čtvrtek 3. dubna 2014

DIY inspirace - narozeninové (nebo jakékoli jiné) oslavy

Letos jsme se s přítelem rozhodli oslavit narozeniny společně s oběma rodinami i našimi kamarády, protože kulatiny člověk za život mockrát nemá.. :) (Oba máme letos 30, děsné číslo že.. Ale člověku je tolik, na kolik se cítí :) :P Já se třeba dneska cítím na jednadvacet :D)

Takže místo i termín na tu naši "šedesátku" už máme zamluvené, základní představu o oslavě taky, ale inspirace není nikdy dost! Proto jsem se rozhodla založit si na Pinterestu složku, kam bych si ukládala všechny tyto "Oslavové inspirace". Jenže se mi trošku zvrtlo a už tam mám přes 320 pinů (+ další stále přibývají) a taky 16 fanoušků této složky :D Prostě když už, tak už ;) Některé z nich bych vám teď ráda ukázala, dneska se to bude týkat prostředí a výzdoby oslav  >>

Playful Festival of Colors Wedding Inspiration - see more at http://fabyoubliss.com
My dva? :D
Little touches like bud vases and noise makers will make your guests smile!
Nádherná úprava stolu ♥ A stačí málo!

Pretty!
Taky moc pěkné stolování

Great BBQ party ideas
Svíčky zavěšené na stromě ♥

Love the birthday photo display in back!
Papírové pompomy a nástěnky s fotkami :)

picnic party #styling #picnic #piquenique
Je libo piknik? :) JO!

Oh Joy for Target / in stores March 16th!
Venkovní akcička

outdoor movie party
I s promítáním - áách ♥

beautiful origami garlands
Origami závěsy :)

garden party
Zahradní oslava, krásné osvětlení :)

tissue paper chandeliers. love!
DIY závěsy

Photos hanging from balloons to create a chandelier over the party food/drink bar
Krásný nápad s balonky a zavěšenými fotkami - taková živá galerie :) ♥

DIY : Zig Zag Mobile
:) Jednoduché a krásné ozdoby za pár korun

DIY : Modern Colorful Mobile
Nebo tyhle duhové závěsy - moc pěkné :)
Mašličky uvázané na opěradlech židlí :)
Někdy příště bude zase pokračování - chystám pro vás ještě inspirace týkající se jídla a pití v originálnější a vtipnější podobě, DIY etažéry na cupcakes/muffiny, detaily a výzdobu a taky zajímavé pozvánky :)

Líbily se vám moje dnešní inspirace? Využijete některý z nápadů nebo máte 
třeba nějaké svoje tipy? Budu moc ráda za vaše milé komentáře ♥


14 komentářů:

  1. To je nádhera! Hned mám chuť uspořádat nějakou párty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jari :) Jsem ráda, že se ti inspirace líbila, třeba něco využiješ! :) K*

      Vymazat
  2. To je kráása! Já doufám, že někdo takovou párty uspořádá mně :) Můžeme se tady s Jarkou spojit :D
    Boží fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to by bylo vůbec nejlepší, kdyby někdo takovou párty uspořádal pro nás :)) Děkuju za milý koment! ♥ K*

      Vymazat
  3. Moc pěkné nápady, jsem zvědavá, jak to vymyslíš ty! Kde to budete mít, uvnitř, nebo venku? Ať se vám oslava oběma vydaří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, děkuju :) Já jsem taky zvědavá, co z toho nakonec vyleze :)) Máme to napůl uvnitř a napůl venku - máme rezervován salónek uvnitř i část zahrady, kde se dá grilovat, hrát petangue atd atd :) Snad bude hezky! :) K*

      Vymazat
  4. Tvého článku zrovinka využiji... :) moc krásná nástěnka! :) sleduji O:) ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) moc děkuju ♥ Jsem moc ráda, že se ti inspirace bude hodit! papa K*

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Moc děkuju za krásný koment Ivet :)♡ Jsem ráda, že se ti inspirace líbila, K*

      Vymazat
  6. To je krásné! Nikdy jsem nic takového neviděla v reálu, ale tiše o tom sním. Balónky, lampiony, různé závěsy... bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Baruš za milý koment, taky se mi to moc líbí a zatím jsem naživo neměla tu čest bohužel.. Ale teď to napravím, oslava doufám bude stát za to ;)) K*

      Vymazat
  7. My s mamkou za rok slavíme, také 60, já 20 ona 40. Chci něco nachystat, něco velkolepého a všichni se toho bojí :). Kami z tvé inspirace bych si hned vybrala, klidně i na svatbu :)
    PS- minulým článkem jsi mě tak navnadila na maxi sukně, že do teď nějakou sháním a obnovila jsem VV :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Niki, moc děkuju ♡:) To je taky super důvod v nějaké větší oslavě! :) Moc jsi mě potěšila s tou maxi, jsem ráda že tě moje inspirace chytla :) K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...