středa 14. května 2014

U mě na návštěvě no.6 - roomtour dětským pokojem

Dneska (se svolením jeho majitelky ;) ) můžete nakouknout do Klárčiného pokojíčku :) Během jeho existence už několikrát změnil podobu podle jejích aktuálních potřeb a věku. Nejdříve tu byla jen postýlka, přebalovací pult, komoda a skříň na oblečení a na zemi hrací deka. Dneska už je to pokojíček malé slečny. Od začátku jsem vybírala nábytek ne v dětských odděleních, ale nadčasový, čistě bílý, aby jeho využití bylo praktické i po letech. Postýlku jsme koupili rovnou rostoucí a ne "miminčí" - taky můžu jen a jen doporučit. Bude sloužit ještě minimálně 6-7 let ;) Barvy výmalby, koberce a podobných velkých ploch jsem volila neutrální a vše je doplněné barevnými doplňky, které by měly celý prostor oživit a rozsvítit. Pojďte se do Klárčiného království rychle mrknout (dokud tam není binec) :D >>

Chtěla bych, aby to vždycky věděla ♥
Tady je spací centrum :)) Rostoucí postýlka s nebesy, na zdi motýlci, kteří se "chytají do sítě" :) Na nebesích jsou DIY vlaječky, na zemi oblíbený kulatý kobereček se sovičkou. Noční světýlko z Ikey nesmí chybět :)

Skladovací prostor :) Dneska už je skříň položená delší stranou na zem, aby Klárka měla více prostoru na hračky, které se množí geometrickou řadou.. :) Černobílé kytičky na skříni jsou z Ikey.

Okno jsem opatřila vlastnoručně šitým (poprvé v životě :P) kytičkovaným závěsem :) Je tady i závěsný úložný prostor na plyšáky, barevné lampiónky a opět motýlci, tentokrát z barev na sklo.

DIY háčkované sedací pufy, počet akorát pro nás tři při večerních sedáncích před spaním :) ♥ Tak malá a už má přehrávač? Jo, byla to jedna z dobrých investic, na SD kartičce mám nahránu spoustu hudby, dětskou relaxační hudbu, písničky z pohádek a večerníčků, zvuky lesa a vody a spoustu dalších :) Obsah se bude časem určitě měnit ;)

Na zdech je plno obrázků :) Všechny jsou DIY - s nalepenými srdíčky, s vystřihnutým motýlkem, zebrovaný rámeček s otiskem nožky je namalován černým fixem a uprostřed proutěný obrázek se závěsy na naše fotky ♥

Ani dveře nezůstaly nedotčené. Je to Klárčina soukromá "galerie" jejích obrázků, které tvořila doma nebo v předškolce :)

Líbilo se vám dneska Klárčino království?  
Taky by jste se někdy rádi vrátili do dětství tak jako já? :) 
Budu moc ráda za vaše milé komentáře ♥



24 komentářů:

  1. Je to krásné, líbí se mi kombinace barev! Já bych se do dětských let vrátila hned, už jen kvůli tomu pokojíčku ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný pokojíček má :). Už se taky těším na vybavení pokojíčku, mám v hlavě snad tucet nápadů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Marťo :)) Tak vyber z každého to nejlepší a vznikne pokojíček snů :) Mě vymýšlení a realizace dětského pokoje moc bavila, vlastně pořád baví, protože se pořád mění jak Klárka roste ;)

      Vymazat
  3. Ta má ale krásný pokojíček! :3 Opravdu si ji ho nádherně vyzdobila. Kdybych v dětství bydlela v takové komnatě, asi bych od tamtud málokdy vycházela :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  4. Kami, Klárka se má ... moc krásný pokojíček .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko děkuju za milý komentář :)♡

      Vymazat
  5. Pokojíček je opravdu moc pěkný, krásně jsi jej zařídila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani ;) Snad se v něm cítí dobře :)

      Vymazat
  6. Moc krásný pokojíček. Já jsem si dětství moc užila a určitě bych se do té doby ráda vrátila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Taky bych se ráda vrátila, aspoň na chvilku ;)

      Vymazat
  7. Nádherný pokojíček, dýchá z něj hrozně pozitivní atmosféra!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jari :) díky moc, přesně o tohle jsem se snažila, jsem ráda že tak působí i na ostatní :)

      Vymazat
  8. Ach to je krása vidět, že v Čechách přibývá blogů zaměřených stejně jako ten můj :) Vím že je to mimo téma článku, ale já prostě musím pochválit celý blog a přihlašuji se k odběru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) moc děkuju za tak milý komentář! Ráda nakouknu i k tobě ;)

      Vymazat
  9. krásný pokoj, velmi oceňuji, že nábytek není čistě dětský. velmi se mi to líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, díky moc za milý koment :) Ten nábytek byla jedna z prvních věcí, pro které jsem byla rozhodnutá, a jsem zpětně moc ráda že se mi to podařilo zařídit bez ryze dětského nábytku. Takhle mám mnohem větší volnost do budoucna a je to i lepší investice, nemusíme za pár let kupovat nový ;)

      Vymazat
  10. Kami, to je krása, malá se teda má :o)! Je fajn, že jste pořídili takový univerzálnější nábytek, moc nemusím takový typicky dětský, přijde mi nepraktický.. Úplně vidím, jak na sedácích odpočíváte a povídáte.. :o). Klárka má moc šikovnou maminku ;o). Na tohle se jednou těším, člověk se do dětských let vlastně bude muset vrátit ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Denčo :)♡ Taky ty dětské nábytky moc nemusím, často jsou nevkusné a i u těch co se mi líbí je doba využitelnosti na můj vkus hrozně malá.. Nábytek neberu jako chvilkovou záležitost ;)
      S tím návratem do dětství máš pravdu, já si to moc užívám :)♡

      Vymazat
  11. Kamčo, to je nádherný pokojík, chtěla bych být tvojí dcerou :D :) Vážně se vám moc povedl.7
    Zvu tě na giveaway. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/2014/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezky pokojik. Nejlepsi jsou nastenky s fotkama a obrazkama. Ty dodavaji tu spravnou osobitost. Akorat si vzdycky rikam, jak casto k ruznym vzkazum apod. pouzivame tu anglictinu. Taky to tak delam. Nekdy mi prijde, ze se za to tak trochu schovavame (ne v tomto pripade, samozrejme:)) a nekdy to taky v CJ zni divne....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Peti :)) S tou angličtinou to je pravda, ale zase Klárce jsem to vysvětlila, ví co tam je napsané - sama na to často ukazuje a říká "máme rádi Klárku" :)) Ono to přeci jen v té ang. vypadá trochu líp. Ale nesmí toho být moc ;)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...