středa 9. července 2014

Kami goes home no.1

Snad už brzy se budeme stěhovat s přítelem, Klárkou a naší číčou domů - do našeho vysněného domečku a konečně trvalého nového bydliště :) Zatím jsme totiž v pronájmu a ikdyž to tu máme rádi, přeci jen víme, že jsme tu dočasně a ne nafurt.. (Teda aspoň my dva to víme, Klárce je to zatím myslím jedno a o číče ani nemluvím :D) Domov ale tvoří ti, s kterýma žijeme, ať už je to kdekoli - takže zatím jsme doma tady :) Ale to už se brzy změní. A to je přesně výzva pro mě, plánuju, představuju si, hledám inspirace, představivost jede na plné obrátky.. :D Proto bych vám chtěla v článcích téhle nové rubriky dát nakouknout do mojí hlavy a ukázat co mě oslovilo a určitě nebude chybět v našem novém "doma" ♥ Dneska to bude o vstupním prostoru a zádveří :) >>



Určitě chci na několika místech udělat černou tabuli na vzkazy a obrázky - asi v kuchyni a právě v zádveří :) Buldočka mám v plánu mimochodem taky, je to moje psí srdcovka už od dětství, kdy jsme doma dva měli ♥

Neutrální barvy, dřevo, kov, černobílá, proutěné košíky - nesmí chybět :)

Režný koberec je odolný a barevně se hodí ke všemu

Kruhové věšáčky ♥ A samozřejmě háčkovaný puf, ten bych si taky přála prosím :))

Spousta úložného prostoru pro boty a taky místo pro odkládání svršků a tašek. Živé rostlinstvo určitě nesmí chybět :)

A velké zrcadlo!

Taky něco na sezení by v každém správném zádveří nemělo chybět :)

Opět režný koberec a šedá výmalba :) Stromové věšáky jsou designovka za luxusní ceny, ale vypadají nádherně. Možná nějaká levnější varianta v tom stylu by se hodila ;)

Opět nesmrtelná kombinace black and white :) Nevyjde z módy nikdy a vždycky bude vypadat dobře..

Ještě bych doplnila sedátkem :)

Spousta úložných a odkládacích prostor se vždycky hodí

Krásný DIY věšák - že by inspirace pro přítele? ;))

lego KEYS! :)

Černé prvky se mi v interiérech líbí čím dál víc!

Taky černobílé fotky  rámečcích u nás určitě chybět nebudou
 
Skvělý botník!

Jednoduché, čisté, praktické :)

Zajímavý úložný kousek s krásnými materiály

Světýlko ♥



Kovová mřížka na obrázky! :)

Opět inspirace pro přítele :D ;))

Co nesmí chybět u vás? Zapomněla jsem na něco důležitého? :) Těším se na napsanou ♥ Mějte pěkné odpoledne! :)


15 komentářů:

  1. Jo černá krásně vyzní v bílém prostoru. Já plánuju na jednu část příčky od šatny nabarvit kus černé plochy tabulovou barvou pro děti :-) aby měli kde malovat. Ty Muuto věšáčky bych taky chtěla ale pořád se rozmýšlím dát skoro 2000kč za tři :-D. No a ještě u nás určitě nebudou chybět fotky, ty prostě k chodbě patří.. Asi taková ta americká představa o schodišti s plnou stěnou vzpomínek :). A samozřejmě až budeme mít taky ten vysněný dům, tak bych chtěla chodbu se schodištěm s kytkami a hlavně oknem. Nemám ráda tmavé kopky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve všem se shodneme ;)) Tabulovou barvu už mám koupenou :D :)

      Vymazat
  2. Kami, když na to tak koukám, tak budete muset mít hodně velkou entrance hall :-D abys to tam všechno vmáčkla, ale tvým představám naprosto rozumím a také by se mi to líbilo. Zatím vidinu svého bydlení nemám, ale už teď se na něj těším :-D Tak ať vám to čekání na vlastní domov rychle uteče ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Baruš :) Jj vstupní hala tam je docela velká právě, takže plánuju ve velkém ;D

      Vymazat
  3. My se budeme stěhovat zatím jen do toho pronájmu, ale taky mě to popadá, vymýšlím, hledám...pinterest už mám plný :D Tak ať se vám v novém líbí a krásně bydlí! Budu se těšit na další inspiraci a nakouknutí na výsledek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Evey :)♥ Užívej si plánování, těšení je půlka radosti ;)) Jdu k tobě nakouknout na Pinterest :)

      Vymazat
    2. Koukám, že na Pinterestu taky nezahálíš, to mám ještě co dohánět! :)) S tím těšením je to pravda, musíme si ho užívat... :)

      Vymazat
  4. Skvělý článek, Kami :). Moc se těším až se budete zařizovat, doufám, že nás budeš informovat :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kači :)♥ To je jasné, že se podělím, budete u toho :)

      Vymazat
  5. Zamilovala jsem se naprosto bezhlavě do toho větvičkového věšáku! Ten je peckovní! Další položka do DIY tvorby! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, přesně :)) Ten nápad je skvělý, že? Příteli se taky líbí tak snad bude ;))

      Vymazat
  6. Ha ha, zrovna jsem chtěla psát o největším zaujetí věšáku z větviček :)

    Myslím, že na nic zapomenuto nebylo, ještě trochu domácí bordelu a chaosu (zvlášť když se ráno spěchá) a bude to dokonalý Domov s velkým D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuju za super komentář :)) Jj je třeba vymyslet krásnou slupku, ve které bude i ten bordel vypadat skvěle ;D Btw z věšáčku jsem taky unešená :)

      Vymazat
  7. Teda Kami, líbí se mi úplně všechny nápady! Přesně něco podobného bych si taky jednou přála...
    Už teď se moc těším, až nám svoje nové doma konečně ukážeš :o).

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuju Denčo :)♥ Já už se taky nemůžu dočkat ;) Snad to bude už brzy, papa K*

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...