úterý 10. června 2014

30!!

Už několik hodin mi je třicet! Btw docela se to hodí k dnešním teplotním stupňům venku, že? :D :P Faktem je, že se na tohle číslo necítím, naopak jsem spíš čekala, že až mi jednou bude třicet, budu už děsně moudrá, nic mě nerozhodí, budu si vědět se vším rady a budu prostě dospělá. To jsem ale byla docela naivní :) Ne, že bych se za tu dobu nic nenaučila ani nezmoudřela, ale jako úplně dospělá se teda necítím.. Je to sice jiné než jsem si kdysi představovala, musím ale říct, že jsem spokojená (možná i víc než jsem si uměla představit) a to je pro mě moc důležité ♥ Určitě by se našly věci, které bych změnila nebo vzala zpátky, ale ať bilancuju jak bilancuju, musím říct, že je to dobrý! :))

Bylo to takové malé nic, do ruky se to vešlo.. :)

Co se mi nepovedlo:
  • měla jsem chtít jít dříve do školky, rok před nástupem do školy je dost pozdě na získání všech komunikačních dovedností, mohla jsem si tak potom ušetřit dost nervů :)
  • měla jsem se méně hádat s taťkou, naše začátky a pak moje puberta nebyly úplně růžové, ale přesto teď máme výborný vztah :) ♥
  • měla jsem být méně urážlivá a tvrdohlavá, pokazila jsem si jedno dobré kamarádství..
  • neměla jsem číst debilní dívčí časopisy s ještě blbějšími radami :D
  • měla jsem si více důvěřovat a být si sebou jistější!
  • v prvním zaměstnání, kde jsem nebyla vůbec spokojená, jsem neměla držet tak dlouho :/
  • v červnu roku 2000 jsem raději měla sedět doma, protože bych nepotkala nejmenovaného idiota


Co se mi povedlo:
  • v červnu roku 2000 jsem potkala idiota, díky kterému jsem poznala po čase jednoho z nejdůležitějších lidí v mém životě ♥
  • byla jsem dostatečně ctižádostivá, abych úspěšně zvládla vystudovat architekturu (ikdyž s odřenými nervy :D)
  • povedlo se mi zlepšit vztah s taťkou, jsem za to moc ráda :)
  • vydržela jsem u kreslení, které mě celý život moc baví
  • našla jsem (před skoro 12-ti lety) toho pravého - viz bod 1 :)
  • povedlo se mi mít skvělé vztahy s celou rodinou
  • upevnit si mínění o sobě samé a získat více sebedůvěry a klidu :)
  • získat pár dobrých přátel
  • mít dceru, která je pro mě všechno ♥
S milovaným mladším bráškou :) Bože, to už je tak dávno!!

Když se podívám zpátky, ničeho nelituju :) Všechno mě posunulo někam dál, asi tam kde mám teď zrovna být. Jen si říkám, že je škoda, že člověk aspoň trošku nedokáže předvídat, aby se mohl vyhnout těm největším chybám a kopancům. Ale asi nic není jen tak a my by jsme nebyli tam kde jsme, takoví jací jsme. 

♥ já s malými buldočky. Jednou ho zase budu mít! :)

Dobrou zprávou je, že my ženy zrajeme jako víno a dosahujeme 
unikátních kvalit :)) Taky si to myslíte? :)




20 komentářů:

  1. Všechno nejlepší! :) Třicet je krásnej věk! :) Pokračuj dál v tom, co tě baví! :)

    Králík v krabici

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Carmenko, děkuju moc za přáníčko :)) ♥

      Vymazat
  2. Ahoj Kami krásné narozeniny! Přeji zdraví neboť je nejdůležitější:)) Užívej života. Pá L.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné shrnutí :). Taky přeju všechno nejlepší :)!

    OdpovědětVymazat
  4. :D s nějakými body se dost ztotožňuju. Někdy cítím ještě na 20 ale v práci ten čas taaak letí a najednou tam je ta 3 sakriš :D. Vše nej hodně zdraví atk :) já slavila 2.6 ;) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama Marťo :)) Jj v práci čas letí rychlostí blesku, je to asi tím, že ve škole jsou prázdniny, pololetí, zkouškové atd, zatímco v práci je to kromě dovolených furt to samé. Taky přeju dodatečně krásné narozeninky Blíženko :))

      Vymazat
    2. ;) přesně tak a je třeba se chvíli zastavit a bilancovat, to není vůbec špatné :) děkuji Blíženko 2 ;)

      Vymazat
  5. Kami, přeju ti jen to nejlepší!
    Hlavně ať jsi i nadále šťastná, nic tě netrápí, máš kolem sebe lidi které miluješ (a oni tebe ;o)) a nic zlého se ti nepřihodí ;o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Denčo za krásné přáníčko :) ♥

      Vymazat
  6. Wow!!! Krásná bilance...všechno nej, nej....zjistila jsem Kami,že bys mohla být klidně moje dcera:-)))))) já budu tenhle týden taky slavit,ale bohužel už o trochu víc....:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju moc Evi, na věku tolik nesejde - víš jak to je - člověku je tolik, na kolik se cítí ;)) Taky přeju všechno nejlepší k narozeninám, Blíženko :)

      Vymazat
  7. My ženy zrajem jako víno a dosahujem kvalit, muži zrajou jako sejra - tečou a smrdí :D
    Všechno nejlepší a samý další úspěchy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Adri, ještě že tu moc chlapů (asi) nechodí :D :)) Moc děkuju :)

      Vymazat
  8. Kami, všechno nejlepší k té krásné třicítce :-) Hlavně ať Ti co nejvíc přibývají ty "povedené" věci! Když jsem slavila třicítku já a všichni mi blahopřáli k tomu krásnému věku, tak jsem to obrečela. Nevím proč, možná proto, jak ten čas rychle letí nebo tím dojetím, kolik se mi do té třicítky podařilo poznat hodných, dobrých a přejících lidí :-) Krásný narozeninový večer Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Aničko :) ♥ No jo, člověka to (ať chce nebo ne) tak nějak dostane, taky jsem byla trochu naměkko, ale tajně.. ;) Krásně jsi to popsala :) papa K.

      Vymazat
  9. Všechno nejlepší! :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...