pondělí 21. července 2014

Kami goes home no.2

Protože se nám naše stávající bydlení krátí, není čas ztrácet čas :) Dneska mám tady pro vás další z článků téhle rubriky o hledání našeho nového "doma". Slouží mi hlavně pro utřídění myšlenek a vám by se mohly hodit buď taky jako inspirace nebo minimálně pro potěšení očí hezkými obrázky ;) :P Minule jsem začala u zádveří a vstupního prostoru, dneska zajdeme jako správná návštěva do obývacího pokoje, vítejte v mém fiktivním obýváku :D ;) >>

Miluju přírodní dřevo v interiéru ♥ Něco v tomhle stylu by se mi MOC líbilo! Dobrá alternativa klasické obytné stěny, co říkáte? Dolů bych možná dala místo černé desky skřínku, aby vzniklo trochu úložného prostoru.

Třeba takovou :)
A nebo takovou! :))

Skleněný demižon se taky chystám pořídit, je to praktická, celoročně upotřebitelná a NEZBYTNÁ věc :))

Rohový gauč v prostoru a za ním skřínky - přesně takhle podobně to mám taky vymyšlené :) Gauč máme, prostor taky, teď už jen ty skřínky nebo police..


Chlupatý koberec a polštářek s fotopotiskem ♥ Taky barevnost je moc pěkná, nadčasová a kombinovatelná s čímkoli, určitě u nás nebude chybět







Opět - černobílá a dřevo ♥ Dřevěné prvky bych si představovala buď takto..

..takto..

..a nebo takto v podobě dřevěného špalku :)

Špalíky mě hodně lákají :)

Z břízy :)

Moc pěkné :) Černobílé fotky a obrázky nesmí chybět

Lampa na stativu :) A opět jeden špalík. Vtipný je i stolek ze starého cestovního zavazadla, takové ale bohužel asi na půdě nenajdu..

Háčkované pufy ♥

Protože obývák má podkrovní šikminu (ne takto, ale jen jeden sklon), časem by bylo fajn opatřit ho dřevěným podbitím :) Ale to je hudba budoucnosti, stejně jako krb, viz níže :)

Podbití a krásný konferenční stolek ♥ Taky koberce podobného typu můžu :)

Barevnost, která se nikdy neokouká

Ratanový stolek máme, jupí :) Lampa na něm nemá chybu!

Jedna ze stěn by možná mohla mít podobnou mint barvu

A nebude chybět ani můj černý klavír, který je zatím bohužel chudák v chodbě, protože tady na něj není místo.. "Tam" ale bude ;)

Těším se až si na něj zahraju.. ♥

Krásný obraz :) A vlastně všechno na téhle fotce :P

 Co máte rádi v obýváku? Co nesmí chybět u vás? Přeju krásné pondělí a moc se těším na napsanou ♥ Mějte se fanfárově :)



22 komentářů:

  1. Kami,my máme doma podobně jako na první fotce-šedá barva a přírodní dřevo a cítíme se tu moc fajn.Občas oživím nějakou barevnější dekorací. Před 2-lety se nám podařilo koupit ručně dělaný nábytek z Indie. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Evi, a ten nábytek zní moc dobře :-)

      Vymazat
  2. Krásné inspirace, líbí se mi všechny. U nás v baráčku taky nebude chybět klavír a těším se na ten prostor, nejlépe s dveřmi rovnou na terasu a zahradu :) Kami závidím taky bych chtěla domeček, ale to si asi počkáme. Budu se těšit na reálno ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Marťo :)♥ Taky se mi ještě nedávno zdálo vlastní bydlení hodně vzdálené, ale možná je blíž než si myslíš ;) Každopádně i váš byt je nádherný! :)

      Vymazat
  3. Achjo, tak nádherná inspirace! Vy to tam budete mít tak hezké, že se vám tam asi nastěhuji. :D :) Corculum♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpi :D děkuju moc :)♥ Určitě pak můžeš zajít aspoň na fotonávštěvu ;)

      Vymazat
  4. Demižon už doma taky mám (našla jsem ho u popelnic *stydí se*), chystám se vyrobit z něj lampu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wau tak to bych tam asi taky nenechala ležet! :D :))

      Vymazat
  5. Krásné, Kami, mi se moc líbí ty špalky dřeva :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky Kači, už vyhlížím ten správný kousek ;) :D

      Vymazat
  6. Ahoj Kami, vidím, že máš moc pěknou představu o tom, jak by obývák měl vypadat. Jen jedna rada, vyber pod televizi tu skřínku s vrchní deskou z přírodního dřeva a ne lesklou, na nábytku v lesku se drží prach a je to hrozně nepraktické a náročné na údržbu, vím, o čem mluvím. ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Baru :) jj v tom s tebou stopro souhlasím, když bílou tak matnou, lesk se mi taky neosvědčil-máme starší linku v lesklém provedení a je to děs :/ :D

      Vymazat
  7. Kami, vybrala jsi nádherné fotky .....hlavně ta první mě uchvátila ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, jj mě taky - na první pohled :)) Děkuju za milý komentář, paa K*

      Vymazat
  8. Krásná inspirace! :) Já tuhle jednoduchost miluju. Bílou a pastelové barvy. :)

    http://noordinary-girl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milý koment a návštěvu Nicole :)

      Vymazat
  9. krásna inšpirácia, presne takýto jednoduchý a čistý štýl sa mi páči. :) prajem veľa pohody v novom domčeku. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Báro :) děkuju za návštěvu a komentář, vlastně i za přáníčko - snad už brzy :))

      Vymazat
  10. This is very fascinating, You are an overly skilled blogger.
    I've joined your rss feed and stay up for in quest of more
    of your fantastic post. Also, I've shared your site in my social networks

    my homepage: nutrition bars

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...