pondělí 26. května 2014

Co mi padlo do oka no.5 - zahrady, terasy a balkóny

Poslední dobou mě hrozně baví prohlížet si různé inspirace řešení venkovního prostoru a je jedno, jestli to jsou zahrady, terasy nebo malé balkonky :) U našeho současného bydlení (pronájem v rodinném domku) máme velkou terasu, kterou plně využíváme celé jaro, léto a kus podzimu. Máme to místo moc rádi, Klárka tady má bazének, naše číča se tady celé dny válí a vyhřívá, grilujeme, opalujeme se, pořádáme sedánky s rodinou a přáteli, pěstujeme tady rajčata, jahody a spoustu dalšího rostlinstva, ne jen užitečného :) Protože se ale (snad brzy!) budeme stěhovat do nového vlastního bydlení, sbírám inspirace a kuju pikle :)) Pojďte se mrknout na to, co mě v poslední době zaujalo (a to bych nebyla já, aby toho nebyla spoousta, takže se připravte na pořádnou smršť :)) >>

beautiful backyard deck
:outdoor space
Krásný soukromý prostor, dřevo je vždycky top :)

Outdoor storage solutions
Tyhle úložné prostory pod sedáky mě zaujaly svojí praktičností, vše je uklizeno během chvilky :) A to se (obzvlášť s dětmi) někdy MOC hodí :)

cinder block garden wall with a bench to sit
Zelený ostrůvek k sezení

Amazing House in Spain
Nádhera! Moc se mi líbí ta horní terasa s vistárií ♥

.
Stačí málo :)

Moc pěkné místečko :) Dřevo, kov a černobílá opět vedou 

LOVE this yellow door. Esp combined with the gray and white house. Beautiful!!!
Takový vstup přímo láká návštěvy dovnitř :)

fall inspired outdoor areas by the style file
Ten stůl bych brala :)) Solární lampičky mám podobné :)

firepit
DIY ohniště - toto bych jednou taky chtěla

Potted Garden

First impressions | SMÄM
Pár květináčů, štěrk, lampa a dřevo :)

25 Easy and Useful DIY Crafts | HipHomeMaking Follow Us on Facebook --> https://www.facebook.com/HipHomeMakingOfficial
DIY zahradní osvětlení :)

Te Horo Wetland House by Space Architecture Studio
ách

* Foto "pinnata" dalla nostra lettrice Laura Fabris
Krásný koutek, moc pěkný je ten polštářek s motivem kola :)

Outside furniture :)!!#Repin By:Pinterest++ for iPad#
Zase přírodní materiály a barvy, ty mě neomrzí nikdy. Nadčasové :)

I'll be right there
Stačí pár světýlek a efekt je dokonalý

Easy DIY Furniture Projects
Zaujala mě hlavně ta prostřední lavička k sezení! :)

Grote strakke tuinen | Filip Van Damme
Krásné materiály a minimalismus :) Corten můžu v jakékoli podobě!

27 DIY Garden Markers -  even parents will have fun making some of these!
DIY jmenovky na bylinky :)

DIY : Molded Concrete Planters
A nebo betonové DIY květináče - moc krásné!!

pretty garden
Nemám slov :) A opět ty zahradní světýlka

outdoor bench seating
Krásný koutek

/ /
Dřevěné schody a lavice k sezení nemají chybu, ostatně asi jako všechno na téhle fotce.. :D

Abbey_16a by poppytalk, via Flickr
!! :)

grasses
Traviny jsou krásné a téměř bezúdržbové, vypadají dobře celou sezónu ♥

Crib Mattress to Outdoor Escape 20 Ways to Reuse Baby Furniture
Někdy stačí opravdu malinko :)

Plant lemon grass in big pots for the patio... it repels mosquitoes and it grows  tall
♥♥ kde se dají levně sehnat takové nádoby??

All you need are a few - pavers, - landscape-block adhesive, and a little time. Wait 24 hours for everything to cure and you're ready to move your new planters into place and fill them with dirt and greenery.
Tip na výrobu květináčů ze starých betonových dlaždic :)

.

V souvislosti s dnešním tématem mě napadly další čtyři, které už ukládám do konceptů, takže brzy se můžete těšit (mimojiné) na malou fotonávštěvu u nás na terase, minizahrádky a na další tipy, co mi cvrnkly do nosu :)

Máte zahradu / terasu / balkónek? Nebo kde nejraději trávíte čas venku? Líbily se vám
moje dnešní inspirace? Těším se s vámi na napsanou ♥♥


Všechny inspirace pochází z mé složky na Pinterestu tady :)

17 komentářů:

  1. Miluji letní posezení venku, ať už na zahrádce v restauraci, na louce či doma pod pergolou. Myslím, že stačí málo a člověk se může cítit krásně! ;-) Děkuji za milou inspiraci. bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je pořádná kupa inspirace! Všechno je tak krásné, sladěné, přímo vábivé :) Terasu ani zahradu bohužel nemám - holt panelák je na toto zlo - ale jednou bych to brala mít zařízené v takovémto stylu :)
    Už se těším na další (nejen) související články :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Elmo :)♥ Tak třeba se bude hodit někdy do budoucna ;) I když ono není na škodu potěšit oko třeba jen tak :))

      Vymazat
  3. Nádhera! Miluju přírodu, takže mi některá řešení příjdou naprosto úchvatná. Třeba to malé podium/teráska kolem těch tří stromů, bomba :)

    Králík v krabici

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, ta teráska kolem stromů mě taky dostala, moc pěkný nápad :) Děkuju za milý koment Carmenko :)♥

      Vymazat
  4. Tolik krásné inspirace......škoda, že nemám ani zahrádku, ani terasu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Evi, to je škoda, ale tak venku je v létě všude krásně :)

      Vymazat
  5. Super! Nejvíc se mi líbil nápad obestavět teráskou stromy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Štěpi, ten nápad mě taky moc zaujal, vzniklo z toho parádní místečko :)

      Vymazat
  6. Také se vždycky kochám těmi posezeními s polštářky apod., pak si ale představím ten déšť a kroupy, co jsou v létě u nás a představa je ta tam. Mně se poslední dobou hodně líbí kamené terasy, klidně i s kameným nabytkem. ♥ :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni :) pro případ bouřek a krup jsou tam právě ty úložné prostory pod sezením, chápeš :D ;) Jj kámen má taky svoje kouzlo, o tom žádná :) Děkuju za milý koment ♥

      Vymazat
  7. Dokážu strávit hodiny prohlížením inspirativními obrázky a plánováním - až jednou...
    V poslední době jsem úplně propadla lampionům a lucerničkám, plánuji s nimi vyzdobit tu naši zahradu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těšení se je půlka radosti, taky se tím řídím ;)) Jj světýlka taky miluju, není jich nikdy dost že ? :) Děkuju za koment ♥

      Vymazat
  8. Parádní výběr ... moje touha po zahradě je zase o něco silnější :)

    OdpovědětVymazat
  9. Teda Kami, co mi to děláš?!? ;o). Jako by nestačilo že doma trávím hodiny projížděním podobných inspirací ;o).
    No co Ti budu povídat, tohle je prostě nádhera! My máme v pronajatém bytečku lodžii, celkem velkou a zasklenou, ale bohužel fungije spíš jako překladiště nepotřebných věcí, sušáků na prádlo a podobných bordelů... Už se mi ale povedlo urvat si svůj koutek a snažím se celkově prostor nějak zvelebit, tak snad se mi to povede :o).

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...