čtvrtek 31. července 2014

Kami goes home no.3

Minule jsem vám ukázala fiktivní obývák v našem budoucím novém bydlení, které se už blíží mílovými kroky :) Dneska zamíříme do kuchyně, která je vždycky srdcem domova :) Bez ní by to prostě nešlo! A jak si svoji ideální kuchyň představuju já? Pojďte se na to mrknout ;) >>

Hodně bílé, dřevěné prvky, kov, trocha černé a vtipné detaily, to určitě v naší kuchyni nebude chybět :)

Moc se mi líbí kombinace dřevěné pracovní desky a bílých skřínek

..obzvlášť, když i čelo je obložené stejnou dřevěnou deskou.. Je to sice trochu dražší, ale vypadá to podle mě výborně. I udržování téhle linky bude raz dva :)

Pěkné jsou i bílé obklady ideálně s šedými spárami, tam už je ale údržba trochu náročnější - takhle podobně to mám v současné kuchyni

V jednoduchosti je krása - bílé skřínky i pracovní deska a bílé obklady. Dřevo je použito na policích a prkýnkách :)

Zajímavé řešení je i skleněný obklad za linkou, dá se různě doplňovat třeba samolepkami, potiskem, tapetou a nebo barevnou výmalbou za sklem.. Vzhled se tak může obměňovat s minimem nákladů

Dřevo-bílá-kov, to mi v kuchyni stačí ke štěstí :)

Taky pěkné - dřevo na celé zdi za linkou. Kdybych nevěděla co s penězi, tak už vím :D ;)
Nádherná, co myslíte? Opět spousta bílé, černé prvky, dřevěná linka ♥ Vzadu nástěnka, kdo má mýt nádobí.. :DD (dobrý vtip, u nás je to většinou jasné :P)

Taky tabuli bych si v kuchyni moc přála, klidně i na menší ploše :)

Dobrá vychytávka jak využít místo pod dřezem :)

Taky dobré využití "dřezové" skřínky :)
 
Opět jedna tabule :) Moc pěkné a vtipné ♥
   
Bylinky nesmí chybět! :)

Krásné detaily ;) Taky se mi líbí, když jsou horní skřínky jen nad částí linky a zbytek tvoří police, prostor je tak vzdušnější :)

Využít se dá i úplně úzký prostor :)

Černobílá kuchyňská kráska s kovovými prvky a černou tabulí :)

Dřevěný ostrůvek z nějakého staršího stolu - moc pěkný recy kousek :)

Světla! :) A taky bílé podélné obložení za linkou je parádní :)

Moc pěkná barevnost! A opět černá tabule ♥

Co nesmí chybět ve vaší kuchyni? Líbily se vám moje vysněné kuchyňky? 
Mějte parádní čtvrtek a užijte si víkend! ♥



10 komentářů:

  1. Mně nesmí chybět ÚŽASNÝ KUCHAŘ :-)))))).....líbí moc. Hezké dny i Tobě Kami...Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to v každém případě :))) Děkuju Evi, pěkný víkend :) K*

      Vymazat
  2. Teda Kami, tohle je top výběr!
    Každou z kuchyní bych chtěla... Tak jsem zvědavá, jakou jednou vyberu..
    Zatím si ale užiju pohled na všechnu tuhle nádheru!
    Užij si zařizování, těším se až mě to jednou taky potká :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Denčo ♥ :) Taky jsem zvědavá, jak to pak všechno dopadne naživo ;)

      Vymazat
  3. Moc pěkné nápady ;-) Ono je dneska nespočet možností. Skleněné obložení kuchyně je praktické. Měla jsem možnost ho několik měsíců udržovat a musím říct, že je oproti kachličkám zlaté. Žádné spáry, stačí houbička, šup, šup a je uklizeno ;-) Já osobně sním o kuchyni ve stylu provence, bílý nábytek v kombinaci s přírodním dřevem ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, moc mě láká ta bezúdržbovost ;)) Bílé obklady mám v současné kuchyni a jde na tom vidět všechno, každá zaschnutá kapka vody.. :/ I spáry časem mění barvu hlavně kolem dřezu a sporáku, takže práce je kolem toho bohužel dost.. Provence styl je kouzelný ;)

      Vymazat
  4. Kami, krásný výběr, všechny jsou moc pěkné! Taky bych ráda nějakou bílou, druhá a třetí fotka je top! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam za linkou drevene oblozeni v barve pracovni deska a vypada to sice krasne, ale udrzuje se to taky spatne. :-/ Takze za me uz jedine sklo. Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná inspirace! :) Mě se nejvíce líbí jednoduchá světlá kuchyně.. :) Nejlépe dřevo a bílá barva! :) A vzpomněla jsem si na nástěnné samolepky http://www.zoot.cz/ambiance ! Viděla jsem tam jednu na fotce, tak kdyby se ti líbily, přispěju tipem. :D :) (Nechci jim dělat reklamu, ale jednou jsem o nich uvažovala a moc se mi líbí.) :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc moc děkuju se zpožděním za milé komentáře holky :) ♥

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...