čtvrtek 17. července 2014

Carrot cake

Tak o tomhle receptu jsem slyšela dloouho předtím než jsem se konečně rozhoupala ho vyzkoušet. Asi to byl ten název "mrkvový koláč", který mě moc nelákal.. Jak jsem byla blbá! Teď je to můj nejoblíbenější moučník :X ♥ Pokud ho ještě neznáte, musíte ho taky zkusit - myslím, že určitě nebudete litovat. Nejen že chutná skvěle, ale obsahuje i spoustu vitamínů díky ingrediencím ;) 


Ingredience:
  • 3 hrnky najemno nastrouhané mrkve
  • 2 hrnky mouky
  • 1 hrnek cukru
  • 4 vejce
  • 1 hrnek oleje
  • špetka soli
  • prášek do pečiva
na polevu:
  • šťáva z půlky pomeranče
  • moučkový cukr
 
Postup:

Nekompromisně najemno nastrouháme několik mrkví :) Množství by mělo být zhruba 3 hrnky, rozhodně nešetřete ;) Potom smícháme se vším ostatním, vylijeme na pečící papír na plech a dáme péct do středně vyhřáté trouby na zhruba 20min. Vytáhneme, přikryjeme utěrkou a necháme vychladnout. 

Mezitím si připravíme pomerančovou polevu - opět nekompromisně vymačkáme půlku pomeranče a smícháme s dostatečným množstvím moučkového cukru. Vylijeme na korpus a necháme ztuhnout - trvá jen pár minut ;)


Hotovo! :) Konec dobrý všechno dobré, pečení zakončíme pořádným happyendem :D


Znáte tento moučník? Máte rádi mrkvičku a pomeranč? Budu se moc těšit na napsanou! 
Mějte pěkný konec týdne ♥ :)


16 komentářů:

  1. Páni, kombinace je to prapodivná, ale chuť dle tvých ovací musí být skvělá, pokusím se udělat bezlepkovou variantu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej a uvidíš, že prapodivná vlastně vůbec není ;)) Stojí za to! :)

      Vymazat
  2. Tento recept znám a taky ho dělám....výborný!!!! Kami, krásný víkend přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj já jsem si ho oblíbila po prvním kousku ;D Je fakt moc dobrý :) Děkuju Evi, pěkné pondělí :)

      Vymazat
  3. Tak tento recept neznám. Babička dělala mrkvové buchty s mákem, ale mě právě ten název mrkvový hrozně odrazoval a nikdy jsem nezkusila. Toto však vypadá velmi dobře. Že bych to zkusila? Děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě ten název trochu odrazoval, ale je opravdu skvělý, mrkev na chuti nejde poznat, ale dodá těstu vláčnost, takže není vůbec vysušené. Doporučuju vyzkoušet ;)) Děkuju za milý komentář a návštěvu ♥

      Vymazat
  4. Mrkový dort dělá výborný kamarádka, já jsem ho ještě péct nezkoušela :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až se někdy budeš nudit, tak doporučuju vyzkoušet Leni :) Je moc dobrý ;)

      Vymazat
  5. Miluju všechny variace na carrot cake, kdysi jsem dělala muffiny s mrkví a bílou čokoládou, to byla taky lahůdka, snad někde vyštrachám recept :) Mám obecně ráda buchty ze zeleniny (řepa, cuketa) i luštěnin (fazolové brownies), protože jsou vláčnější a "mokřejší" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano to je přesné - vláčné a mokré, přesně takové je i tohle těsto :) Z jiné zeleniny jsem zatím nezkoušela a popravdě mě ani nenapadlo, že něco takového existuje :D - díky za tip, mrknu na netu na nějaký recept ;) paa

      Vymazat
  6. Znám mrkvový dort, ten je výborný, ale o tomto jsem neslyšela. Nicméně mě článek nalákal, takže ho asi vyzkouším ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej vyzkoušej, stojí fakt za to ;)) Já jsem zkoušela ještě mrkvové sušenky, ale ty mě proti tomuhle receptu dost zklamaly..

      Vymazat
  7. Taky znám mrkvový dort (jeden moc dobrý dělá moje kamarádka), ale tenhle recept neznám... Každopádně to vypadá, že bych ho i já mohla zvládnout a tak díky za tip, určitě vyzkouším :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denčo, to zvládneš stopro! ;)) Je fakt jednoduchý a výsledek je mňamózní :)

      Vymazat
  8. Recept neznám, vypadá moc dobře a hlavně jednoduše, díky za tip! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je jednoduchý, přesně takhle to mám ráda - žádné složitosti a málo nádobí ;D A hlavní je ten výsledek, který v tomhle případě fakt stojí za to ♥

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...