čtvrtek 5. června 2014

DIY inspirace - narozeninové (nebo jakékoli jiné) oslavy 04

O víkendu jsme měli naši oslavu třicetin (tím bych nenápadně chtěla omluvit svoji sníženou aktivitu v posledních dnech.. ;)), chystání a potom i uklízení bylo až až.. Na jedné straně jsem ráda, že vše vyšlo a na té druhé, že už to máme za sebou :) ) Počasí bylo dobré, víceméně vše vyšlo podle našich plánů, byli jsme celou dobu venku, grilovali, dětičky si hrály na trampolíně a na hřišti, nikdo se snad nenudil ani nehladověl, popř. nenudil s prázdným žaludkem :))

Dneska pro vás mám poslední "oslavové" inspirace, tentokrát to bude hlavně o detailech, protože ty jsou podle mě hodně důležité a dotváří celkový dojem :) Nemusí být vůbec nákladné ani složité a přesto můžou vytvořit efekt k nezaplacení. Jde o ten nápad a taky to, že si s tím dal někdo trochu práce. Inspirací není nikdy dost a já jako milovník všeho DIY nemůžu vynechat ty, které se dají snadno a levně vyrobit doma! ;) Btw hodně z nich jsem tento víkend použila!


Paper heart straws


confetti balloons
Konfety v nafouknutých balóncích

diy floral centerpiece.
Kytice v míse místo ve váze :)

pom-pom balloons
Balónky s přilepenými pompomy

DIY : Luminous Glass
Fluorescenční svítidla na venkovní oslavu :)

Mini flags can be used to label food on dessert table
DIY vlaječky na jakékoli jídlo, co je právě na stole :)

This is flour! What a cool idea for a party!
Moukou vysypané tvary - moc pěkný nápad s nulovými náklady:)

No helium needed to fill balloons for parties.....just vinegar and baking soda! I NEED TO REMEMBER THIS! this is important since helium is not a renewable source and is in such short supply
Létající balónky i bez hélia - do plastové láhve se dá ocet, do balónku nasypeme sodu, opatrně a pevně nasadíme na láhev ani bychom sodu vysypali dokud balónek nedrží. Když máme nevlečeno, vysypeme sodu do octu a vzniklý plyn by měl balónek naplnit :)

Mustache straws
moustache :)

DIY Flower Pom Pom!
DIY pompomy :)

confetti cake toppers.
Krásný a jednoduchý nápad na vytvoření číslice třeba na dort - jen pomocí lepidla z tavné pistole a barevných ústřižků :)

My DIY Projects: Paint Glass Candle Nightlight
Homemade lucernička

Washi Tape for Parties
Neobyčejná brčka :)

Glassterren
Moc hezký nápad na skleničky :)

sparkly bowtie pasta garlands

Takovým detailem jsou i pozvánky, mám ráda originalitu a zajímavé nápady ať už se týkají čehokoli, tak proč ne pozvánek? :)

A simple and creative way to make the best gift card: all you need is a baloon.
Krásný nápad s balónkem :) ♥ Čas a místo se ukážou po nafouknutí balonku :))

Cute DIY invites
Stačí málo, třeba jen přešít pozvánku na stroji s barevnými papírky jako vlaječkami :)

Rustic Wedding Invitation - Heart and Twine - Perfect for Rustic Weddings. $5.00, via Etsy.
Pěkný detail místo klasické obálky ;)

invitation idea for Dad's 60th - printable featuring him as a boy
Vtipná pozvánka "Toto dítě slaví padesátku" :)) Nesmí chybět jedna "přirozená" fotka ze školních let :D

10 Kraft Wedding Evening Invitation / Rustic Wedding Evening Invitation - kraft paper and twine on Etsy, $28.72 AUD
Srdíčko z otisků prstů ♥ Šlo by využít i na svatební pozvánku :)

Invitation
Pozvánka na letní party s pomocí nanukového dřívka :)

Příště se můžete těšit na pár detailů z naší oslavy, chystám pro vás takovou mini fotoreportáž :)) Dneska už by toho bylo přeci jen moc..

Máte taky tak rádi vtipné detaily? Už jste někdy dělali nějakou větší oslavu? 
Budu moc ráda za vaše milé komentáře ♥ :)




25 komentářů:

  1. Kami, diky za inspiraci. Delam kazdy rok zahradni detskou party na oslavu dcerinych narozenin uz od jejiho 1.roku (letos uz bude 8.), takze inspirace neni nikdy dost. Diky a pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za milý komentář a návštěvu Ivet :) ♥ Jsem ráda, že třeba něco použiješ :) Na dětské oslavě se toho dá využít opravdu hodně ;) papa a hezký den, K*

      Vymazat
  2. To jsou prima nápady. Ta kytice mě naprosto dostala, rozhodně to v létě vyzkouším, je to super, nikdy mě nic podobného nenapadlo :-) A pak se mi ještě líbí ten skleněný svícen s mašlí, to nemá chybu, ach, já už chci bydlet někde, kde si to budu moct vyzdobit dle svého...ještě rok studia a potom? ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To uteče jako voda Baruš :) Děkuju za milý koment ;)

      Vymazat
  3. Super...tolik inspirace:-).....VŠECHNO NEJLEPŠÍ:-))))) Eva

    OdpovědětVymazat
  4. ty balónky, uááá, ty balónky, miluju balónky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, parádní nápady. Nejvíc se mi líbí svítící sklenice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě zaujaly, je to moc hezký nápad :) Děkuju za milý koment Jari :)

      Vymazat
  6. Zase skvělá inspirace! Moc se mi líbí květiny v míse, vypadají nádherně! A pozvánka s otisky prstů...No, třeba tenhle nápad někdy upotřebím na ty svatební ;o). Těším se na report z vaší oslavy :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Denčo, díky moc, fotečky budou brzy :)

      Vymazat
  7. :-D fakt super nápady, určitě nějaké vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se ti něco bude hodit ;)) paa

      Vymazat
  8. krásne nápady...

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou tu úžasné nápady :D! Sice mám narozeniny v prosinci, ale ta pozvánka jako nanuk se mi moc moc líbí a tak udělám podobné jako svoji pozvánku k zimním narozeninám!
    Jsi skvělá že tě něco takového vůbec napadne :D pokračuj :D.
    Natča :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé nápady:D
    Jenom bych se chtěla zeptat jaké jsou poměry pro létající balónky bez hélia.
    Předem děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  11. nádhera, zrovna řeším pozvánky na dětské narozeniny a nechci nic obyčejného. nadchl mě nápad s nafouknutím balonku. takže vás dál budu sledovat.

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju Vám ♥ Od toho to tu je :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc zajímavé......určitě to vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Zkoušela jsem lihovkou popsat balónek ale po vyfouknutí se všechno rozmazalo a pak už to nebylo vidět vůbec :( nemáte nějakou radu jak na to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to už vyzkoušela a bylo to v pohodě.. Použila jsem klasický centrofix, balónek trochu nafoukla, popsala, nechala zaschnout (zkusila jsem prstem zda je písmo pořádně zaschlé) a teprve pak vyfoukla. Po "znovunafouknutí" bylo vše ok ;)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...