pátek 20. června 2014

Pohádkové mini zahrádky

Už nevím kde přesně jsem na tyhle kouzelné pohádkové mini zahrádky narazila poprvé, ale naprosto přesně si pamatuju, že mě na první pohled uchvátily ♥ Začala jsem trochu šmejdit na Pinterestu a našla velkou spoustu inspirací, jak si takovou "soukromou" zahrádku doma vyrobit :) - můžete nakouknout do mojí složky, kde si tyhle obrázky sbírám. Moc se mi na nich líbí to, že je může mít prakticky každý, i ten kdo nemá zahradu, terasu, ani malý balkónek. A to nemluvím o těch, kdo mají děti, tam je radost k nezaplacení, obzvlášť když se děti samy zapojí ;) Další věc, která je na nich skvělá, je, že se dá využít třeba rozbitý květináč nebo různé jiné komponenty co jsou zrovna doma, takže výsledek je levný (nebo i zdarma?), ekologický a především udělá velkou radost :) Pojďte se mrknout na ty, které mě upoutaly nejvíce >>

Garden Inspiration: DIY Fairy Gardens


Garden Inspiration: DIY Fairy Gardens
Ve staré kovové nádobě :)

Garden Inspiration: DIY Fairy Gardens
Moc pěkné, ideální na osazení jsou nenáročné sukulenty, které přežijí i v nejhorších podmínkách a nemusí se moc zalévat. Tak mě napadá, že taková malá zahrádka se sukulenty by se hodila i do práce na okno :)

Garden Inspiration: DIY Fairy Gardens
Z rozbitého květináče, který by jinak skončil v koši :)

Garden Inspiration: DIY Fairy Gardens
Nebo ve starém pařezu ♥

Garden Inspiration: DIY Fairy Gardens
Kdo má širší pole působnosti než jen květináč, může využít třeba strom na zahradě

Garden Inspiration: DIY Fairy Gardens
Stačí malinko - DIY domeček :)

Garden Inspiration: DIY Fairy Gardens
I s grilem :D Takového malé vychytávky/nábytky se dají najít buď někde v hračkářství nebo i na ebayi - třeba tady, tady, tady nebo tady :) Přímo tento gril jsem našla taky, ale bohužel za nekřesťanské peníze.. tady

fairy door
Psst, víly spí.. :)

Fairy garden

fairy garden
Moc pěkné! :)

Fairy garden
I s houpačkou a pověšeným prádlem :D :)

We found Bilbo Baggin’s home! What do you think of it?
Jeden z Hobitína :))

Fairy Garden in a tree stump : www.theMagicOnions.com
:)

Garden Gnome front door:)
Kouzelné dvířka do stromu :)

Fairy Garden i gotta put clovers in lil's
Zaujalo mě jezírko ze staré formičky na cukroví :))

fairy gardens- gives me the idea of using pine needles as the roof
Jednoduché a moc pěkné

Fairy Gardening
Různé chodníčky, šly by využít i střepy např. z talíře :)

Fairy Garden with Succulents, seen it with the tiny ground cover that I like too and it's really cute
Postup u zahrádky z rozbitého květináče

Fairy garden within a couple of broken pots cunningly nested to make a path up
A tady už je možný výsledek :)

Make a Fairy Garden with Your Kids (or, if you're me, all by your sad grownup self)
Nevím jak vy, ale já si určitě nějakou takovou zahrádku udělám :) Přijde mi to jako 
dobrá varianta místo sádrových trpaslíků alias hlídačů zahrádky :P ;) 
Takže pokud aspoň v koutku duše taky věříte na skřítky a víly a je ve vás 
kousek dítěte, pusťte se do toho ♥ Pěkný poetický páteček a víkend!!



24 komentářů:

  1. tohle je úplně úžasný, jako malá jsem tvoření zahrádek milovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jj já taky jak si matně vzpomínám :) Děkuju moc za milý koment! ;)

      Vymazat
  2. Jéé to je super.....ve škole často s dětmi stavíme lesní chaloupky a strašně je to baví.Takže díky za další milé nápady. Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásné Evi, jsem moc ráda že se třeba něco bude hodit jako inspirace :)) ♥ Pěkný víkend :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Taky mě moc zaujaly, děkuju za milý koment Ajko :)

      Vymazat
  4. Krásné roztomilé nápady :)! Je to zahrádka tak akorátní velikosti odpovídající mým schopnostem zahradničení... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D někde se začít musí Štěpi :)) Děkuju za milý komentář :)♥

      Vymazat
  5. Jako varianta k sádrovým potvorám, promiň mi ten výraz, mi to přijde naprosto geniální! Mimochodem, u tebe na blogu jsem je dneska viděla úplně poprvé, netušila jsem, že něco podobného existuje, nicméně momentálně žádnou minizahrádku neplánuji, budu se stěhovat, takže budu mít spíš v bytě megabordel :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Baruš :)) ♥ Megabordel jako protiklad minizahrádky mě pobavil :D Mě stěhování právě taky čeká, takže se zahrádkou taky musím počkat, ale BUDE ;))

      Vymazat
  6. Jé, to je krása :-) To uděláme na chajdě... Díky za inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) děkuju Májo, to jsem moc ráda, že přibude nějaký domeček pro skřítky ;)♥

      Vymazat
  7. To je krásne. ... Asi pôjdem rozbiť kvetináč. :o :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD děkuju Maji za milý koment a návštěvu ;)

      Vymazat
  8. Kami to je krása :o).
    Úplně jsem se vrátila do dětských let kdy jsme běhali po lese a stavěly domečky z mechu a větviček pro skřítky...
    Vracím se do dětských let a jakmile rozflákám nějaký květináč (jak se znám tak to bude hodně brzo :D) pustím se do toho... Aspoň kus zahrádky budeme na balkoně mít :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Denčo za milý komentář :) Myslím, že taková pidi zahrádka udělá spoustu radosti! A odpoutá pozornost od každodenních starostí :)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Že jo? :)) Taky se mi moc zalíbily :) Děkuju za milý koment a návštěvu Verčo :) K.

      Vymazat
  10. Ježiš, to je fakt pecka!! A můžeš mít takovou kouzelnou zahrádku v podstatě kdekoli, paráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Adri, to je na tom to nejlepší :) Myslím, že například ve městě v bytě bez zahrady i balkonu to může být moc pěkné a osvěžující :)

      Vymazat
  11. Jako děcko jsem stavěla takovéhle zahrádky v lese z mechu, klacíků,šišek...

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, to jsou mini.světy, ty ale musely dát práce :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...