pátek 27. června 2014

Slané muffiny se slaninou

Dneska jsem vstala dříve než jindy, protože jsem měla nějaké vyřizování u doktora a po zpáteční cestě domů jsem potkala spousty dětí s kytičkama. Úplně jsem zapomněla, že dneska se rozdává vysvědčení :) Počasí nemohlo být v poslední školní den lepší, slunko pere a pere už od pěti hodin ráno, aspoň tady u nás. Docela se mi zastesklo po té době, která už je docela dlouho pryč.. Umím si to ještě živě představit, ten pocit - blaho a tak trochu závrať :) Můj život je teď úplně jinde, ale moc se těším až tohle budu prožívat s mojí Klárkou ♥ 
A jak to souvisí s dnešním receptem na výborné slané muffiny? Mno, asi nijak.. :D Ale pamatuju si, že ten den po vysvědčení nám s bráchou mamka vždycky něco dobrého udělala a nebo jsme jeli na nějaké jídlo ven a nebo třeba do cukrárny :) Ta doba byla moc fajn..♥ A teď už pojďme na ten recept >>


Ingredience:
  • 200g hladké mouky
  • 120ml mléka
  • 3 vejce
  • 3 lžíce oleje
  • špetka soli
  • prášek do pečiva
  • 150g slaniny
  • cibule
  • olivy,...
20 kousků prosím :)


Postup:

Slaninu, cibuli a olivy nakrájíme najemno a smícháme se vším ostatním - žádné složitosti, žádné otravování, přesně tak to mám ráda :D Rozdělíme do muffinových košíčků (celkem z tohoto množství bude asi 20 muffinů) a dáme péct na cca 15minut. A máme hotovo! :) Kromě slaniny, cibule a oliv můžeme přidat třeba i sýr, sušená rajčata, česnek apod, prostě co kdo má rád. Možností je spousta :)

Znáte tento recept? Už jste ho někdy vyzkoušeli? Přeju vám krásný 
pátek a budu se MOC těšit na napsanou ♥♥


10 komentářů:

  1. Mám moc ráda takovéhle slané mňamky, mnohdy dokonce raději než ty sladké. Slané muffiny jsem ještě nedělala, ale vypadají super. Naproso zbožňuji takové ty slané šneky z listového těsta! :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni :) jj já taky, ikdyž nějaký dobrý dezert teda nikdy neodmítnu ;)) Ale tyhle muffiny jsou jednoduché a chutnají fakt skvěle, doporučuju k vyzkoušení :) Btw slané šneky z listového těsta mám taky moc ráda. Hezký pátek, K.

      Vymazat
  2. :O... slintám! :D doma mám knížečku o muffinech a do poslední kapitoly se slanými muffiny jsem se bohužel ještě nikdy nedostala. Jsou tam všemožné kombinace, např. s pórkem, kuřecím masem, ala pizza apod. Před tím mě však pokaždé upoutá nějaký sladký dortík, takže zatím slané ostrouhaly. :/ Rozhodně se na ně ale chystám! :) Asi nejdříve vyzkouším ty tvoje! :))) :P Teď přicházejí dlouhé prázdniny, tak na to budu mít dostatek času :). Tobě taky kráááásný pátek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ♥ Děkuju Štěpi :) Já myslím, že až slané muffiny vyzkoušíš, tak nebudeš litovat všech těch přeskočených v knížce ;)) Ty ála pizza by moc zajímaly mě ;) papa K*

      Vymazat
  3. Kami, tak tuhle slanou mňamku už jsme doma taky chutnali. Hezké prázdniny:-))) Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Slané mufiny jsem ještě nedělala, asi je na čase to napravit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě Aji :)) Myslím, že nebudeš litovat, nečekala jsem, že budou až tak dobré! :)) papa K*

      Vymazat
  5. No ty jsi úžasná! Připravit nám tu recept na takovou dobrotu zrovna v době, kdy jsem o víkendu chtěla dělat něco moc dobrého, slaného a né až tak složitého, to je vážně trefa do černého ;-). Takže zítra peču tuhle tvou dobrotu a už se moc těším. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, tak to jsem ráda, že jsem se ti tak trefila do noty Vivi :)) ♥ papa K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...