required!
Vtipné  a jednoduché :))

Amazing and easy appetizer!  Cucumber cream cheese tomato bites! Recipe via Kara's Party Ideas | KarasPartyIdeas.com #cucumberbites #appetizer #blogherholidays
Taky jednoduché a efektní - okurka oloupaná jen místy na střídačku, nakrájená na silné pláty, nahoře tvarohový krém, cherry rajčátko (nebo sušené rajče) a bylinky ♥
Canape  huge hit at Maceys high school grad party https://www.empowernetwork.com/buenavida49/blog/how-to-generate-maximum-revenue
Cherry rajčátka s mozzarellou nikdy nezklamou. Jako jednohubky/kanapky vypadají hodně lákavě :)
Appetizers
V jednoduchosti je krása :)

chocolate covered bananas. Oooooooooooo yum! might be kinda a funny food for a bacheloret party!
Banány na nanukové tyčince potřené čokoládou apod. - nemá chybu :)) Myslím, že třeba i na dětských oslavách by pidilidi hodně zaujaly

How to Throw a Donut Party | Oh Happy Day!
A nakonec pyramida pana Septima :))) Tohle kdyby mi někdo připravil, tak bych se určitě nebránila :X :)
Návod máte zde >> :D


Dneska chystáme malou grilovačku s kamarády, tak některé nápady využiju, snad i vám se moje inspirace třeba budou hodit ♥ 

Budu se MOC těšit na napsanou, užijte si volno a zítřejší první máj, lásky čas ♥ 
A já jdu chystat jídlo na odpoledne/večer :) 
Hlavně nezapomenout muskat nuss! :D


Všechny inspirace pocházejí z mé složky na Pinterestu :)

18 komentářů:

  1. supr tipy, budou se hodit na blizici se prvni vyroci narozeni naseho bejby...diky!

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou skvělé nápady! Rozhodně je zúročím při letním piknikování! Řekla bych, že když máme parátko, představivosti se meze nekladou :-D bára.kára

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn nápady. Zrovna jsme pozvaní ke kamarádům, tak třeba zvládnu něco neobvyklého připravit!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kami sice nejsem žádný oslavovací typ člověka, ale našla jsi krásnou inspiraci, kterou určitě zužitkuji taky třeba jen tak...:)) Měj se báječně:)) Pá Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam! Na všechno mám chuť! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kami,
    děkuju za nádhernou inspiraci, moc se mi líbí ten nápad s rajčatovo-mottzarellovými jednohubkami i banánové nanuky !!!! Přeji ti krásný první máj ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Teda Kami, to jsou skvělé nápady! :) nejvíc se mi líbí "udělej-si-sám" hamburgery a deserty ve skleničkách :).. škoda, že jich doma nemáme dost na takovou rodinnou oslavu. :D :) Moc hezké! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Že jsem se vůbec na tenhle článek koukala..:). Jdu okouknout ledničku:).

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno je naprosto parádní, hlavně citronové "menu" a tyčinky v tatře! :)
    Lenka
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Kami, skvělé tipy! Moc se mi líbí hned ten první nápad a pak taky košíčky na muffiny jako víčka na skleničky, konečně bude pití bez much a jiné zvěře :o) A pak ty chuťovky ve skleničkách <3 Sama ráda používám skleničky na víno k podávání jídla :o).

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělá inspirace! Všechno je tak lákavé! A hlavně ty Shooters!! ♥
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  12. ♡♡ Děkuju za super komentáře holky, jsem moc ráda, že se vám fotečky líbily :) Snad budou i užitečné ;))

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělá inspirace, zrovna jsem začala plánovat oslavu synových narozenin, tak určitě nějaké nápady použiju. Díky, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani :) děkuju za milý komentář a návštěvu, snad se inspirace budou hodit :) K*

      Vymazat
  14. Jůůůů to je inspirace.....tohle já nikdy neumím. Krásné májové dny Kami. Eva

    OdpovědětVymazat
  15. Kami, to jsou mi ale vychytávky... Sice doma nejsme zrovna "party" týpci, ale něco bychom mohli zkusit i za "normálního" provozu :-) Blíží se manželovy a Viktorčiny narozeniny, tak že bych se překonala...? :-)

    Teď ale z jiného soudku, dovoluji si předat ti "peřinovou" štafetu, tak doufám, že mi nedáš košem - blíže viz můj poslední příspěvek na blogu zde: http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/2014/05/muj-perinovy-dotaznik.html.

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuju moc holky :) ♥ Není to nic těžkého, tak myslím, že některé stojí za vyzkoušení. Já osobně mám ráda nápad a vtip i na stole :) papa K*

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...