čtvrtek 29. května 2014

Moje DIY string art - obrázek WE

Už to tady jednou bylo - na podzim jsem dělala tento srdíčkový obrázek :) Moc mě to bavilo, výsledek visí na chodbě a pořád se mi líbí. Proto jsem se rozhodla udělat ještě jeden takový string obrázek. Tentokrát s jiným motivem a do obýváku. Napadlo mě vytvořit vyplétaný obrázek se slovem WE - my :) Pojďte se mrknout, jak to dopadlo >>


Dřevěnou desku jako základ jsem našla opět na půdě (óó díky bezedný zdroji :)). Byla to asi výplň nějaké staré skřínky a ležela tam bez užitku už kdovíjak dlouho :) Měla na sobě krásnou kresbu a i odstín s mi líbil, tak jsem ji nechala tak, bez nátěru.


Na ni jsem si lehce předkreslila tužkou text tak, aby šel přečíst ale nešel moc vidět.. Po obvodu textu i obrázku jsem začala přibíjet malé hřebíčky.




Pak už zbývalo jenom vzít do ruky bílou přízi a omotávat a omotávat :) Snažila jsem se motat rovnoměrně mezi všechny hřebíky tak, aby výplet byl všude stejně hustý. Myslím, že už jsem docela zkušený pavouk :D

Moc se mi líbí jak uprostřed prosvítá ta kresba dřeva :)

Hotovo :)) Už visí v obýváku!



Tahle string technika mě hodně oslovila a obrázek "we" určitě není poslední svého druhu :) Podívejte se na moje další inspirace, třeba si taky vyberete.. Vyplétat se dá různými způsoby a všechno možné :) >>





















Už jste něco podobného viděli naživo nebo zkoušeli sami udělat? Líbí se vám tahle technika? 
Co říkáte na můj výtvor? :) Moc se budu těšit na napsanou ♥


14 komentářů:

  1. To je nádhera! Budu muset taky vyzkoušet, vypadá to vážně úžasně :)

    Králík v krabici

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Carmenko, navíc je docela zábavné to i tvořit :)) Doporučuju k vyzkoušení :)

      Vymazat
  2. To je skvělé! :) moc se mi líbí, že za vlastní dílko (které je mimochodem naprosto profesionální :p :) ), dáš ještě spoustu další inspirace! :) krásný článek.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpi, moc děkuju :) ♥ Zahřálo mě to, jsem ráda, že se ti článek líbil :)

      Vymazat
  3. Supér, vypadá to vážně úžasně! :) Určitě to vyzkouším, už vím, kam to i pověsit. Nádherná dekorace a tobě se to vážně povedlo! :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Elmo :) ♥ Určitě doporučuju k vyzkoušení, budu se těšit na nějaké tvoje případné fotky :)

      Vymazat
  4. Nápadité a originální doplňky. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Kami, tahle technika se mi moc líbí. Dosud jsem ale neměla odvahu :-) Tobě se dílko zdařilo na výbornou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Aničko :) ♥ Já jsem se u prvního obrázku taky bála, hlavně přitlouct ten první hřebíček, pak už to šlo ale samo :)

      Vymazat
  6. Kami, nádhera !!!!! Vidím poprvé a líbí .... moc ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...