úterý 29. července 2014

Trénuju třetí oko

..protože jím můžeme vidět co, co běžnýma očima nejsme schopni zahlédnout. Má schopnosti mimosmyslového vnímání, předvídání, jasnozřivosti a intuice :) Sídlí uprostřed čela a věděli o něm už ve starověkém Egyptě. 
Trénováním třetího oka dosáhneme jeho otevření a tím prý i posílení naší intuice a vnitřního hlasu, který nás pak lépe vede životem při rozhodování, seberozvíjení, atd atd - a to je myslím k nezaplacení :) Pomáhá vyřešit i některé zdravotní problémy spojené s jeho nedokonalou funkcí - bolesti hlavy, migrény, krátko/daleko-zrakost, záněty horních cest dýchacích a problémy s dutinami. 
Metod jak třetí oko trénovat je několik, mě se nejvíce líbí prohlížení obrázků pro třetí oko :) Pokud nevíte o co jde, tak snažíte se uvolnit a dívat se jakoby skrz obrázek až se vám rozpije (jak se lidově říká dívat se "doblba":D) a z něj vám vyleze plastický 3D obrázek, který je jinak skrytý a normálně neviditelný :) Tady máte 10 mých oblíbených ♥, tak schválně kolik jich prokouknete?? :) >>

1)
Obrázek podporující lehkost, levitaci
2)


3)

4)


5)
Obrázek podporující harmonii
 6)
Klid a bezpečí
 7)
Optimismus
 8)
Ochrana, pocit bezpečí
 9)
Uklidnění, proti zlosti a vzteku

10)
Spojení hemisfér, podpora intuice
Znáte tyhle obrázky? Podařilo se vám "prokouknout"? Co tam vidíte? Těším se moc na napsanou ;) ;) ;) (mrk mrk mrk) :D Mějte pěkné odpoledne ♥


34 komentářů:

  1. Ahoj kami, to je moc pěkný článek. Sedím v práci, koukám a koukám a nic. Zítra to zkusím znovu :-D Radši ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Baruš :) to je škoda, lepší to ale je přímo z papíru, tak si zkus třeba některý vytisknout ;)

      Vymazat
    2. Dobrý den Báro. Jednodušší je dát oči až k obrazovce, zadívat se na jeden bod a pomalu v rovině oddalovat hlavu. Držím palce.

      Vymazat
  2. Moc zajímavé, Kami :). Mi z toho občas něco leze, ale než stihnu zjistit, co to je, mrknu a je to pryč :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, tak to je super - to je ono! Ještě trochu potrénuj a za chvilku to uvidíš, taky mi to hned nešlo :) Ale jak člověk zjistí jak na to, tak už většinou nemá problém :)

      Vymazat
  3. Taky nic nevidím :( Asi mám třetí oko taky porouchané a potřebuje brýle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) hihi brýle pro třetí oko :D Zkus si některý vytisknout a nebo na ně kouknout na větším monitoru Leni, třeba na to přijdeš :)

      Vymazat
  4. Já mám osvědčený postup dát cca 10 cm před obrázek ukazováček a soustředit se na jeho špičku - "rozklíží" se mi oči a obrázek se po pár sekundách vyloupne. Jen 2,3, a 4 jsem "nerozluštila", jinak se mi to povedlo :-)
    Třetímu oku zdar !

    OdpovědětVymazat
  5. U tý dvojky nevím, tam jsem tak nějak viděla to samý, jinak to šlo hladce:-))
    1. miska a nad ní koule,
    3. stromy
    4. kytarista
    5. věnec nebo něco takového:-)
    6. kruhy
    7. brýle nebo tak něco ..
    8. to mi připadá jak volant
    9. elipsa a čtyři hroty
    10. oblouky, nebo jak to nazvat:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kami, moc zajímavý článek! Zatím taky nic moc nevidím, ale přikládám to momentální roztržitosti, pokusím se o znovu až budu vís soustředěná... A jdu na netu hledat něco víc ;o). Díky za rozšíření obzorů ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač Denčo, děkuju moc za milý koment :) Zkus třeba metodu Peti, viz výše, třeba se ti to povede :)

      Vymazat
  7. Kami, zajímavé! :)) zatím teda taky koukám a nic, ale snad se to prolomí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Evey :) Zkoušej zkoušej, chce to jen zjistit jak na to, pak už to jde skoro samo ;)

      Vymazat
  8. Nejlepší je stejně ten pesan, co cucá roličku toaleťáku (na hlavní stránce) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle obrázky mám ráda už od mala :) Vidím vše krom druhého obrázku, to mi nějak nejde :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Supeer, paráda :)) Jsem ráda, že se našlo více lidí, kteří to taky vidí :)

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju tyhle obrázky. Jsem vždycky z rodiny jediná, kdo něco vidí.
    Vidím všechno a hned, jen mírně hýbnu očima jakoby na šilhání a za jednu, dvě sekundy to tam je.
    U dvojky jsem si taky myslela, že je to stejný, ale ze dvou očí v řadě vylezou nakonec tři oči v řadě. Tam žádný plastický vzor není, jen tapeta.
    Největší problém mi dělalo rozpoznat to zvíře v sadu u trojky, ale pak místo neurčitého psa se vyloupl koniík. ;o)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera, nejdřív nic, ale teď už vidím nádheru. Díky moc. Takto to vidím poprvé:-) S vděčností!

    OdpovědětVymazat
  13. Chvilku nic, ale po chvičce to vidím, nádhera. Jenom na 2 mi nic "nevylezlo"
    Krásné. Děkuj, děkuji, děkuji.

    OdpovědětVymazat
  14. Vidím též všechno, naučila jsem se to už coby dvanáctiletá (?) Je to krásné a k zamyšlení... Kami, jak lze ještě trénovat třetí oko??? Chci toho vidět víc a víc a víc... nejen na obrázcích :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, proč jsem tu jako "unkonwn". Napravuji: Lenka. :-)

      Vymazat
    2. Leni zkus to se zrcadlem :)

      Vymazat
  15. Super je to snadné, a u posledního jsou dvě úrovně ;-)...budou další??? Radmilahehe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. beru zpět, ne jen poslední má dvě úrovně hloubky ...většina jich má dvě úrovně :-)

      Vymazat
  16. nádherné---čím dál hlubší...-dostala mě ta postava s kytarou,ale i hlouhka některých obrázků----díky

    OdpovědětVymazat
  17. mimo 2 jsem viděl vše :) nebyli by odkazy na jiné obrázky??? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2 je jen prohloubení prostoru :-)

      Vymazat
  18. Jak se říká těmto obrázkům,chtěla bych najít více....jako malá sem měla knihu, uplně jsem na to zapomněla

    OdpovědětVymazat
  19. ahoj vsem. zacal jsem nosit bryle na blizko. myslel jsem, ze s vadou nic neuvidim. a ejhle. vidim vse do 6ti sekund. mejte fajn den u fajn obrazku. jirik

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...