pondělí 5. května 2014

Meruňkový veganský moučník v posteli :)

Přeju hezké pondělí kočky :) Dneska to bude takový trochu mix, ráda bych se s vámi podělila o jeden moc chutný rozplývající se veganský recept a taky splnila nominaci od Agnieszky na "peřinový tag" v posteli - tímto jí děkuju za štafetu a milá slůvka na jejím blogu :) 

♥ nejen pro vegany
Hned ze startu bych asi měla říct, že nejsme vegani, ale dva členové z rodiny ano, takže to znamená, že na oslavy a sešlosti vždy chystám i něco veganského, aby se ti dva u nás neměli jako "u suchánků" :)) Většina veganských jídel, které jsem už vyzkoušela, byla dobrá, některé z receptů jsem zařadila i do své kuchařky a občas je dělám. Tento moučník mezi nimi nesmí chybět, protože je opravdu výborný a nejde poznat, že je něčím odlišný od klasického. Je lehký, neobsahuje nic živočišného a chutná výborně, není suchý. Navíc se může hodit i vám, když se rozhodnete péct něco sladkého a dojdou vám vajíčka :D

Ingredience:
  • 3/4 hrnku vody
  • 1 hrnek moučkového cukru
  • 1,5 hrnku polohrubé mouky
  • 0,5 hrnku oleje
  • 1 prášek do pečiva
  • kakao

  • plechovka meruňkového kompotu
  • vanilkový pudink
  • cukr dle chuti

Postup:

Jako vždy téměř triviální :)) Všechny ingredience na těsto smíchat, nalít na pečící papír a upéct ve středně vyhřáté troubě. Žádné šlehání bílků bokem, žádné zdržování :) Po zhruba dvaceti minutách korpus vytáhneme a necháme vychladnout. Slijeme si ovoce z plechovky, šťávu z kompotu dolijeme vodou do 0,5l a uvaříme z ní pudink (místo mléka dáme tuto šťávu). Nezapomeneme na cukr, přiměřeně - dle chuti ;) Na vychladlý korpus rozprostřeme ovoce a zalijeme ovocným pudinkem. Necháme ztuhnout, což netrvá déle než pár minut. A můžeme podávat :) ♥ Skvělý je tento moučník třeba se šlehačkou nahoře, to je ale pro vegany trochu provokace ehm, takže doporučuji šlehačku jen v jejich nepřítomnosti :D ;)

Mňam :)) ♥ Vláčný, lahodný a lehký

A teď už hurá do těch slíbených peřin :) Kdo nemá rád tyhle tagy tak ladně přeskočí na konec článku ;)) >>

01) Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?
Asi bez mobilu a bez přítele, jen oba tam se mnou odchází už o kapánek déle než půl roku :) (Letos budeme mít 12 let spolu ♥ - s přítelem, ne s telefonem :D) Taky se neobejdu bez toho, abych nezašla do dětského pokojíčku přikrýt Klárku a zhasnout jí noční světýlko. Děti jsou nejhezčí když spí ♥ :)

02) Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?
Sancou cosi? :)) Mno, pohodlné pyžamo asi vede, ale musím se v něm cítit hezky a musí být barevně sladěné (estét:D) Ale nepopírám, že občas ho vyměním i za něco méně pohodlného :)

03) Kniha?
Do postele jen občas, nejraději jsem četla při dojíždění do práce/školy (vyplnění nevyužitého času, což teď kvůli mateřské nemám..) V posteli čtu výjimečně, většinou jen když trucuju (:D), v televizi je sportovní utkání a nebo chci brzy usnout :X :) pozn. zvládnu sotva pár stran než vytuhnu.. ;)

04) Kosmetické rituály?
Bez vyčištěných zubů, odlíčené a promazané pleti a vytažených náušnic z uší neusnu :)

05) Sklenička něčeho dobrého před spaním?
Občas o víkendu, přes týden většinou ne, maximálně trocha vína k pizze nebo tak ;) Když nemůžu usnout, jdu si uvařit meduňkový čaj, ten ví jak na mě :) 

06) Chrápeš?
Myslím, že ne, jen když mám rýmu. Když už, tak mě to hned vzbudí :D Spím většinou na boku a někdy skoro celou noc v jedné poloze, takže mě to ani nenutí chrápat :)

07) Snídaně do postele?
Nějak na to nejsem, mám ráda svoje pohodlí v koupelně a své rituály. Nějak si neumím představit jíst bez vyčištěných zubů.. ;) U stolu je taky hezky, postel má pro mě jiné funkce :)



Tak! Snad jste si dobře početli :) A štafetu bych teď ráda předala třebaa >>
Doufám, že mi nedáte košem holky, půjdete taky trošku s kůží na trh a nenecháte mě v tom :) ♥

Snad se vám moje dnešní "dvojtéma" aspoň trochu líbilo a nenudila jsem vás. Moc se těším na vaše milé komentáře ♥♥♥


12 komentářů:

  1. Vegan nejsem, ale tenhle recept je mi moc sympatický...už je zapsán:-))) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evičko :) Je moc dobrý (až nečekaně řekla bych :)) papa K*

      Vymazat
  2. Vypadá to moc dobře, krásně se ti povedl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář Evey :) ♥ K*

      Vymazat
  3. Díky za recept! vypadá moc chutně! máš krásný blog! skvělé články! zítra budu mít co číst ;) sleduji!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) moc děkuju za milá slůvka a návštěvu :)♡

      Vymazat
  4. Vypadá to naprosto lahodně! Budu ho taky někdy muset otestovat!

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam :)!
    Děkuju za štafetu :), přemýšlím ale, že mám tak nudné návyky, že by to nikoho neoslnilo :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kači :) Ale kuš, to určitě není pravda :D :) papa K*

      Vymazat
  6. Kami, moc se mi líbí recept na dezertík, musí to být dobrota, o víkendu ho vyzkouším :o).
    Taky nejsem vegan ani vegeterián, ale takováhle jídla mi vůbec nevadí, naopak, někdy jsou i lepší než jejich původní verze ;o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Denčo :) to jsem ráda, že se ti recept líbí, pak třeba dej vědět jak se povedl ;) Jinak jsem stejného názoru, taky mám ráda změnu, z veganských receptů u mě třeba vede na plné čáře Veganský tatarák na topinky (samozřejmě bez masa) :) papa K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...