pondělí 19. května 2014

Já na tom dělám, já na tom makám :)

S přibývajícím sluníčkem venku mi rovnoměrně přibyla i práce - Murphy je neoblomný :) :P Když venku chčije a chčije tak nic a jen začne venku svítit, tak se objeví práce :D Ale jsem moc ráda za každou změnu od mateřských povinností. Tentokrát řeším interiér kuchyně - konkrétně dřevěné obložení kolem oken a kuchyňské linky. Jedná se o docela zajímavý detail, pojďte se se mnou na to mrknout >>


Slunko venku pere a pere a u mě to teď na počítači vypadá takhle :)

První model v archiCadu

Rendruju vizualizace :) Nejoblíbenější část mojí práce ;) ♥
Zatím navrhuju různé varianty, jak by to šlo provést. V současnosti jich mám celkem 5. Která se nejvíce líbí vám? :) 

Varianta A - menší šířka obložení kolem celého okna. Té černé ledničky si nevšímejte, chybička se vloudila :D :X

Varianta B - širší obložení nad oknem, užší po stranách okna

Varianta C - širší obklad i ze strany okna u lednice, nahoře vede až nad ledničku

Varianta D - široké obložení kolem celého okna

Varianta E - široké obložení kolem tří stran okna a pak kolem polic
A protože mám pro dnešek hotovo a odesláno, vyrážím taky na chvilku ven za sluníčkem :)♥ Příště se můžete těšit na nějaké zahradní/terasové/balkonové inspirace a taky na další "oslavové" tipy :)

Máte rádi dřevo v interiéru? Umíte si představit něco podobného třeba ve vaší kuchyni? Budu moc ráda za vaše reakce, dělají mi VELKOU radost :) ♥ Mějte pěkné pondělí!



10 komentářů:

  1. Páni, úžasná práce! Vypadá to vážně skvěle! :3 Nejvíc se mi líbí varianta C. Je to takové krásné, čisté a jednoduché :) Přeju hodně štěstí při práci! :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za milá slůvka Elmo :)♥ Uvidíme, která varianta nakonec vyhraje nebo jestli vznikne ještě nějaká další :)

      Vymazat
  2. Krásná práce, navrhování interiérů mě vždycky moc bavilo! první je nej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)) Mám svoji práci moc ráda, o to víc že se teď k ní na mateřské moc nedostanu-každý projekt je pro mě zpestření :)

      Vymazat
  3. Jsem dcera truhláře, takže ano, dřevo v interiéru mám ráda! Ale tohle rámování mě nechytlo za srdce, ne, že by to byla špatná práce, ale přijde mi, že se tím zbavuji světla, a to já tuze ráda! ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj není to pro každého :) Útěchou by mohlo být, že kuchyňské okno je na sever, takže do něj stejně moc světla nejde ;) Spíš severní stranu to dřevo zateplí.
      Jinak s tím dřevem se shodneme na 100%, taky mám moc ráda tenhle materiál v interiéru, je moc příjemný. Táta má fajnou práci! :) papa K*

      Vymazat
  4. Kami, ty jsi prostě holka šikovná, to je vidět :o). Za mě dřevo do interiéru na 100% patří, nějak si bez něj neumím představit bydlení. Jen jsem zatím rozházená ohledně druhu a barvy, líbí se mi snad úplně všechno :o). Co se týká obložení, já bych nechala jen police vedle okna a dál už nic, okno bych obložením nijak "nerámovala", přijde mi škoda prostoru a světla... Nechala bych ken široký parapet a hotovo.. Ale tak znáš to, sto lidí, sto chutí, hlavně ať se výsledek líbí Tobě ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za milý komentář Deni :) ♥ Taky jsem pro jednoduchost a přírodní materiály, pro mě neokoukatelná záležitost - hlavně kombinace světlého dřeva a bílé :)
      Děkuju taky za názor, pro mě je hlavní ať se návrh líbí tomu komu je určen ;) A ať se v něm dobře bydlí :) papa K*

      Vymazat
  5. Kami, to zas bude krása:-))) Dřevo v interiéru se mi líbí moc. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) díky moc Evi, taky ho mám ráda :)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...